[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
schumiegirl
Berichten: 309
Geregistreerd: 20-09-06
Woonplaats: Putten

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 15:13

Hallo, hier een stille meelezer maar ik zal mij ook even voorstellen en wie weet word ik nu wel wat actiever in dit topic aangezien ik van de week een nieuwe merrie heb gekocht.

Mijn naam is Grethe en woon op de Veluwe. Vroeger altijd op hoger niveau gesprongen en dressuur gereden. Sinds een paar jaar weg van de quarters en paints maar bleef beetje wisselen tussen western en Engels rijden.
Nu hopelijk eindelijk ook het juiste paard gevonden om daarmee wat dromen te gaan verwezenlijken.
Ik heb van de week een buckskin merrie gekocht, wel al zadelmak maar kent nog niet veel.
Goede foto’s heb ik helaas nog niet.

schumiegirl
Berichten: 309
Geregistreerd: 20-09-06
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 15:29

Bellatrix schreef:
Waar zit je op de veluwe?


Bij jou om de hoek :) Barneveld, maar aan de kant van Terschuur en Achterveld.

schumiegirl
Berichten: 309
Geregistreerd: 20-09-06
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 15:30

Leuk. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Wel snel showen he met foto's :D[/quote]

Zelf wel erg slecht in foto's maken en altijd in mijn eentje maar ga mijn best doen!

schumiegirl
Berichten: 309
Geregistreerd: 20-09-06
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 08:49

Wat een knappe paarden komen hier allemaal voorbij zeg! En leuk dat er toch heel veel westernruiters zijn. Voel mij soms zo alleen en is best een weg naar het zoeken van juiste instructie, hoefsmid enzo.
Met de Engelse sport ben ik opgegroeid dus weet de weg maar voor mijn gevoel begin je nu weer opnieuw soms. Ik heb de paarden thuis dus dan ook geen stalgenoten waar je eens mee kan sparren.

Pepper mijn nieuwste aanwinst doet het goed. Tot nu toe beetje grondwerk en elkaar leren kennen. Gister voor het eerst rondje aan de hand gewandeld in natuurgebied achter ons huis.

[ img ]

schumiegirl
Berichten: 309
Geregistreerd: 20-09-06
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 08:31

Welkom Isabelle, wat een ontzettend mooie merrie en nakomelingen!

Marlies, jammer dat het niet loopt zoals je gehoopt had, maar er komt vast wel wat leuks op je pad. En ik maak graag eens gebruik van jouw aanbod paar pagina's terug! Maar wil d'r eerst wat beter in conditie en de spieren hebben. Morgen zadelpassen dus dan hopelijk volgende week eerste stappen onder het zadel.

Wat is rock een stoer beest zeg! Mooi plaatje zo onder het zadel.

schumiegirl
Berichten: 309
Geregistreerd: 20-09-06
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 08:54

MarlonNaldo schreef:
Bellatrix schreef:
Hei is paars!! We moeten shooten daar!!



Jaaa ff een datum prikken!!


Die van mij staat nu even op dezelfde stal als Special. Dus als het mag, zou ik misschien wel willen aansluiten voor een shoot :o

schumiegirl
Berichten: 309
Geregistreerd: 20-09-06
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:23

Bellatrix schreef:
Heb je vervoer? Van mij mag je. :D
Tot wanneer sta je er?


Ja hoor in bezit van trailer. Even afhankelijk van hoe de training verloopt, hoe lang ik er blijf staan.
Leuk, lijkt mij wel mooi een buckskin tussen de hei!

schumiegirl
Berichten: 309
Geregistreerd: 20-09-06
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:35

Bellatrix schreef:
Aha, jij bent van Buck. :D Die staat naast Special. Heb hem al even geknuffeld. :D


Ja klopt, alleen is het een merrie en heet ze Pepper. Roy wist niet wat het was en hoe ze heette, dus nu is het een buck _/-\o_

schumiegirl
Berichten: 309
Geregistreerd: 20-09-06
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 07:19

Ja klopt, alleen is het een merrie en heet ze Pepper. Roy wist niet wat het was en hoe ze heette, dus nu is het een buck _/-\o_[/quote]


Ik vind haar echt knap!!
(Hier was ze net hooi aan het eten :+ )

[ img ][/quote]

Dankjewel! Ze is ook echt heel lief, vandaag weer ff bij haar kijken en er ook hopelijk zelf op!


schumiegirl
Berichten: 309
Geregistreerd: 20-09-06
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 07:54

Bellatrix schreef:
Ze is heel zachtaardig, ben benieuwd hoe ze onder het zadel is. Heb je je eigen spullen daar liggen?


Klopt precies, ze heeft een zacht karakter en is nog een beetje onzeker over de wereld. Ze kent nog niet veel.

Heb niet echt een kast. Mijn zadel en hoofdstel hangen bij Roy. Verder niks bij mij. Ik moet ff wennen. Ben zo gewend hier thuis alles bij de hand te hebben. Maar wilde even goede begeleiding en dan was het toch makkelijker om haar daar ff te stallen.

schumiegirl
Berichten: 309
Geregistreerd: 20-09-06
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 11:50

Bellatrix schreef:
En kan je morgen om 10.30 wegrijden op stal voor foto's op de heide?

Ik stuur je even een pb!

schumiegirl
Berichten: 309
Geregistreerd: 20-09-06
Woonplaats: Putten

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 21:06

Ik volg het ook. Het is natuurlijk wel beetje Amerikaans drama. Maar ik vind het erg leuk om kijkje te krijgen in de keuken. Al mogen er van mij nog wel meer trainingsbeelden in.

Gister voor het eerst op mijn nieuwe gezeten en vandaag haar helemaal zelf gedaan. Ze gaat hard vooruit!

schumiegirl
Berichten: 309
Geregistreerd: 20-09-06
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 21:16

Bellatrix schreef:
Ik heb het nog niet gekeken. Is het de moeite waard?


Ik vind het zeker de moeite waard!

schumiegirl
Berichten: 309
Geregistreerd: 20-09-06
Woonplaats: Putten

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 10:09

Gave foto's zie ik allemaal voorbij komen. Ik reageer ook niet al te veel maar lees wel mee en geniet van jullie verhalen. Mijn knappe meis, is na twee weken trainingskamp ook weer thuis en we zijn hard aan het oefenen. Ook al eerste rondje uitgestapt in het bosje achter huis. Dus gaat de goeie kant op en ze begint ook te groeien!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers