Airfryer aanschaffen, tips?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Gabrielletje
Berichten: 126
Geregistreerd: 03-12-18

Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-20 14:41

Zoals de titel al zegt, ik overweeg er eentje te kopen :D. Waar moet ik op letten? Of, als je heel blij met de jouwe bent, welke heb jij? Alvast bedankt!


blackstar
Berichten: 3189
Geregistreerd: 03-10-04

Re: Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 14:43

Wij hebben sinds vorig jaar een Philips XXL.
Zo blij mee. Past genoeg in.

Blackstar † 02-01-2016
Rust zacht meisje

Tailina 16-04-2016
B+2

Morrie
Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 14:44

tip: koop een grote! Wij zijn met z'n tweeën en hadden eerst een kleine gekocht, maar na een half jaartje toch een XXL, daar passen bv wel 4 broodjes in en een zak opbakaardappels enz. In de kleine paste dat net niet. (de kleine gaat nu mee in de caravan, op vakantie)

Siesjuh
Berichten: 1684
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 14:45

blackstar schreef:
Wij hebben sinds vorig jaar een Philips XXL.
Zo blij mee. Past genoeg in.

Hier dezelfde, maar al sinds 2 jaar. Super tevreden.


Ieder einde is een nieuw begin :-)

asjemenou
Berichten: 9002
Geregistreerd: 02-05-06

Re: Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 14:54

Ik heb er net vorige week eentje gekocht, van Philips want die kwam het beste uit de recensies.
ik heb een kleintje maar ben ook maar alleen dus dan is die maat prima. Voor 2 personen is hij echt te klein.

Ik heb een tweede kansje via Bol.com
Die is ooit retour gestuurd dus de verpakking was niet zo mooi meer, maar de airfryer zelf zaten alle stickers enzo nog op.

Tink89
Berichten: 2919
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 15:04

Ik had eerst jaaaaaren philips (een kleintje) en nu een hele grote princess. Voldoet net zo prima. Die van tefal heb ik getest en vond ik niks, die losse bodem werkt niet.

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)

SaskiaB
Berichten: 3277
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 15:09

Hier van de XL geswitcht naar de XXL airfryer van Philips. Om redenen die hier al worden genoemd. Gebruiken hem ontzettend vaak voor van alles en nog wat, fantastisch apparaat!

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37215
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 15:13

Wat ik me afvraag voegt de airfryer iets toe boven een goede oven en een slowcooker? Ik neus al langer ernaar omdat mijn vader zo blij is met die van hem. Maar het is weer een extra apparaat in een Niet heel royale keuken

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Skessa_
Berichten: 10589
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 15:27

Ik heb een Inventum! Die doet het ook prima!


@Karuna, het is een beetje een mini hete lucht oven. Net ietsje sneller.

Saaams
Berichten: 13258
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 15:32

Hier ook de philips! XL of XXL. Durf ik niet te zeggen. Maar ideaal. Niet meer weg te denken!

Laerkens Beauty

Doedatje
Berichten: 621
Geregistreerd: 28-06-15
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 15:40

blackstar schreef:
Wij hebben sinds vorig jaar een Philips XXL.
Zo blij mee. Past genoeg in.


Wij hebben deze al een aantal jaren en nog steeds super blij mee. Zou deze ook weer kopen, als deze stuk is.

Paletti-Anouk-Hugo-Bente

daffodil
Berichten: 10441
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 15:44

Het is voor mij (in mijn eentje) vooral het gemak, niet voorverwarmen maar hup zo erin en een paar minuten later eten. En het maakt niet uit wat ik erin doe, alles wat normaal in de oven kan, kan hierin en doe ik er dus in. Ik heb een mega gasfornuis (5 pits) met bijbehorende enorme oven. Super fijn als ik een catering opdracht doe want ik gooi zo 4 hartige taarten tegelijk in de oven maar...in mijn eentje is dat ding toch wel erg lang bezig en is het zonde van de energie.

Ik zweer echt bij de AF, heb een philips daily, dat is een kleiner model maar is voor mij ruim voldoende. Als ie vandaag kapot gaat, zorg ik dat ik morgen een nieuwe heb!

Mando
Berichten: 15681
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 15:45

Wij hebben een normale maar ik zou liever een xxl willen hebben.

Op fb heb je een groep airfryer recepten
Kan je zien wat er allemaal mee gedaan kan worden.

Ik vind de vlamtosti ook heerlijk.

Maar je kan er zoveel mee.

Wat jij van mij vindt mag je houden, het is niet van mij.

moonsparkle
Berichten: 21700
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 15:47

karuna schreef:
Wat ik me afvraag voegt de airfryer iets toe boven een goede oven en een slowcooker? Ik neus al langer ernaar omdat mijn vader zo blij is met die van hem. Maar het is weer een extra apparaat in een Niet heel royale keuken


Ik vind van wel, nu bak ik vlees, rooster ik groente of aardappels in de airfreyer en dit gaat veel sneller dan in de oven. Normaal roosterde ik ook nooit groente dan kookte ik het, maar geroosterde wortels zijn echt :9

En een tosti uit de freyer vind ik ook heel lekker.

Grappig is dat ik dan weer bijna nooit friet of dat soort frituur snacks eet terwijl mensen het toch snel zien als gezonde vervanger van de frituurpan.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Ceetje_bokt
Berichten: 5164
Geregistreerd: 01-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 15:50

karuna schreef:
Wat ik me afvraag voegt de airfryer iets toe boven een goede oven en een slowcooker? Ik neus al langer ernaar omdat mijn vader zo blij is met die van hem. Maar het is weer een extra apparaat in een Niet heel royale keuken

Als je een kleine keuken hebt, zou ik er niet aan beginnen. Wij hebben een philips XXL en dat is een flink apparaat. Als ik hem in een kastje zou moeten opbergen, zou ik m weinig gebruiken. Het is idd sneller warm dan mijn gewone ovens (90 cm fornuis met twee ovens) maar ik gebruik m vooral ipv frituren.

Gabrielletje
Berichten: 126
Geregistreerd: 03-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-20 15:51

Uitgemaakte zaak dus! Perfect, ik ga voor de XXL. Heel erg bedankt voor de reacties!

FleurVP
Berichten: 830
Geregistreerd: 22-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 15:54

Ik zou ook een grote nemen. Wij hadden nooit een frituurpan en hebben vrij snel de eerste airfryer gekocht. Maar met twee personen passen er al niet genoeg frietjes in om maar 1 keer te bakken. Wij gebruiken 'm vooral voor frietjes, vega bitterballen, snacks en brood of croissantjes zijn er ook snel in ontdooit of weer even knapperig gemaakt. Het is echt veel sneller dan de oven.

ellentje0
Berichten: 618
Geregistreerd: 01-04-06
Woonplaats: Twente

Re: Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 16:10

De XXL en de XL schelen tegenwoordig nog maar heel weinig (geloof 200 gram). Dit in combinatie met prijs en grote van het apparaat maakte dat ik vorige maand de XL hen gekocht.

Femke voor altijd in mijn hart, voor altijd in mijn gedachten.
Babbilou veel beleefd, veel meegemaakt. Een lach en een traan!
Beat it, vriendin. Heel speciaal, heel waardevol. Sgw B38 Dr M211 Spr B11

Roosje01
Berichten: 10721
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 16:15

Ik heb een kleintje van whatshome tijdje terug opgepikt via de locale fb groep voor klein prijsje. Heel blij mee maar mocht die ooit stuk gaan wil ik wel een iets grotere.

Roosje01 laat door hilariteit de tranen vloeien :') [o] *pum*
[OV] [PG]Gezocht solana

cariena1973
Berichten: 510
Geregistreerd: 07-04-09
Woonplaats: Oldenzijl

Re: Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 16:17

Net van de week andere gekocht een bourgini 5 liter een x gebruikt voor de patatjes ben alleen staande moeder met 2 kids nog verder uitpuzzelen hoe ie verder werkt

crazycactus
Berichten: 10928
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re: Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 16:22

Ik heb de mijne net verkocht ik was niet enthousiast. Patat duurt een kwartier, en dan moet je nog weer een kwartier wachten tot de frikadellen klaar zijn. Kippenvleugeltjes zijn super maar wederom lang wachten en de porties zijn dan te klein met z’n vieren. Maar goed je moet het voor jezelf uitproberen of t wat voor je is.

Deel met de mensen van wie je houdt. Deel je muziek, je eten, je recepten, je talenten. Door de mooie dingen in het leven te delen met anderen verspreid je meer geluk en. liefde.

wyoming
Berichten: 2496
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 16:29

Ik heb een Phillips xxl voor thuis en die bevalt super goed. Op de camping heb ik een kleintje van nog geen €40 maar die doet het ook prima, het duurt alleen langer en er kan veel minder in dus het moet ook in delen waardoor het nog langer duurt.

<3 30-07-2014 <3 12-06-2018 <3

Safiy93
Berichten: 383
Geregistreerd: 06-04-16

Re: Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 18:07

Phillips XXL, is een topper! Gaat echt vanalles in hier! Tip: neem de XXL want anders heb je echt weinig ruimte.

ClaudiaHS
Berichten: 8055
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 18:11

Hier ook de XXL.
Ik denk dat hij hier minstens 5x per week aan staat.
Ideaal.

eva1969
Berichten: 4034
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 18:12

crazycactus schreef:
Ik heb de mijne net verkocht ik was niet enthousiast. Patat duurt een kwartier, en dan moet je nog weer een kwartier wachten tot de frikadellen klaar zijn. Kippenvleugeltjes zijn super maar wederom lang wachten en de porties zijn dan te klein met z’n vieren. Maar goed je moet het voor jezelf uitproberen of t wat voor je is.
dan weet ik niet welke airfyer je had en welke friet maar hier is friet in 5 min klaar met een bijna 10 jaar oude philips. Er is wel heel veel verschil in friet en de snelste en lekkerste is niet de goedkoopste.

Insta: ArtbyEvaRoeters


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers