[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
D_Desteny
Berichten: 2494
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 15:15

Hoi allemaal,

Ik wil hier ook gezellig komen kletsen. Sommige kennen mij misschien wel van Desteny. Helaas heb ik Desteny vorig jaar mei in moeten laten slapen. Ik was er kapot van en heb een tijdje helemaal niet gereden.

[ img ]

Sinds maart dit jaar rijd ik 2 keer per week een hele leuke merrie.
Jacy (Broad Bay Light, Broadaniac jac x Leos tee bar) Jacy kan alles op reining gebied en ik kan dus een heleboel van haar leren. Hopelijk kunnen we binnenkort ook gaan lessen.

[ img ]

[ img ]


D_Desteny
Berichten: 2494
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 23:58

superpony: Sterkte nog!

Bellatrix: Ja het was ook zo niet verwacht, maar wel een eerlijke keuze naar hem toe. Wat leuk dat je naar Woubrugge gaat! Toevallig vorige week even wezen kijken.

Leo: Ja Sjees is leuk! <3 Blij verder trainen is heel positief toch!

Kirrr: Thnx! Dat ziet er inderdaad lekker ontspannen uit. :)

Paintedtwice: Gave foto zeg!

D_Desteny
Berichten: 2494
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 21:17

hoikimmmy: Zo op de foto komt ze wel relaxed over. :) Fijn dat er weer wat rustmomenten zijn.

superpony: Vervelend om te lezen! :(:)

Loody: Wat een knappie! <3 Grondwerk of aan de handwerken? Voornamelijk werk voor het koppie en weinig lichamelijk.

gaucho: Wat heerlijk zeg!

Ik heb vandaag ook lekker getraind en daarna een rondje gestapt over de weg.
Vandaag een klein stukje gefilmd van onze spin. Hebben we nog niet veel gedaan en ik ben dus nog erg zoekende. Zij kan het allemaal wel maar maakt zich er het liefst wel makkelijk vanaf natuurlijk. :')




D_Desteny
Berichten: 2494
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 21:26

Lagonda schreef:
Heerlijk om al die foto's en filmpjes voorbij te zien komen!

Desteny, die van jou staan op prive dus ik kan ze niet zien..

Ik was vanmiddag heerlijk aan het rijden in de bak, een stalgenootje nog even gevraagd om wat filmpjes te maken zodat ik naar mijn houding kan kijken. Deed meneer dit ineens :+

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... =735813074


Ohh oeps, ze moesten verborgen. Als het goed is kan je ze dan wel zien als ik de link deel.

Hihihi wat een boef!! :')

D_Desteny
Berichten: 2494
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 00:43

Bellatrix: Thnx!

Kirrr: Thnx, ik mag haar inderdaad wel iets meer achter der broek aan zitten. Dat zei de eigenaar namelijk ook al. Ze maakt zich er makkelijk vanaf. Boef!

gaucho: Dat heb je heel goed gezien. Op 1 of andere manier lijdt mijn rechterbeen altijd een eigen leven. Ook in galop steek ik die een stuk verder naar voren. Heb heupklachten/psoasklachten gehad en blijft altijd mijn zwakke plek dus denk dat het daar toch vandaan komt want dat is dezelfde kant. Maar ik kan dat been als ik er op let wel in de goede houding krijgen hoor. Puntje om aan te werken.

Loody: Anders je trainen toch meer opdelen? Zodat je elke dag een beetje doet? Of heeft hij de tijd die je het nu doet ook echt nodig per dag?

The last cowboy is echt gaaf inderdaad en wat een paarden :wow:

LuckyReining: Lucky is echt zo gaaf! <3

superpony: Wat vervelend dat je zo beroerd bent!

gaucho: Wat een leuk uitzicht is Ace!

CubaLibre: Mooie plaatjes!

Leo: Awhh Rock is echt moe :Z

Bellatrix: Duurt nog even maar super leuk!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers