Air up

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Domiinique
Berichten: 121
Geregistreerd: 05-11-12
Woonplaats: Emmen

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 22:10

Ik las hier ervaringen over de kersen pod dat mensen hem naar de kersen snoepjes vonden smaken maar bij mij zit er daarnaast ook nog een hele chemische smaak bij.
Hebben jullie dat ook of kan het eraan liggen dat ik het rietje nog niet goed schoon gemaakt heb? In het begin rook de fles namelijk ook een beetje zo.
En daaropvolgend dan de vraag, hoe maken jullie het rietje goed schoon om die geur er uit te krijgen?

Zun Magic ~ Mine since 1/4/'15


Celebi
Berichten: 3504
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 22:10

@prugelpiet Ja I know.. :') Vooral die mint lus is echt 'extra'. Die sleeve heb ik namelijk echt nodig tegen beschadigingen. Al m'n andere flessen zitten vol krassen dus ik ben blij dat hier zo'n sleeve voor bestaat. En zo'n schoonmaakborsteltje lijkt me ook niet echt een overbodige luxe ofzo. Toch een stukje hygiëne. Maar daar ben ik dan wel vrij strikt in als het om eten/drinken gaat. :o

Edit: bovenstaande reactie zegt me inderdaad toch dat ik niet moet besparen op zo'n borsteltje haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 03:13

Domiinique schreef:
Ik las hier ervaringen over de kersen pod dat mensen hem naar de kersen snoepjes vonden smaken maar bij mij zit er daarnaast ook nog een hele chemische smaak bij.
Hebben jullie dat ook of kan het eraan liggen dat ik het rietje nog niet goed schoon gemaakt heb? In het begin rook de fles namelijk ook een beetje zo.
En daaropvolgend dan de vraag, hoe maken jullie het rietje goed schoon om die geur er uit te krijgen?


Dit is een bekend probleem in dit topic. Bij mij werkte het om even goed de pod te wassen en toen was het al een stuk beter.

Nant
Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 14:03

iiSunshine schreef:
ik heb inderdaad zo’n borsteltje van de aluminium rietjes. hoe en hoe vaak maken jullie de fles schoon? ik was hem zelf vaak gewoon even “snel” af, met warm water en afwasmiddel. en doe het minder vaak dan het zou moeten :+

Ik doe iedere avond het mondstuk met een schuursponsje en afwasmiddel en spoel de fles zelf en het rietje even af met warm water. 1 a 2 keer per week doe ik alles met afwasmiddel, schuurspons en borsteltje even goed schoonmaken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 00:42


Farjen
Berichten: 7926
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 13:26

Mijn vriend stuurde dat mijn fles geleverd is *\o/*
Ik ben echt super benieuwd!
ik heb als smaken lime, Orange-passion, Kersen, Sinaasappel-Vanille en Mango-Passievrucht

Nant
Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 21:10

Oehhh Farjen! Leuk!! Heb je hem inmiddels geprobeerd?

Pimaude, slim/ leuk idee om kortingscode te delen, helaas net een nieuw mondstuk bij mijn pods besteld :(

Ghostattack
Berichten: 11225
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 12:01


Farjen
Berichten: 7926
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 12:03

Ik heb de Orange-passion en kersen geprobeerd. Van kers “proef” ik echt wat, de orange weinig. Maar ik adem sowieso weinig door mijn neus, dus moet er wel op letten :) Maar het is 12u en ik heb bijna al een liter op :D Normaal doe ik er 8u over, nu op 4u

Ghostattack
Berichten: 11225
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 12:33

Ik heb net de Orange-Vanilla Swirl erop zitten. Het is echt net een split ijsje :')

Muga
Berichten: 2054
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 13:09

Ik hoop zo dat het vandaag komt. De track and trace heb ik wel. Maar nog niks gezien...

Edit:
Bij de buren!

[ img ]

Ga beginnen met de raspberry-lemon.

So much <3

JanneJ2001
Berichten: 272
Geregistreerd: 22-11-17
Woonplaats: Haps

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 13:44

Ik ben nog steeds heel ongeduldig aan het wachten, nu weet ik dat er 4-6 dagen levertijd staat. En ik heb hem vrijdag middag pas besteld. Maar ik ben gewoon ongeduldig

Wel gisteravond een melding gekregen dat hij verzonden was, maar dan kan het goed nog even duren. Volgens de code is ie weggegaan uit duitsland.

Ik heb trouwens de blauwe fles besteld met de perik (zat er al bij) en heb de watermeloen en kersen pods bijbesteld

Saaams
Berichten: 13246
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 15:37

Mijn air up is binnen.
Nu even wennen :+


[ img ]

Laerkens Beauty

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 15:51

Ghostattack schreef:
[ [url=m/k1RbCe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net binnen!


Nice heel benieuwd hoe de vanille sinasappel is

Ghostattack
Berichten: 11225
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 16:00

Banyu schreef:
Ghostattack schreef:
[ [url=m/k1RbCe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net binnen!


Nice heel benieuwd hoe de vanille sinasappel is


Letterlijk split ijsjes. Heel gek! Het klinkt niet heel lekker, maar het drinkt wel makkelijk weg!

Celebi
Berichten: 3504
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 16:03

De split wil ik onwijs graag proeven! Al is het niet echt proeven natuurlijk, meer 'waarnemen'. :+

Maar eerst de knoop doorhakken of ik mijn geld hieraan uit mag geven. Lijkt me zo'n fijne drinkfles. Mijn dopper is toch aan vervanging toe, dus het is wel een goed moment zou je zeggen.

JesdaJinn
Berichten: 10401
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 16:07

Ik was mijn fles vergeten vandaag... meh..

Jesda ♥ Jinn ♥ Jaxx

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 18:19

Door al jullie nieuwe bestellingen wil ik ook zo graag weer bestellen, maar moet echt nog 2 weken wachten op m'n loon. Eerder mag ik niet van mezelf :')

Hopelijk bevalt de fles bij iedereen die de fles net binnen heeft!

Nant
Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 23:42

Nog meer enthousiastelingen! Leuk! Veel plezier met jullie nieuwe aanwinsten.

Ik heb de eerste smaak die ik echt heel vies vind, de Kola.. Hij smaakt eerst naar cola snoepjes en als ik dan inadem zonder een slok te nemen proef ik een enorme metaalsmaak. Smaak bleef ook de hele avond in mijn mond.

Mijn vriend vind hem wel lekker. Ligt dus niet aan de pod maar echt aan mij.

Mariposa11
Berichten: 2862
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 21:42

Ik heb hem ook besteld. Kwam een kortingcode tegen die het iig vandaag nog deed. Mss heeft er iemand nog plezier van:

Airsummer10

JanneJ2001
Berichten: 272
Geregistreerd: 22-11-17
Woonplaats: Haps

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 14:29

Ik ben helemaal om, afgelopen woensdagavond binnengekregen en blij verrast.
Nu eigenlijk al twee dagen volop water aan het drinken.

Gisteren geprobeerd om een fuzetea te drinken, want dat was eigenlijk eerder toch altijd favoriet.
Maar die kreeg ik gewoon niet op, vond het echt te zoet.

Momenteel eigenlijk alleen perzik erop gehad, kersen heb ik geprobeerd maar dat is niks voor mij. Watermeloen heb ik ook nog liggen! Ik ben benieuwd

Anoniem

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 14:57

Ik heb hem woensdag besteld dus ben heel benieuwd wanneer hij komt. Kijk er echt naar uit!

Palmboom95
Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 15:48

Leuk dat steeds meer mensen hem hebben! Ik ben zelf vrij enthousiast. Ik moest wel echt een week wennen aan het ervaren van de smaken maar het lijkt alsof mijn neus nu gewend is waardoor het veel aanweziger is.
De smaken bevallen tot nu toe best goed, alleen de kola is niet zo mijn ding. Niet vies, maar ook niet mijn favoriet. Ik heb twee dichte pods die ik evt wil ruilen tegen ananas of watermeloen, heeft iemand hier daar interesse in?

Farjen
Berichten: 7926
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 16:04

Ik vind de air up wel ok, maar het is niet dat ik het hevig proef ofzo.
Ik heb al de kers, lime, sinas-passie, mango-passie en orange-vanille geprobeerd maar het is niet super aanwezig..
Maar als ik palmboom haar reactie lees, misschien moet mijn neus er meer aan wennen? :')

iiSunshine
Berichten: 1189
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Friesland

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 19:48

voor de mensen die het niet zo goed proeven, bij mij hangt het er ook vanaf wat ik ervoor gegeten heb. als ik bijvoorbeeld iets gegeten heb met een sterke smaak dan komt de air up smaak er niet meer doorheen zegmaar. en nog een tip niet te hard zuigen/een slok nemen. dan komt de smaak bij mij tenminste ook niet goed mee. sorry palmboom, die kola lijkt mij ook niks. wel heb ik nog mango-passievrucht en peer liggen die ik niet zo lekker vind, dus als mensen willen ruilen hoor ik het wel

you are my sunshine
my only sunshine
you make me happy when skies are grey
you’ll never know dear how much i love you
please don’t take my sunshine away


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers