[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
troi
Berichten: 16984
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 21:13

Ik meld me ook! Wel vooral meelezer. Maak niet zulke interessante dingen mee vrees ik :o

Dit ben ik met mijn ventje


[ img ]


troi
Berichten: 16984
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 09:12

Wat een super leuke paarden hier!

Nog wat extra info over mij en mijn paard. Ik rijdt al een jaar of 10 western. Eerst op bijrijdpaarden. Vier jaar geleden heb ik mijn ruin gekocht. Eigenlijk gaat dat top! Ik les heel regelmatig en daarnaast rijden we lekker veel buiten. Hij is goed verkeersmak en eigenlijk sowieso een makkelijk dier. Wel gevoelig en een enorme spiegel, heel leerzaam voor mij :P

troi
Berichten: 16984
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 07:14

Voor mij werkt het het best om mijn buitenbeen naar achter te leggen waardoor hij zijn billen wat naar binnen zet en dan een kusgeluidje. Dan springt hij eigenlijk altijd goed aan.

troi
Berichten: 16984
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 19:58

Wat zit daar toch achter bella? Spanning? Angst om je vriendin teleur te stellen? Je reed zaterdag echt goed namelijk! Dus aan je rijvaardigheid kan het niet liggen

troi
Berichten: 16984
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 20:23

Bellatrix schreef:
troi schreef:
Wat zit daar toch achter bella? Spanning? Angst om je vriendin teleur te stellen? Je reed zaterdag echt goed namelijk! Dus aan je rijvaardigheid kan het niet liggen


Nou op Special voelt mijn rijvaardigheid veel minder aanwezig. Spanning? Ik stap altijd positief op en voel niet bewust spanning. Maar ik had nu al zeker 3/4 weken niet meer gereden op haar dus voor mijn gevoel moest ik weer opnieuw beginnen.


Dat kan goed natuurlijk!

Ik weet het natuurlijk ook verder niet, ben er niet bij :). Tis maar een idee dat ik had.

troi
Berichten: 16984
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 12:54

Lagonda schreef:
PRD schreef:

Mochten andere mensen ook eens op een ander paard willen ruilen zijn jullie ook welkom! Hij staat in Houten, misschien kunnen we een paardenruil doen :D


Houten is best dichtbij! Helaas geen auto die zwaar genoeg is om de trailer te trekken. ;( Anders was dat hartstikke leuk geweest!



Je mag ook gewoon eens langskomen en dat ik bij jou langs kom :D


Leuk idee zeg! Ik woon wat uit de buurt voor de meesten denk ik (noord-oost groningen) maar hier is ook iedereen welkom !

troi
Berichten: 16984
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 22:22

Nickolay schreef:
Kom ik toch graag een keer bij je langs Troi


Gezellig! Stuur maar berichtje dan prikken we een datum :)

troi
Berichten: 16984
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 08:47

Gaan er meer mensen naar het westernfestival bij junkern-beel?

Das eerste weekend van aug in Lathen, vlakbij Emmen in Duitsland. Weekend mn speed races, feestjes en relaxen (je kunt paard meenemen en naast je tent zetten om lekker te doen wat je wilt).

Ik ga met vriendin (zonder paard trouwens), genieten van de hippie sfeer, wedstrijden bekijken en feesten :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers