[VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LuckyReining
Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 21:46

Ik ga jullie ook gezellig volgen, ook op Facebook natuurlijk maar ook jullie topic

CR Wimpys Cowboy Gun


LuckyReining
Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 08:27

Leuk dat je bent gaan lessen! Super fijn dat dat bij jullie op stal kan.
En ze kunnen best al wat hebben hoor, ik train lucky nu ongeveer 2 tot 3 keer in de week 15 minuten in de roundpen. Beetje rustig opbouwen en goed kijken per dag hoe het gaat. Lucky doet het super goed maar soms heeft hij een dag dat hij super afgeleid is door alles om hem heen. Op zo'n dag probeer ik een paar oefeningen positief af te sluiten en daarna stop ik met trainen. Dit doe ik om te voorkomen dat er iets niet lukt en we te lang door moeten gaan voor we weer positief kunnen afsluiten. Meestal ga ik dan lekker na 5 minuten al stoppen met de training en bijvoorbeeld een stukje wandelen. Het afspuiten van de benen en als het warm genoeg is het helemaal afspuiten van zijn lichaam heb ik meteen onderdeel gemaakt van de routine. En dat begint hij ook steeds fijner te vinden. Hij vind het zelfs fijner als hij helemaal gewassen wordt dan alleen zijn benen haha. dus dat trainen op de wasplaats zou ik zeker ook blijven doen met joy, daar heb je komende zomers heel veel profijt van

CR Wimpys Cowboy Gun

LuckyReining
Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 08:32

Hey wat leuk dat je,jullie opgegeven hebt voor een wedstrijd. Lekker oefenen en mee doen voor het plezier, als je vooraf geen verwachtingen hebt zoals je al aangeeft, kan het alleen maar meevallen. ( Maar denk wel dat het helemaal goed gaat komen hoor, jullie doen het hardstikke leuk samen)

Ik ga binnenkort ook voor het eerst met Lucky op pad. We hebben ons ingeschreven voor een clinic grondwerk. Dit is lekker in de buurt misschien heb je ook interesse om mee te doen? Is 18 maart. Je kan je ook opgeven voor de in hand onderdelen.

CR Wimpys Cowboy Gun

LuckyReining
Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 09:38

Jammer, ik zal je op de hoogte houden. Het is wel een mooie laagdrempelige manier om te oefenen op vreemd terrein.
Half april ga ik ook weer met wat vrienden een weekendje weg met de paarden, dan neem ik hem ook mee. Lekker wandelen in de bossen en leren overnachten ergens anders. Allemaal oefen momentjes.

CR Wimpys Cowboy Gun

LuckyReining
Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 21:46

Ik heb ook geen aanhangerrijbewijs. Ik heb een anderhalf paardstrailer en daar mag ik nu gewoon mee rijden. Een tweepaards ook, mits er maar 1 paard op staat (of hij nog terug gekeurd moet zijn dat weet ik niet die regels veranderen ook steeds)

CR Wimpys Cowboy Gun

LuckyReining
Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 23:44

Haha ja dat zou ik dan maar even doen.
Ik ben toen ook naar een verlaten industrieterrein gegaan en daar heeft mijn vriend mij toen leren rijden met trailer. Het is vooral erg prettig als je zonder stress achteruit kan rijden. Dus daar gewoon lekker veel op oefenen.

CR Wimpys Cowboy Gun

LuckyReining
Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 22:22

Succes morgen!

CR Wimpys Cowboy Gun

LuckyReining
Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 09:13

Mooie sidepull, ik vind het oranje wel mooi staan maar ik denk dat turquoise haar ook nu prima zou staan.
Was je verder nog geslaagd bij Arthur? Nog een pad enzo?

CR Wimpys Cowboy Gun


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers