[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Isabel
Berichten: 2265
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 18:53

Leo schreef:
Ik vind de laarzen gaaf! Ben ook meer van de ronde en vierkante neuzen juist. Ik kwam in mijn winter ariats ook wat met mijn hiel omhoog en kon dat goed oplossen met een gel inlegzooltje. :)

Bedankt :D Het was absoluut een heel fijn dier! Ze vond de koeien oprecht heel leuk!
Ze was een stuk smaller dan ik gewend ben dus dat was wel even wennen. :')

Wat heerlijk die crossbaan Simodi! Wat een luxe!

Ik zit met een dilemma :=
Ik ben echt een lange manen en behang liefhebber, maar zit er nu serieus over na te denken om Rock zijn manen er één keer helemaal af te halen met als doel dat het weer goed en gelijk kan aangroeien.
Hij heeft deze zomer veel last van jeuk gehad en ik haalde echt elke dag handen vol haar uit zijn manen met mijn vingers, ik kon wel huilen iedere keer!
Inmiddels zijn zijn manen korter, veel dunner (in plaats van 5 dikke vlechten nu 6 ielige vlechtjes over) en ongelijk. Dat vind ik ook echt helemaal niks.
Nu denk ik er dus aan een boog te laten knippen / scheren maar het drempeltje is nog wel hoog. Het groeit vanzelf weer aan maar het duurt ook weer even :+

Wat er per dag uit kwam |(
[ [url=m/6RXhCw.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hoe het nu is:
[ [url=m/EG7Rsq.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hoe het was (foto twee jaar terug):
[ [url=m/foZ357.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vind het zo lastig := maar ben ook bang nu het eenmaal zo ongelijk is, zowel in lengte als dikte, dat er ook weinig winst meer aan te behalen is.

Ik heb de manen van mijn fjord helemaal afgeschoren een tijdje terug omdat hij idd ook veel jeuk had. Het was zooo lelijk en deed pijn in mijn hart, maar het heeft hem zó goed gedaan! Zou het zo weer doen, het groeit ook weer mooi gezond en gelijkmatig terug nu.

Sepp (Rudsmo Rune x Lyckangs Tempo)


Isabel
Berichten: 2265
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 21:35

Flip schreef:
@kirr de auw meulen in budel, bij Roel brueer

Wat leuk, daar heb ik vroeger leren rijden!

Sepp (Rudsmo Rune x Lyckangs Tempo)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers