[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Paintedtwice
Berichten: 108
Geregistreerd: 21-08-18
Woonplaats: stabroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 19:09

ik ga ook weer lekker volgen, net 2 weken op vakantie geweest dus heb weeral een boel bij te lezen.
had mezelf toen ook al voorgesteld met mijn paint Aiyana bar pocobueno
[ img ]

maar heb ook een quarter/arabier mix(vermoedelijk toch) painted twice

[ img ]

en een shetlander genaamd twinkel feet
[ img ]

Paintedtwice
Berichten: 108
Geregistreerd: 21-08-18
Woonplaats: stabroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 21:06

CubaLibre schreef:
Eigenlijk is zijn balans voor n 3 jarige al best goed hij snapt alleen nog niets van het sturen en als er geen mens in het midden staat dan weet hij het ook allemaal nog niet.

Maar goed, net zadel en ruitermak en met de 7e keer erop al los stappen, draven en galopperen vind ik al best knap :)

Knappe Ace <3

Jij hebt ook al van die knapperds Paintedtwice (grappig want paintedtwice was 1 van de namen op mijn lijstje voor n veulen ;) ).


wat toevallig :D toen ik haar als jaarling kocht hadden ze gezegd dat ze geen naam had dus ik lopen verzinnen, komt ze de veewagen af roepen ze Niki naar haar 8)7 uiteindelijk dan toch maar veranderd naar painted twice omdat ze van beige bont naar grijs bont ging


Retjethorse schreef:
Paintedtwice: Jij hebt ook drie leuke paarden rondlopen zeg! Ik vind je shet geweldig! :D


haha dankje, wel een klein monster hoor, heeft me 9 maanden geduurd voor hij me eindelijk ging vertrouwen, kom ik terug van vakantie lijkt het een hele andere pony nu <3


luckyreining: wat een rot nieuws joh :( heel veel sterkte

Paintedtwice
Berichten: 108
Geregistreerd: 21-08-18
Woonplaats: stabroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 16:52

hier ook weer wezen rijden gisteren
voor het eerst sinds een jaar(door een hernia niet kunnen rijden)
pony een bom natuurlijk maar uiteindelijk toch een rondje van 12 km kunnen wandelen
maar dan ook letterlijk stap
en wat een spierpijn maar gelukkig houd mijn rug het vol :))

[ img ]


[ img ]


en toen ik painted aan het afzadelen was vond aya het zo interessant dat ze alles wilde zien en ik liet ze het hoofdstel zien en mevrouw stak haar neus er gewoon in
dus ik dacht. hee we proberen het even aan te doen
[ img ]

Paintedtwice
Berichten: 108
Geregistreerd: 21-08-18
Woonplaats: stabroek

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:55

echt een aanrader! de bossen van zandvliet
je kan uren lang rijden tot zelfs in de Kalmthoutse heide, Huijbergen
noem maar op.

zo'n crossbaan lijkt me ook super leuk :D

Paintedtwice
Berichten: 108
Geregistreerd: 21-08-18
Woonplaats: stabroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 14:00

Vrijbuiter34 schreef:
Paintedtwice schreef:
echt een aanrader! de bossen van zandvliet
je kan uren lang rijden tot zelfs in de Kalmthoutse heide, Huijbergen
noem maar op.

zo'n crossbaan lijkt me ook super leuk :D


Kun je daar ook ergens je trailer parkeren? Ik ben twee weken geleden naar Huijbergen geweest en mn trailer geparkeerd bij een Manege, circa 20 km afgelegt, maar nog relatief veel over verharde wegen moeten rijden.

Edit, en niet onbelangrijk, kan ik er ook met een menwagen rijden? Ik rij met een vriendin die ment.


je kan op verschillende plaatsen parkeren , met men wagen kan je ook op veel paadjes (niet allemaal maar zeker genoeg) rijd wel eens mee met een hoop menners

en mocht je een (voorlopig rustig) rijmaatje willen kan je eventueel bij mij op de wei parkeren dan is het 5 min over de verharde weg tot aan het bos

Paintedtwice
Berichten: 108
Geregistreerd: 21-08-18
Woonplaats: stabroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 11:06

Kirrr schreef:
Flip, is Roel verhuisd dan?
Ik heb een tijd cutting gereden bij Paul, maar toen die naar Duitsland verhuisde werd het me wel echt te gek.

Benieuwd naar de foto's Bellatrix, zie regelmatig leuke foto's voorbij komen hier op bokt.

Paintedtwice, moet heerlijk zijn om na zulke lange tijd weer te kunnen rijden.

Cubalibre, hoe gaat het met je veulen? (Die al lang geen veulen meer is)

Ga proberen wat actiever te volgen hier. Hebben jullie 'the last cowboy' al gekeken? Ik hoop dat vandaag of morgen de 3e aflevering online komt.


ja echt heerlijk is dat , voorlopig wel enkel stappen en wat trippelen (want ja painted heeft energie voor 1000)
maar als de rugpijn uit blijft dan kan ik snel gaan opbouwen

Paintedtwice
Berichten: 108
Geregistreerd: 21-08-18
Woonplaats: stabroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 12:34

MarlonNaldo schreef:
Vandaag zo'n gave shoot gehad van Marlies!!!

Dit is een voorproefje. Morgen een topic maken

En ja, ze staat echt los. Geen photoshop.


[ [url=m/6PeFni.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7HgG8j.jpg]Afbeelding[/url] ]


wat een prachtige foto's <3

Paintedtwice
Berichten: 108
Geregistreerd: 21-08-18
Woonplaats: stabroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 18:21

LuckyReining schreef:
Kirrr schreef:
We hebben paarden er net snel genoeg afgehaald zodat het kon rusten. Hebben nog 1,5hectare liggen dat nog afgemaakt moet worden. Had gehoopt nog te hooien maar dat gaat niet meer lukken denk ik...

Heel erg mooi paard Lucky. Hier goede ervaringen met wimpy’s smoking guns. Benieuwd hoe hij er over een jaar uit ziet. Bekkenbreuk is wel heftig. Heb je er nu nog last van?


Ze geven voor eind volgende week nog even een aantal warme dagen op, weet niet of dat bij jullie ook zo is. Wie weet kun je dan toch nog een keer hooien.

Jullie hebben ook meerdere Wimpys Smoking Gun's gehad? Ik ben echt helemaal weg van zijn karakter en de looks die hij vaak door geeft. Ik heb nu sinds kort een stal leeg staan, ik hoop dat ik over een tijdje nog weer een leuk veulen of jaarling van deze bloedlijn erbij kan kopen. Maar goed eerst maar weer even sparen want ze geven ze niet weg hahaha.

Bekkenbreuk was wel heftig ja. Ik heb ongeveer een half jaar voornamelijk op bed gelegen. Dat maakt de revalidatie nog langer. Je raakt al je bespiering kwijt en met name mijn rechterbeen, de breuk zat rechts, is eigenlijk nog steeds niet op zijn oude niveau qua kracht. Dit zorgt ook met het rijden nog weleens voor een uitdaging. Ook staat mijn bekken scheef na deze breuk aan de voorkant staat rechts ruim 1,5 cm hoger, wat aan de achterkant weer voor frictie zorgt dit zal ook altijd een zaak punt blijven maar met regelmatig fysiotherapie is het tegenwoordig redelijk te onderhouden.

Ik merk wel dat ik na mijn ongeluk met het rijden moeite had met mijn nieuwe balans punt te vinden. Dat gaat nu redelijk goed, maar ik heb een beenlengte verschil aan de rechterkant en eigenlijk kan ik alleen lekker en recht in mijn bovenlichaam zitten als ik mijn rechter beugel 2 gaten langer doe. Dit is echter weer niet ideaal voor je zadel en daarmee je paard. Is er hier misschien iemand die daar ervaring mee heeft en tips heeft hoe je dit voor jezelf,je paard en je zadel het beste kunt oplossen?


ik heb zelf geen bekkenbreuk gehad maar wel al heel mijn leven 1 cm verschil in mijn heupen, het lijkt altijd alsof je scheef zit maar voor jezelf voelt het wel goed natuurlijk

Paintedtwice
Berichten: 108
Geregistreerd: 21-08-18
Woonplaats: stabroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 20:53

wat een leuke foto's komen er weer voorbij :)
ik ben vandaag ook weer een stukje wezen rijden en onderweg mijn camera boven gehaald
en na een uur ruzie maken met haar deze foto er uit <3 (ruzie maken is te vergelijken met 2 6 jarige) _O-


[ img ]

Paintedtwice
Berichten: 108
Geregistreerd: 21-08-18
Woonplaats: stabroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 12:44

Bellatrix schreef:
Gaaf pad!!
Ik wil jou paard ook voor de lens!!

bedoel je de mijne?


loods: ja de heide is nu echt mooi <3 en wat een knapperd heb jij

d_desteny: dankjewel :o

Paintedtwice
Berichten: 108
Geregistreerd: 21-08-18
Woonplaats: stabroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 11:07

Bellatrix
je bent altijd welkom , heb ook nog een paint overo en een gewone shetlander :P

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 10 bezoekers