Air up

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Ghostattack
Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 13:24

Ik heb net de Mandarijn (Tangerine) open gemaakt, ruikt lekker in het zakje! Qua proeven even lastig want ik heb het hele weekend de split smaak erop laten zitten.. de fles ruikt dus nog een beetje naar split ijsjes :+


Saaams
Berichten: 13258
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 13:35

Ik ben nog niet zo enthousiast. Moet echt wennen aan de geur. :+

Laerkens Beauty

Django_Mette
Berichten: 1365
Geregistreerd: 25-03-13
Woonplaats: Betuwe

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 14:34

Ik heb weer een nieuwe voorraad smaakjes besteld! Ik heb nu Kers, Lemon-Raspberry, Pear en Wild berries onderweg, met voor mijn zusje nog kola erbij :D

En een nieuw mondstuk en een nieuwe draaglus :)

Insta: @feddethebarockpinto

Anoniem

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 14:47

Mijn airup is inmiddels bij de grens, dus ik verwacht hem morgen wel :D

Binkie_Eline
Berichten: 1286
Geregistreerd: 17-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 14:53

Ik kom me ook melden! Ik heb met Black Friday een fles gekocht, met de smaken bosbes, sinaasappel-passievrucht en lime.
Ik heb heel lang de sinaasappel-passievrucht er op gehad, want de geur bleef er lang opzitten en ik vond de smaak lekker, dus geen reden om te wisselen.
Nu heb ik gewisseld voor de bosbes maar ik merk dat de smaak nog steeds veel sinaasappel-passievrucht is en dat de bosbes niet erg goed naar boven komt.

Halen jullie de pod na gebruik er af of laten jullie hem er ook langer opzitten tot hij ‘leeg’ is?

instagram: @horsestory.eline
IF YOU'RE SEXY AND YOU KNOW IT CLAP YOUR HANDS *CLAP CLAP*

iiSunshine
Berichten: 1220
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 19:26

oh jee, door dit topic krijg ik echt de ''drang'' om nog meer nieuwe te bestellen, terwijl ik nog 5 smaken heb liggen. maarja, dan heb ik die ene smaak net al gehad, en vind ik die andere eigenlijk niet lekker. en is het nog niet naar mijn zin haha! maar ik doe het maar even niet. vind ze toch wel best prijzig. eerst maar even wat meer opmaken.

binkie_eline, wat ik (en volgens mij wel meer in dit topic) doen is als volgt: pod A doe je er op. dan na 2 dagen denk je, ik wil nu graag pod B. dan doe je pod A weer in het originele zakje, of in ieder geval een goed afsluitbaar zakje. en doe je weer een paar dagen met pod B. en daarna kun je weer wisselen naar A. of nog weer een andere. maar je kan ook gewoon pod A er op doen, net zolang drinken tot hij leeg is, weggooien en een nieuwe doen. maar net wat je zelf wil!

you are my sunshine
my only sunshine
you make me happy when skies are grey
you’ll never know dear how much i love you
please don’t take my sunshine away

prugelpiet
Berichten: 12552
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 20:31

Ik heb ook nieuwe smaakjes besteld. Kers, Watermeloen, Bosvruchten en Framboos-Citroen. En een mintkleurig mondstuk erbij :D

I am because you were

Anoniem

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 22:55

Yeah volgens de track komt hij morgen *\o/*

Warboel
Berichten: 14673
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 23:12

Ik heb m’n Air Up al een tijdje niet meer gebruikt (was weer teruggevallen in m’n cola verslaving :') ) maar vandaag toch maar weer uit de kast gepakt en nog wat nieuwe Pods besteld. Onder andere de Vanille Sinaasappel en de Vlierbloesem, daar ben ik zo benieuwd naar! Hopelijk kan ik het nu beter volhouden om water te drinken ipv cola }:0
Die Kola pods vind ik niks trouwens :Y)

Otje de assistentie windhond: [BB] Onze weg naar Otje de assistentiehond
Otje & Appa op Instagram: Otje_and_Appa

Illustraties instagram: @thewanderingwindsprite

iiSunshine
Berichten: 1220
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 00:30

ik hoop met je mee warboel. goed dat je het weer hebt opgepakt! laat je even weten hoe de vlierbloesem was? ik heb dus geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen

you are my sunshine
my only sunshine
you make me happy when skies are grey
you’ll never know dear how much i love you
please don’t take my sunshine away

Farjen
Berichten: 7962
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 09:29

Wat is jullie top 3 qua smaken?
Dan heb ik een idee welke poes goed bevallen en ik kan bestellen :D

Diertjec
Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 10:14

Hier is de vlierbloesem ook onderweg, net als de ijskoffie, citroen en citroen-basilicum.
Ben heel benieuwd.

Vind het wel bloed irritant dat de fles lekt als de dop niet helemaal door gedraaid is. Ik heb momenteel een blessure aan m'n pols, dus krijg de fles amper open als ie zo goed dicht zit :')

Anoniem

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 10:16

Ik hoop zo dat hij vanavond bevalt, dan ga ik morgen ook allemaal smaken bestellen :')

iiSunshine
Berichten: 1220
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 12:35

farjen, mijn 2 lekkerste smaken zijn sinaasappel vanille en watermeloen. daar na komen perzik, bosvruchten en lime. alhoewel mandarijn en kers ook lekker zijn.

leuk hans, hoop dat het je bevalt!

diertjec, die dop is inderdaad soms echt irritant. ik moet mijn vriend soms vragen om hem open te draaien omdat hij dan heel strak zit. soms zit het mondstuk er ook niet goed op en dan wil hij al helemaal niet dicht. maar dan krijg ik dat mondstuk er ook weer niet goed op.

you are my sunshine
my only sunshine
you make me happy when skies are grey
you’ll never know dear how much i love you
please don’t take my sunshine away

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 22:33

Ik ben fan!

Ik denk alleen dat ik de fles nooit helemaal leeg zal drinken, je moet toch best veel zuigkracht zetten tegen het einde en veel lucht hap je dan mee. Dus gewoon wat eerder aanvullen :D

prugelpiet
Berichten: 12552
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 02:14

Ik moest ook even oefenen met hoe ik nou het beste kan drinken :') gewoon eraan zuigen vergt inderdaad vooral op het einde wat kracht, voor mijn gevoel gaat het makkelijker als je een soort van inademd _O-

I am because you were

GWR
Berichten: 801
Geregistreerd: 09-04-09
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 09:47

Haha dat laatste stukje is herkenbaar.
Ik vind nog steeds wel het "gebubbel" (alsof je slurkt) gek, ik werk op kantoor waar het in het algemeen vrij stil is. Er kijkt niemand op, maar dat gevoel heb ik wel haha :+

Anoniem

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 14:29

Ik laat wel wat vaker boertjes door die bubbels _O- merk wel dat ik echt makkelijk meer water drink nu!

Ik vind de Lime wel lekkerder dan de Sinaasappel Passievrucht.

AnnemiekvM
Berichten: 8244
Geregistreerd: 17-07-03

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:23

Ik proef ook nog niet heel veel, maar vind het wel wat makkelijker wegdrinken. De smaak perzik en bosvruchten vind ik lekker.
Sinaasappen vanille niet. Dus als iemand iets wil ruilen? Heb nog twee dichte liggen.

Voor altijd in m'n hart, Tommie

prugelpiet
Berichten: 12552
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 21:17

Ik heb de lime nu met water wat ik in de sodastream heb gehad. Best lekker :D

I am because you were

iiSunshine
Berichten: 1220
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 22:04

fijn dat het jullie allemaal bevalt! ik las gisteren ook ergens dat als je de pod er nog maar net op hebt zitten dat het dan inderdaad zo kan zijn dat je nog niet zoveel proeft. maar als je de pod er wat langer op laat zitten er dan meer smaak/geur vrijkomt. ik merkte dit de laatste keer ook dat toen ik de bosvruchten er net op had dat ik niet veel proefde. maar nu een paar dagen later wel.

you are my sunshine
my only sunshine
you make me happy when skies are grey
you’ll never know dear how much i love you
please don’t take my sunshine away

GWR
Berichten: 801
Geregistreerd: 09-04-09
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 07:36

AnnemiekvM schreef:
Ik proef ook nog niet heel veel, maar vind het wel wat makkelijker wegdrinken. De smaak perzik en bosvruchten vind ik lekker.
Sinaasappen vanille niet. Dus als iemand iets wil ruilen? Heb nog twee dichte liggen.


Oeh de sinaasappel vanille staat op mijn lijstje! Waar ben jij naar op zoek nog? Ik heb nog een heel aantal nieuwe (aangezien je er altijd direct 3 hebt haha). Zal straks even kijken welke.

Anoniem

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 23:19

Ik heb net ook pods besteld!

Kola, vlierbloesem, ananas, grapefruit en sinaasappel vanille :D

Nu wachten tot ze er zijn _O-

prugelpiet
Berichten: 12552
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 23:16

Ik heb 4 nieuwe smaken binnen *\o/*

Kers, framboos-Citroen, bosvruchten en kers. Ik kan niet kiezen welke ik morgen eerst ga proeven _O-

Mocht er iemand nog wat willen ruilen, sta ik daar wel voor open. Ik hoef geen 3 van alles :')

I am because you were

Palmboom95
Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 13:48

prugelpiet schreef:
Ik heb 4 nieuwe smaken binnen *\o/*

Kers, framboos-Citroen, bosvruchten en kers. Ik kan niet kiezen welke ik morgen eerst ga proeven _O-

Mocht er iemand nog wat willen ruilen, sta ik daar wel voor open. Ik hoef geen 3 van alles :')


Ik zou wel twee Kola willen ruilen voor een framboos-citroen en een bosvruchten, als je wil? Of een kola en een bosbes?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 58 bezoekers