[VOLG] Een combinatie worden: Special & ik

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

justkid
Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 11:06

Wat leuk Marlies! Ziet er prima uit hoor.


justkid
Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: [VOLG] Een combinatie worden: Special & ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 16:55

Mooi Marlies! je zit er netjes op hoor. Wees es lief voor jezelf.
Ik heb Kid al 10 jaar en nog heeft ze af en toe weer even nodig dat de grenzen worden bepaald. Mijn stagenootje ging haar even rijden en toen durfde ze zelfs te dreigen met een bok toen ze de hoek niet om mocht maar verder moest, en Kid is echt wel heel lief, even optreden en het was klaar.
Vaak geef je zelf gewoon teveel ruimte juist omdat je lief voor haar wil zijn en alles goed wil doen.
Paard wil duidelijkheid, zwart of wit en niks ertussen maar dat is haast onmogelijk om vol te houden. Zeker als ze ook wordt bijgeschoold.
Dus het komt goed maar het kost tijd. Lekker doorgaan en niet opgeven.

justkid
Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: [VOLG] Een combinatie worden: Special & ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 21:25

Ik ben het met je eens hoor Marlon, je blijft altijd bezig met bijscholen maar voor jou als eigenaar is dat anders dan voor Marlies, jij gaat uit van wat je al weet en kan met je paard en voelt alles, dus dat is ook voor je paard overzichtelijker als ze iets nieuws of anders moet leren, maar voor Marlies is het allemaal anders en ook voor special die haar moet leren snappen dus dat maakt het dan wel lastiger, de nieuwe dingen die jij met haar leert kan Marlies nog niet meteen zo narijden dus dat er dan extra miscommunicatie ontstaat is logisch denk ik.
Ik denk dat mijn paard heel vergelijkbaar is met die van jou.
Echt een schatje maar je moet het wel goed vragen anders gebeurt er niks of iets anders dan dat je dacht dat je vroeg. En inderdaad dan schiet ze in de stress :(:)

justkid
Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: [VOLG] Een combinatie worden: Special & ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 23:32

Leuk Marlies! Veel langer die beugels :D
Weet je zeker dat je zonder cap wilt rijden?
Ik heb dat zelf ook altijd gedaan maar ik heb hem sinds ik hier woon eigenlijk altijd op en nu zit ik er "raar" naar te kijken dat iemand zonder cap rijdt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers