[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 20:10

Leuke OP van het nieuwe topic! :D Ik kom ook weer wat meekletsen en voornamelijk meelezen.
9 augustus heb ik mijn eerste les met mijn eigen paard. Ben benieuwd hoe het zal gaan, want Aliaa is enkel zadelmak. Rustig aan ben ik bezig met stappen, stoppen en wat sturen, maar nog niet zo vaak/lang. :D

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 23:00

Wow dit topic gaat plots hard! :P
Sorry dat ik niet op iedereen reageer. :') Er komen hele leuke paarden en kruisingen voorbij zeg! :))

Aangezien iedereen een voorstelronde doet, zal ik dat ook even kort doen. :+
Ik ben Shana, een Belg van 26 jaartjes jong. Ik wil al langer de overstap naar western maken, maar het is er nooit echt van gekomen om serieus te gaan lessen. :') Ik geloof dat ik welgeteld 2 lessen gehad heb. _O-
Sinds vorig jaar heb ik een nu 4 jarige Akhal Teke merrie die onbeleerd was. Ik heb haar tot nu toe zelf zadelmak/ruitermak gemaakt, wat tot nu toe super goed verlopen is. We nemen onze tijd, maar Aliaa heeft nog geen stap verkeerd gezet. <3 Binnenkort hebben wij onze eerste les onder het zadel.
Dit is Aliaa (foto is ondertussen al een aantal maanden oud) (oh en Aliaa heeft haar western outfit al, nu ik nog :P):
[ img ]

[ img ]


Leo schreef:
:wave:

Ik lees ook vooral mee, maar wel trouw. :j

Leuk, lessen met Aliaa! Toch weer een nieuwe stap!
Ik heb zaterdag weer eens les op mijn voormalig leerpaard, ik probeer toch weer wat vaker met hem een les te rijden. Zin in!
Met mijn eigen paard gaat het ook echt weer lekker met rijden, ik vind mijn zelfvertrouwen langzaam maar zeker weer terug en hij doet ook zo zijn best. :j
Ja een grote stap! *\o/* Het wordt tijd, Aliaa mag echt stilletjes aan de basis leren. :')
Nog steeds tevreden met de Freemax? :D

Bellatrix schreef:
Wat een leuke foto van jullie Marloes! Ik heet trouwens Marlies. _O-

Retje, van wie krijg je les?
Nathalie Lagasse, eigenlijk is zij mijn lesgever Parelli en normaal begeleidt zij het inrijden niet. Ze heeft haar eigen paarden ingereden, de nodige cursussen ed gevolgd en blijkbaar wilt ze bij mij en Aliaa een uitzondering maken. :D
Het zal spannend worden, want western is eigenlijk nieuw voor mij, een paard inrijden is nieuw en groen + groen maakt bont en blauw zeggen ze. :') Maar ik heb zo'n geweldige merrie dat ik het wel aandurf. We zien wel waar we terecht komen. :)

justkid: Omg ik ben jaloers! :') Ik zie mezelf ook nog naar de veluwe verhuizen, enkel en alleen voor het buitenrijden. :o

Lieke565: Succes met de rit van 6 uur zeg! :wow:


Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 22:44

Fijn zeg al die leuke combinaties die voorbij komen! <3 Helaas wat teveel om op iedereen te reageren, maar ik lees trouw alle reacties. :)) Leuk ook om toch wat variatie te zien tussen de western rassen en de niet western rassen. :P

Olina schreef:
J
@Retjehorse, wat leuk dat je bij Nathalie Lagasse lest!
Ken je haar? :))
Ik ben heel tevreden over haar, ze is zo rustig en vriendelijk. :P

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 10:37

Bellatrix schreef:
Die is ook leuk!!

Zo eindelijk weer rijden, zo'n zin in!
Veel plezier vandaag! :D

NRJ schreef:
Have fun! :D Voor Nayeli komt zometeen de osteopaat en vanmiddag de hoefsmid.
Wel haar gisteravond nog even aan de longe gehad en mijn nieuwe showblanket gepast :o

[ [url=m/jNicn4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuke pad! :)) Kleurtje past ook goed bij Nayeli.
Maar is hij niet iets te groot of maakt dat niet zoveel uit? (Puur uit nieuwsgierigheid hoor) :)

Leo schreef:
Gave blanket!
Ik heb zo ook weer les met de beste leermeester, is ook al weer een maand of anderhalf geleden. Zin in!
Eigen paardje heeft een weekendje vrij. Heeft afgelopen week met mij twee keer gelest en met bijrijdster een keer grondwerk les en gister ohz. Maandag mag hij weer, vandaag alleen even knuffelen.
Jij ook heel veel plezier met je les! *\o/*

BrittS schreef:
Leuk om zoveel nieuwe gezichten en knappe paarden te zien! <3
Ik lees al heel lang mee in het oude topic en heb daar ook wel eens gereageerd, maar uiteindelijk bleef het toch weer meer bij meelezen :') Wil toch weer een nieuwe poging doen want vind het wel een gezellig topic!

Mijn naam is Britt, 25 jaar en ik rijd western met mijn 13 jarige Amerikaanse Appaloosa Magic en 6 jarige Quarter Dino (en heb nog 2 mini's). Sinds vorige zomer heb ik ze aan huis op de Veluwe en zeker met de Appaloosa ben ik eigenlijk alleen nog maar in het bos. De Quarter heb ik afgelopen jaar ingereden en daar wil ik echt wel wedstrijd gericht mee gaan trainen, mijn bak aan huis is nu eindelijk goed dus het serieuze werk kan eindelijk beginnen *\o/* .

[ [url=m/k9F2rm.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/I6LloD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jij hebt toevallig geen kamertje vrij ofzo? O:) Anders wil ik wel bij jou komen wonen hoor. :D

Is er hier iemand die ervaring heeft met een lesgever bij Llyda stables in Destelbergen (België) zonder eigen paard? Het is ruim 40 minuten rijden voor mij, maar ik zou graag les nemen zodat ik het western niet moet leren samen met mijn jonkie. :')

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 23:05

Ik doe voorlopig ook niets met Aliaa, maar het is nu niet dat die al zo hard moet werken. :+ Voorlopig gaat zij 's avonds laat naar buiten en 's ochtends op tijd op stal om aan de hitte te ontsnappen. :=

Balen dat Special haar vliegenmasker niet ophoudt zeg, want het is toch een stuk lekkerder voor de paarden als ze er een op hebben! Mijn vliegenmasker ziet tegenwoordig zwart van de vliegen die erop gaan zitten. :')

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 18:53

Ik heb het vliegenmasker van Rambo en ben daar heel tevreden over. Oren zitten mooi ingepakt, stevige boog voor de ogen waardoor het masker niet aan de ogen kan en de neusflap kan erop/eraf zoals je zelf wilt. Aliaa heeft deze nog niet afgekregen, maar het is nu ook niet bepaald een sloper op dat gebied. :P

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 14:23

Gave foto Chriske! :))

Loody: Omg, dat snoetje! <3

CubaLibre: Goed zeg van Gentle!
En Jill zal wel even blij zijn met een moment rust, aan Frosty heb je volgens mij handenvol werk om die bezig te houden. :')

Flip: Dat is ook leuk, om eens terug bij de fokker te gaan!

Paintedtwice: Jij hebt ook drie leuke paarden rondlopen zeg! Ik vind je shet geweldig! :D

Noisy: Grappig dat het verkeer geen probleem was, maar een band dan weer spannend is. :P Net het omgekeerde van mijn jonkie eigenlijk.

Leo: Tof zeg, fijn dat het de moeite waard was! :D Ik ga er volgende week zondag heen met mijn moeder (verjaardagscadeau)! :D Die Criollo's zijn er fantastisch leuk uit. <3

LuckyReining: He, wat rot zeg om zo terug uit vakantie te komen... |( Veel sterkte met het verlies... :(:)

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 20:20

Ziet er gaaf uit zeg met de koeien werken! *\o/*

Ik vind de schoenen gaaf, alleen vind ik persoonlijk het model van de tip minder mooi. :)

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 14:37

Leo: Om eerlijk te zijn, ik zou alles afscheren, zeker als je de manen nu ook helemaal niets meer vindt. := Het is even een pijnlijk moment, maar de manen gaan zoveel mooier terug groeien! En volgens mij zou Rock nog stoer staan met een boog. :D
Aliaa had eind vorig jaar ook amper manen (en voorpluk) over door schuren en dekens. Ik heb besloten om alles gewoon af te scheren en ze zijn heel mooi en dik teruggekomen! Ik had nooit verwacht dat haar manen zo dik zouden zijn. Voor mij was de stap om te scheren niet zo groot aangezien dit rastypisch is bij de Akhal Teke. Jammer genoeg is en blijft Aliaa gevoelig en zijn haar manen alweer uitgedund door het dragen van dekens. :')

DewiRox: Ik heb geen tips voor je, maar wat gaaf dat je dat gaat doen zeg! :wow: Het is ook een van mijn dromen om in Canada (of USA) op een ranch te gaan helpen, maar helaas kan ik het niet aan om zo lang afscheid te nemen van mijn paard. :o

LuckyReining: Geweldig he zo'n paarden! :D

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 15:15

Oh, ik ben ook een lange manen liefhebber hoor, prachtig vind ik dat! <3 Ik heb er alleen het foute ras voor uitgekozen. :')

Ik denk dat het de beste keuze is om ze er volledig af te halen, dan kunnen ze mooi terug groeien. :j Stuur je ons een foto van het resultaat? Ik denk dat hij er echt heel stoer mee gaat staan. :))
Van die reacties moet je je niets aantrekken, op stal verklaarde iedereen mij ook voor gek toen ik aangaf Aliaa haar manen te willen scheren. Nadien kreeg ik complimenten van de mensen die er het meeste tegen waren. :')

Rock ziet er moe uit. :P

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 15:21

Oh dat ken ik ook. :+ Hier heb ik ook een tamzak lopen. Aliaa moet bijna niet 'werken', we doen voornamelijk stapwerk, en zelfs dan nog wordt ze boos als ik draf vraag. :D

Het gaat stoer staan! *\o/*

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:00

Leo schreef:
Ik zou denk ik idd gewoon gaan voor spelenderwijs wat "spelregels" leren, paar minuutjes per keer een of twee keer per week.
Het is al heel fijn als ze gewoon snappen aangeraakt en geborsteld te worden overal zonder spanning, halster op en af, achter de oren kunnen aanraken, voetje, meelopen. Meer hoeven ze niet te weten maar die basis is echt heel fijn.

Fijn dat de les goed ging Lagonda!

Nou het is er af hoor :))

[ [url=m/bUDh6G.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/2mIWer.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind het echt super stoer staan! *\o/*

MarlonNaldo schreef:
Dit was echt geen straf vandaag. Den Treek.

[ [url=m/jNhQEQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw prachtig daar zeg! <3

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 13:05

Zetta schreef:
Ik meld mij ook even aan als nieuwtje, hoop dat ik tijd genoeg heb om actief mee te kletsen.

Enkele jaren geleden de overstap naar western gemaakt en in een quarter en paint fokkerij gereden, daar zoveel geleerd. Met de verhuis is het wat stilgevallen en reed ik terug af en toe engels op het paard van de buren.
Maar onlangs de kans gehad om een prachtige quarter ruin aan te kopen waarmee ik nu hopelijk vele westernritjes kan maken. Paardje heeft al redelijk wat ervaring dus ik hoop veel van hem te leren. Zou ook graag samen willen gaan lessen want sommige dingen zitten bij mij nog wat ver weg.

Ik wil ook graag regelmatig buitenritten maken, zit in een goede omgeving hiervoor maar alleen is toch dat nog niet dus zoek ik nog een maatje hiervoor.
Iemand hier toevallig van België, West-Vlaanderen?
Ik ben een Belg, maar niet van West-Vlaanderen. :P Ik woon in Oost-Vlaanderen, op de grens met Vlaams-Brabant. :)

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 22:19

hoikimmmy schreef:
Weet iemand ook een leuke site (denk dat er geen winkels zijn) met mooie borsttuigen liefst in combi met hoofdstel? Ik wil het vooral voor de show en fotos dus mag wel wat bling aan zitten.
Ik weet alleen westernshop belgie.zag ook funnyhorses maar weet niet hoe betrouwbaar die is.

Ik heb mijn hoofdstel en borsttuig in Aleashop.be gekocht. Nou ja, ik was naar de winkel gegaan en daar zelf vond ik mijn ding niet tussen de hoofdstellen, maar ik zag een folder van Busse reitsport liggen waar een prachtig hoofdstel + borsttuig op stond. Zij hebben deze vervolgens voor mij bestelt. :)

[ img ]

[ img ]

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 22:38

_TaraM schreef:
@Retjethorse wow super gave set! Wat kost zo een ongeveer? O:)
Oef, dat weet ik niet meer. :') Ik heb het al ruim een jaar geloof ik en mijn geheugen is niet geweldig. _O-

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 22:15

Ik kom even binnenvallen met een vraag: weet iemand een goede westernwinkel in België? Mijn paard heeft haar outfit al, nu wordt het tijd om de mijne te regelen. :')

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 12:49

Hey!
Mag ik mij (opnieuw) aanmelden? O:) In het begin van het topic had ik mij al aangemeld, maar ik kruip steeds weer onder mijn meelees steen, al blijf ik wel trouw meelezen. :D

Ik ben Shana, 27 jaar oud en ik woon in België. Ik heb mijn hele leven dressuur gereden en heb welgeteld 2 western lessen gehad op een lespaard. De klik met de lesgever/het lespaard was er niet (lees: het paard werd voornamelijk door kinderen gereden en moest vooruit geschopt worden, en daar doe ik niet aan mee).
De laatste jaren heb ik in het algemeen eigenlijk niet echt meer gereden, dus er is veel werk aan de winkel. Vandaar dat ik ook steeds onder die meelees steen verdwijn. :')
Maar zodra de corona maatregels versoepeld worden en we terug privéles mogen krijgen, wil ik echt aan de slag en mij omscholen!

Het omscholen wil ik doen met mijn bijna 5-jarige Akhal Teke merrie, Aliaa.
[ img ]

Dit zijn wij:
[ img ]

Aliaa is ondertussen bijna twee jaar bij mij en ik heb haar zelf zadelmak gemaakt. We kunnen stap, draf, galop (galop enkel op stemcommando voorlopig), links, rechts en stoppen momenteel. We zijn een aantal keer op buitenrit gegaan, wat Aliaa erg goed doet, maar het wordt tijd dat ze serieuzer aan de slag gaan en echt ingereden wordt.

Omdat ik geen western instructeur in mijn omgeving weet, heb ik een oproep gedaan op Facebook of iemand mij een lesgever kon aanraden. Daar zijn 2 namen uitgekomen die mij interessant lijken, maar ik ken beide niet en vind weinig informatie terug. Misschien kent iemand hier hen? Het gaat om Marina Wirken en Astrid Grabowski.
Als iemand ervaring met hen heeft, hoor ik dit graag! :D

En sinds januari heb ik een nieuwe aanwinst. Naranja is een driejarige Criollo merrie. Voorlopig staat zij nog bij de fokker in Nederland. Jammer genoeg heb ik Naranja slechts twee keer gezien en wegens corona zal het niet lukken om nog eens langs te gaan. Ik hoop dat ze snel naar huis mag komen.
[ img ]

Ik zie potentieel om reining te doen. :Y)
[ img ]

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 13:21

tuija_r schreef:
Leuke paarden Retjethorse, welkom terug! :wave: Bijzondere rassen, ik ken niemand met een Akhal teke of een criollo. Hoe ben je bij western gekomen?
Dankjewel! :D
Ja, ik heb iets met speciale rassen haha. Zo heb ik er nog een aantal op mijn lijst staan die me aanspreken, maar we kunnen niet alles kopen. :')
Vooral het karakter sprak me bij beide rassen erg aan. Ik heb het wel voor de eenkennige types. :))

Ik heb het western rijden altijd al fascinerend gevonden. Ten eerste vind ik het tuig echt super stoer staan. :') Goed, dit is niet meteen de reden om over te stappen, maar de hele sfeer rond western komt relaxter over ofzo. Niet het geruk en gepluk zoals bij veel Engelse ruiters gezien wordt. De gedachtegang achter deze manier van rijden sluit aan bij hoe ik wil rijden met mijn paarden.

candalisa schreef:
Wat leuk rietje horse! Wat een knappe Criollo Komt ze toevallig bij trojano vandaan?
Toevallig wel! :D

Bellatrix schreef:
Die Criollo is super knap!! :+:

Ik heb de paddock gemest.



[ [url=m/eaDotA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dankjewel! Ik zie dat soort aftekeningen erg graag. <3

Die paddock ziet er super netjes uit! :)) Goed gewerkt. :P

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 18:51

tuija_r: Leuk dat jullie met Lipizzaners western rijden, die zie je ook niet vaak! :))
Je ze het een Akhal Teke niet geven omdat ze zo lang zijn, maar ze zijn ook verdomd wendbaar. _O-

Bellatrix: Ik vind King zo charmant met dat grijs boven zijn ogen. <3
En erg fijn dat je eindelijk een bijrijdpaard gevonden hebt dat bij je past! +:)+

hoikimmmy: Mijn ervaring met de Akhal Teke is dat ze inderdaad vriendelijk zijn. Ook naar vreemden toe, al zullen die niet alles kunnen/mogen zoals ik en mijn moeder dat kunnen met mijn merrie. Wel hebben ze een sterke eigen mening en als ze iets niet leuk vinden, laten ze dat duidelijk merken. :') Dan is ze niet zo vriendelijk, maar ze blijft wel braaf. :D Als blikken konden doden hihi... :o
Het enige waar ze echt niet tegen kunnen, is een harde hand. Dan kunnen ze gevaarlijk worden.

CubaLibre: Fijn dat Gentle het zo goed doet zeg! Zelfs terwijl hij pubert doet hij zijn naam eer aan. <3
Hij ziet er goed uit. :))

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 13:10

hoikimmmy: Je slaat de spijker op zen kop! :D Ze weten verdomd goed dat ze knap zijn. En trots, maar ook oh zo snel beledigd. Maar ook wel vergevingsgezind gelukkig. :))

Gelukkig ben je te weten gekomen dat ze veel te veel voerden! En jullie beide maar gefrustreerd zijn omdat je paard heet is. :')

Sicayes: Dankjewel! *\o/*

elsa91: Ik heb even op je instagram gespiekt en je ziet al een mooi verschil hoor! +:)+

Yinthee: Top dat jullie lekker gereden hebben. :D

Lieke565: Leuk dat er bij jullie ook een Criollo staat! Heb je enig idee waar die vandaan komt? :)
Ik snap je wel hoor, dat het moeilijk is om verder te trainen zonder les. Dat is exact de reden waarom ik voorlopig niet meer op Aliaa wil stappen. Hopelijk kunnen we binnenkort terug les nemen!
Heerlijk buitenritje! <3

Gimme_Joy: Wauw, die is heel gaaf zeg! Ik hou van stippels... <3
Zonde zeg van die verstoppingskoliek. :(

En die schriktraining, Joy is not impressed... :')

LuckyReining: De uitdaging is goed gelukt! Prachtige foto's van de prachtige Lucky. :)) Ik vind hem zo knap met zijn donkere kleur, witte hoofd en prachtige blauwe kijkers... <3

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 14:32

Lagonda: Oh, heerlijk met je paard spetteren in het water! <3
Grappig dat hij bang is voor golven maar verder zelf lekker gaat spetteren. _O-

LuckyReining: Wauw, wat goed zeg! Gefeliciteerd! *\o/*

Tucktuck: Jij ook proficiat! :D

Ik vind die online wedstrijden echt een super tof idee. :)) Hopelijk blijft dit bestaan na de corona. :o

Lieke565: Criollo's komen in vele kleuren/aftekeningen voor. Maar ook de 'gewone' bruine komen voor natuurlijk. : :j
Bij de fokkerij waar ik Naranja gekocht heb, zijn ze heel blij met die gewoontjes, omdat ze die niet zo vaak zien. :D

Noisy: Rudi doet het goed zeg! +:)+ Lijkt lekker ontspannen.


Gimme_Joy: Joy gaat goed zeg! :D Op het boeren en scheten laten na dan. :')
Ik heb nog nooit een paard weten boeren... _O-

CubaLibre: Klinkt alsof jullie een goede les gereden hebben!

Ik word zo jaloers als iedereen heerlijk gereden heeft. :') Het kriebelt om ook aan de slag te kunnen gaan. :=

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 15:00

Ik heb vorige zomer op dezelfde Criollo gereden! :D Hoewel die eigenlijk een Mestizo (kruising) is.
[ img ]

Zeker een aanrader om te gaan rijden! Ik wacht nog steeds ongeduldig af om terug te mogen gaan. :))

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 17:20

Bombay, dat was zijn naam! Ik zat met Bombi in mijn hoofd maar het klopte niet helemaal. :')
Ik ben ook kandidaat om mee te gaan. *\o/*

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 13:39

CBarrelracer: Jij ook gefeliciteerd! *\o/*

Gimme_Joy: Fijn zeg dat Joy het zo goed doet! :D Toppertje. *\o/*

justkid: Ik lees mee in jouw topic. Ik heb namelijk net hetzelfde met Aliaa. :) Nu staat de Akhal Teke er wel om bekend bakwerk oersaai te vinden en een hekel te hebben aan herhaling, maar alsnog. :+

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 13:59

Gimme_Joy: Oh nee, dat is echt balen... -O-

Lieke565: Doe zo voort! :D

justkid: Klein maar dapper! :))
Zal net zoals bij Chihuahua's zijn zeker? Klein, maar karakter voor 10. :')

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers