Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
Lau07 schreef:Ik zit heel erg te dubben of ik hem aan wil schaffen. Ik ben heel benieuwd naar je eindresultaten, wil je die hier delen? :D
ElfBeau_067 schreef:Wow zo’n ding wil ik ook! Hoe maak je dat ijs dan, gewoon melk d’r in gieten ofzo?
karuna schreef:Oh dat is dus eigenlijk een mini ijsmachine :oo kun je voor mij meten hoe hoog en breed dat is wat in de vriezer/koelkast moet? Wie weet kan ik hier melkvrij ijs mee maken
Nientsje schreef:ElfBeau_067 schreef:Wow zo’n ding wil ik ook! Hoe maak je dat ijs dan, gewoon melk d’r in gieten ofzo?
Het is eigenlijk heel simpel!
Je krijgt er 3 containers bij en daarin doe je wat je maar wilt; (alle soorten) melk, koffie, vruchtensap, fruit (vers of ingevroren maar dan wel met vloeistof erbij) of room oid. Je kan echt alles doen wat je wilt.
Dat doe je dan een dag in de vriezer.
Daarna doe je die in de machine en dan kies je het gewenste programma. Na 1x doe je er wat vocht bij (bijv nog wat melk) en dan je eventueel ook een topping toevoegen (bijv oreo's of chocola oid). En dan spin je nog 1x of meer. Ligt eraan hoe je wilt dat het ijs wordt :j
En voila!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers