Blender om smoothies mee te nemen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Blender om smoothies mee te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-20 21:04

Ik ben aan het rondsnuffelen om een blender te gaan kopen om voornamelijk smoothies te kunnen maken om s’ochtends ook eventueel mee te kunnen nemen naar het werk.

Tevens zou het handig zijn om bijvb uien en knoflook in stukjes te kunnen krijgen voor de pastasaus.

Hebben jullie tips? Ik heb geen vaatwasser, hij moet daarom makkelijk met de hand schoon te krijgen zijn :)

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 21:15

De nutribullet! Daar kan je een blenderkan(netje) opzetten die tevens een beker is om je smoothie in mee te nemen en dat scheelt een hoop afwas :). Alleen ui en knoflook zou ik er niet in klein malen.

8nnemiek

Berichten: 43380
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 21:39

Ik heb deze set: KLIK
Twee soorten blendermessen, voor smoothies, maar ook bv voor noten, chocolade enz.. en meerdere afsluitbare drinkbekers. Ik gebruik ze erg veel.
Uien en knoflook doe ik er ook mee.
Schoonmaken is ook makkelijk; meteen na het gebruiken even vullen met water, het water even blenderen, en hij is helemaal schoon.

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Blender om smoothies mee te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-20 15:01

Waarom geen ui mee malen? Als ik hem bekijk bij de specificaties moet dat kunnen en in het het filmpje zie ik dat ook?

@ Annemiek hoe lang gebruik je deze al? En regelmatig? Bij de recenties lees ik veel negatieve reacties dus ik ben er daardoor wat huiverig voor.

Tovaita
Berichten: 106
Geregistreerd: 12-07-20

Re: Blender om smoothies mee te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 15:08

Als je ui in de blender gooit wordt ie bitter.

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Blender om smoothies mee te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 15:14

Smoothies invriezen een optie? Wij doen eens per week die dingen maken en in de vriezer doen. Dus dan heb je maar één keer het schoonmaken.

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 15:20

Laatst bijgewerkt door Malbec op 05-11-20 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

pipo

Berichten: 8225
Geregistreerd: 25-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 15:23

Ik zou gewoon een staafmixer nemen met meerdere opzetstukken.
Ik had een blender, maar na een paar x brak het veiligheidsslotje eraf.
Gebruik nu een staafmixer van Philips en allerlei hulpstukken erbij. Van hakkelaar en garde enzo. Ideaal.

8nnemiek

Berichten: 43380
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 15:26

Pfoe, ik gok dat ik hem al minimaal een jaar of 6 heb. Ik gebruik hem vrij veel. Voor smoothies, maar ook bv voor soepen, hummus, kaasvervanger.. Ik heb hem zelf bij Coolblue gekocht, en daar waren de recensies behoorlijk positief: https://www.coolblue.nl/product/701645/ ... -4445.html
Alleen is ie daar niet meer te koop helaas.
Ik vind het ideaal dat de bakjes helemaal dicht zijn en je er zelfs tijdens het blenderen makkelijk mee kan schudden om dikke hummus bijvoorbeeld goed gemengd te krijgen zonder steeds tussendoor te hoeven doorroeren. Die hummus lukt me nooit in een normale blender, dit ding is daar echt fantastisch voor!
Bij uien en knoflook lijkt me dat ook ideaal, ook daar kun je makkelijk even mee schudden als de stukjes te grof blijven.
Maar ik zie nu dat ie bij Bol ook niet meer nieuw te koop is. Dus dan zou ik eens kijken naar vergelijkbare mini-blenders. Die magic bullet blenders lijken me ook fijn, alleen wat duurder. Dat was ook de reden dat ik die destijds niet heb gekocht.

Roodvos

Berichten: 6652
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 15:29

Ik heb net deze gekocht voor het snipperen van groente:
https://www.coolblue.nl/product/776563/ ... elwit.html

Ik heb hem nu 2x gebruikt, dus kan er nog niet veel over zeggen. Noten hakken en uien fijn maken is wel goed gelukt in elk geval.

Volgens de beschrijving en de reviews kan je er ook sausjes, pesto, hummus en baby-eten mee maken en fruit en vlees mee hakken. Smoothies maak ik nooit, maar dat zal dan ook wel lukken denk ik.

Ding is heel handzaam en makkelijk uit elkaar te halen en onder de kraan af te spoelen.
Er zit wel echt een heeeeeel kort snoertje aan.

Ik heb een blender uit een kerstpakket. Die vind ik groot en onhandig en lastig schoon te maken met een best wel zware glazen kan. Dus die gebruik ik maar een paar keer per jaar, en alleen maar voor het maken van appelmoes en puree van wortels of zoete aardappels.