[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_LiliM_
Berichten: 275
Geregistreerd: 18-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 14:34

Wat een leuk topic! Ik meld mij ook :D
Mijn naam is Lilian en ik ben 25 jaar oud. Al een aantal jaar lekker western aan het rijden. Voordat ik western reed altijd dressuur gereden maar voelde mij daar nooit echt thuis. Ooit een keer op een western wedstrijd wezen kijken en toen was ik om! Wat een leuke sfeer en leuke onderdelen zaten daar tussen! Nog steeds erg blij met de overstap!

Inmiddels al 4 jaar een eigen pony genaamd Kyolaws Ivy een kruising Welsh cobxtinker en rijden we af en toe wedstrijden maar lessen we vooral veel en wil ik meer richting de reining gaan.
[ img ]

[ img ]

[ img ]


_LiliM_
Berichten: 275
Geregistreerd: 18-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 12:49

Gisteren met de les voor het eerst op 1 hand gereden. Trotse paardenmama <3 nooit gedacht dat dat ging lukken.

_LiliM_
Berichten: 275
Geregistreerd: 18-08-10

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 11:44

@bellatrix. Ik sta zelf op goldenway met mijn pony. Sangitha heeft volgens mij iets van 5 of 6 lespaarden. Dus er word lesgegeven in kleine groepjes. Ze doen vaak de trail en horsemanship maar ook gewoon western rijden. Sanghita geeft prettig les doormiddel van oortjes en is altijd geduldig. Verder weet ik niet zoveel van de lessen omdat ik niet bij haar les maar wat ik zie(mijn paard staat naast de bak) ziet het er altijd wel leuk en gezellig uit :)

_LiliM_
Berichten: 275
Geregistreerd: 18-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 09:34

Ik kom ook ff binnenvallen. Mijn nieuwe aanwinst Quarterxpaint 2,5 jaar :D Super blij met hem ook al is zijn grootste hobby rollen in de poep :')
[ img ]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers