[VOLG] **Nova** chases butterfly van jaarling tot showpaard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Haarbal
Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Re: [VOLG] **Nova** chases butterfly van jaarling tot showpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 11:07

Bloed kruipt waar het niet gaan kan? ;) Gefeliciteerd!


Haarbal
Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Re: [VOLG] **Nova** chases butterfly van jaarling tot showpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 21:37

Hey Emma, gaat je moeder ook weer mee naar Italie? Heftig hoor, zo snel!

Haarbal
Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Re: [VOLG] **Nova** chases butterfly van jaarling tot showpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 21:21

Hey Emma,

wat een slecht nieuws! Echt supernaar! Ik had een raar idee, kan je de fokker geen voorstel doen om Nova in te ruilen voor het veulen van dit jaar? Dan kan de fokker haar daar weer inzetten en ga jij in de herkansing. Of is dat geen optie?

Haarbal
Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 22:24

superpony schreef:
Emita schreef:
Vandaag bij Chic Surprise geweest! Weer een heel ander type hengst, maar wel heel leuk om gezien te hebben! Ik moet even voor mijzelf gaan nadenken wat ik het liefst wil, dus ik geef mezelf nog even de tijd.

Leuk detail: SW Diamonds & Cash staat daar ook, dat is een Like A Diamond. Ik heb even naast hem gestaan. Hij is net zo klein als Nova (misschien 2 cm groter). Het schijnt dat dit formaat een beetje in de Diamond bloedlijn zit dus het is niet heel vreemd dat Nova ook klein is. Dat is wel even fijn om te weten :')


Wat is klein? Ik let niet op de maat en kies niet snel voor een grote. Mijn max is echt 1.50m. Maar ik heb moeder, zoon en dochter. Die schelen amper wat, maar door hun hele verschillende bouw alle 3 lijkt de zoon bijv groot, terwijl zijn moeder hoger is. Zus lijkt klein, is kleiner, maar ook de helft zo breed als broer.

Gezond is 1, karakter is 2, talent/beweging is 3. Maat en kleur komt ver daarna pas.


Voor jou wellicht, maar voor mij is maat echt nummer 1. Ik ben 1.82 en pas dus echt niet op een QPA van 1.30. Eentje van krap 1.50 zal ik ook niet zo snel opklimmen. Dus het eerste waar ik naar kijk bij een advertentie is de maat. Is die onder de 1.50, dan klik ik heel snel weer weg. Dus dat is voor iedereen persoonlijk denk ik.

Haarbal
Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Re: [VOLG] **Nova** chases butterfly van jaarling tot showpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 14:35

Gelukkig fokt Emma in principe voor eigen gebruik en is deze hele discussie dus eigenlijk zinloos. Ik ben heel benieuwd naar je keuze, Emma!

Haarbal
Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Re: [VOLG] **Nova** chases butterfly van jaarling tot showpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 11:00

-O- Noujazeg, niet op 5 mei? Het is dus nu al een dwarsliggertje! :') Maar wellicht lekker in het zonnetje vandaag...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 50 bezoekers