Airfryer aanschaffen, tips?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
blackstar
Berichten: 3187
Geregistreerd: 03-10-04

Re: Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 18:32

Frietjes van Aviko voor de airfryer zak van 750 gram gaat om zijn geheel erin en na 14 minuten zijn ze klaar.
Doe ik 1 portie dan is dat met 10 minuten klaar, en na 2 minuten gooi ik er iets van bitterballen ofzo erbij en dan heb je gelijktijdig alles klaar.

Bak er ook vis (Iglo) in, bladerdeeg met kaas, kipdrumsticks, kipkluifjes en kipvleugeltjes.
Aardappelpartjes nog niet geprobeerd eerlijk gezegd.

Blackstar † 02-01-2016
Rust zacht meisje

Tailina 16-04-2016
B+2


Siesjuh
Berichten: 1683
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 21:09

blackstar schreef:
Frietjes van Aviko voor de airfryer zak van 750 gram gaat om zijn geheel erin en na 14 minuten zijn ze klaar.
Doe ik 1 portie dan is dat met 10 minuten klaar, en na 2 minuten gooi ik er iets van bitterballen ofzo erbij en dan heb je gelijktijdig alles klaar.

Bak er ook vis (Iglo) in, bladerdeeg met kaas, kipdrumsticks, kipkluifjes en kipvleugeltjes.
Aardappelpartjes nog niet geprobeerd eerlijk gezegd.

Doen, is lekker.
Mijn patatjes gaan 11minuten, dus dat vind ik best meevallen, als je daarna direct de snacks doet, zijn die klaar als je je patat op hebt.
Verder gaat hier ook alles erin. Afbakbroodjes, vis, vlees...je moet alleen uitkijken dat het niet te vet is (sommige hamburgers bijvoorbeeld), want dan staat je keuken blauw


Ieder einde is een nieuw begin :-)

shadowstar
Berichten: 339
Geregistreerd: 13-12-14

Re: Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 20:54

Toevallig heb ik net een kortingscode gekregen via hellofresh voor de philips airfryer bij philips.nl 40% mocht iemand die code willen gebruiken geef maar een PB

ClaudiaHS
Berichten: 8054
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 21:00

shadowstar schreef:
Toevallig heb ik net een kortingscode gekregen via hellofresh voor de philips airfryer bij philips.nl 40% mocht iemand die code willen gebruiken geef maar een PB


Jammer dat ik nu geen budget heb, ander had ik hem graag gewild. Hoe lang is de code geldig?

MarlindeRooz
Correspondent
Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 21:18

Mijn airfryer is mijn op een na grootste liefde. Gebruik hem ook vaak om groente of noten te grillen voor door de pasta. Of gegrilde spruitjes bij de aardappelen. Die ik ook er in bak. Bak er nooit frituur in want dat doe ik wel op mijn werk (patatzaak).

shadowstar
Berichten: 339
Geregistreerd: 13-12-14

Re: Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 21:43

Ik heb de code weg gegeven☺️

laurabe
Berichten: 714
Geregistreerd: 28-01-11

Re: Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 10:07

Ik heb vorig jaar kerst een Aerofryer van Princess ontvangen. Ook een XXL. Echter hebben we deze niet vaak gebruikt. Een paar keer frietjes. Ik moet echt eens op zoek naar recepten. Of loopt er al ergens een airfryer topic met recepten?

blackstar
Berichten: 3187
Geregistreerd: 03-10-04

Re: Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 10:35

Op Facebook is er een groep met airfryer recepten.

Blackstar † 02-01-2016
Rust zacht meisje

Tailina 16-04-2016
B+2

kiwiwitje
Berichten: 20086
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 11:04

Hier een phillips XXL bijna alles aan vlees en aardappels gaat er in. Ideaal. Zoveel smaakvoller en minder vet. Vooral gemarineerde worstjes en speklapjes of gemarineerde kippenvleugels worden er geweldig in vind ik.
En binnen 15 min staat alsnog mn eten op tafel.

BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi

Ceetje_bokt
Berichten: 5135
Geregistreerd: 01-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 13:02

kiwiwitje schreef:
Hier een phillips XXL bijna alles aan vlees en aardappels gaat er in. Ideaal. Zoveel smaakvoller en minder vet. Vooral gemarineerde worstjes en speklapjes of gemarineerde kippenvleugels worden er geweldig in vind ik.
En binnen 15 min staat alsnog mn eten op tafel.

Hoe hou jij de spetters tegen met worstjes bijvoorbeeld? Ik had een spatdeksel gekocht, maar die is te klein voor mijn XXL philips.

kiwiwitje
Berichten: 20086
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 13:04

Ceetje_bokt schreef:
kiwiwitje schreef:
Hier een phillips XXL bijna alles aan vlees en aardappels gaat er in. Ideaal. Zoveel smaakvoller en minder vet. Vooral gemarineerde worstjes en speklapjes of gemarineerde kippenvleugels worden er geweldig in vind ik.
En binnen 15 min staat alsnog mn eten op tafel.

Hoe hou jij de spetters tegen met worstjes bijvoorbeeld? Ik had een spatdeksel gekocht, maar die is te klein voor mijn XXL philips.

Eigenlijk niet. Ze spetteren hier niet zo. Maar je hebt als t goed is ook grotere. Mijn schoonouders hebben die geloof ik.

BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi

BigOne
Berichten: 38038
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 13:12

Hier ook sinds kort de xxl , karbonade , speklappen, kippenbouten , afbakbrood. Verder nog niet gekomen maar wil er nog een bakblik voor taart en cake bij.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BeeMed
Berichten: 3030
Geregistreerd: 29-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 14:29

ik wil ook al een poos een airfryer, zeker nu mijn oven kapot is en mijn huurbaas moeilijk doet.

ik zit even op de site van coolblue te kijken naar hun top 10.

ik zie dat ze een beste koop optie van princess hebben die 120 euro goedkoper is dan die van phillips en er kan net iets meer in.
https://www.coolblue.nl/product/852248/ ... r-xxl.html

iemand ervaring met deze?

En voor degegen met een philips, wat was voor jullie de doorslaggevende reden om voor de philps te gaan en niet een ander merk met XXL?

Ceetje_bokt
Berichten: 5135
Geregistreerd: 01-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 14:57

Voor mij de goede reviews en de aanbieding via rentepunten van de ING. Ik was helaas vergeten te kijken naar die dingen toen ik mijn dyson kocht.
@ Bigone, je kan ook een gewoon bakblik kopen wat in je mandje past. Als ze er ‘airfryer’ voor zetten wordt die vaak veel duurder.

Tink89
Berichten: 2868
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 15:08

Ik heb jaren Philips gehad en nu princess en vind hem net zo fijn. Eigenlijk zelfs fijner omdat ik de bak beter vind dat het mandje van Philips. Daar bleven altijd dingen in hangen enzo.

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)

laurabe
Berichten: 714
Geregistreerd: 28-01-11

Re: Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 15:56

De paar keer dat ik de Princess Aerofryer gebruikt heb, werkte ie wel goed.

joyce83
Berichten: 5179
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Vlodrop, limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 09:07

Toch maar even hier een aantal vragen stellen. Ik zie dat vooral de xxl wordt aangeraden. Nu heb ik deze op het oog https://www.bol.com/nl/p/philips-airfry ... 115917240/

Niet de xxl maar toch de volgende vragen.
Als ik deze zo koop kan ik dan alles ermee doen? Of moet ik gelijk accessoires mee bestellen? Denk aan frites/snacks bakken, broodjes bakken, kleine pizza's.

Kan ik ook een kant en klaar pizza in een airfryer maken?

Er zou een cadeaupakket bij zitten maar ik heb geen idee wat daar in zit.

those we loved don't go away they walk beside us everyday
unseen, unheard, but always there still loved still missed still very dear

Tink89
Berichten: 2868
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:51

Pizza heb je een pizza-accessoire of een losse plaat die erin past nodig. De rest is geen probleem.

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)

Niqui
Berichten: 2108
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:58

Vorig jaar was de airfryer van de Action door de Consumentenbond apart benoemd in een test. Hij kwam er heel goed uit. Is alleen een wat kleiner model. Wij hebben 'm gekocht en zijn er heel tevreden over. Onze frituurpan is de deur uit en we gebruiken hem voor van alles. Verse frietjes, afbakken broodjes, kippepootjes etc. Je kunt het zien als een mini heteluchtoven. Die veel sneller opwarmt en veel minder energie gebruikt. We hebben hem zelfs mee op vakantie in de camper want hij si echt ideaal vinden wij.
https://www.consumentenbond.nl/friteuse/producten/emerio/smart-fryer-xl-af-116131

Niqui
Berichten: 2108
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 15:03

edit
Laatst bijgewerkt door Niqui op 21-12-20 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWup
Berichten: 2521
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 15:33

BeeMed schreef:
ik wil ook al een poos een airfryer, zeker nu mijn oven kapot is en mijn huurbaas moeilijk doet.

ik zit even op de site van coolblue te kijken naar hun top 10.

ik zie dat ze een beste koop optie van princess hebben die 120 euro goedkoper is dan die van phillips en er kan net iets meer in.
https://www.coolblue.nl/product/852248/ ... r-xxl.html

iemand ervaring met deze?

En voor degegen met een philips, wat was voor jullie de doorslaggevende reden om voor de philps te gaan en niet een ander merk met XXL?


Ik heb de princess xxl, ben er zooo blij mee en gebruik hem bijna elke dag, bereidingstijd is veel korter en ik vind mijn vlees nu veel sappiger en dus lekkerder

voor portretten: http://www.marianstenekes.webklik.nl
Aprose (Wup x Zelhem) Z2 dressuur

MyWup
Berichten: 2521
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 15:34

Ceetje_bokt schreef:
kiwiwitje schreef:
Hier een phillips XXL bijna alles aan vlees en aardappels gaat er in. Ideaal. Zoveel smaakvoller en minder vet. Vooral gemarineerde worstjes en speklapjes of gemarineerde kippenvleugels worden er geweldig in vind ik.
En binnen 15 min staat alsnog mn eten op tafel.

Hoe hou jij de spetters tegen met worstjes bijvoorbeeld? Ik had een spatdeksel gekocht, maar die is te klein voor mijn XXL philips.


Ik heb een bbq matje op maat geknipt, die houdt spetters tegen

voor portretten: http://www.marianstenekes.webklik.nl
Aprose (Wup x Zelhem) Z2 dressuur

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 15:37

Ik heb de philips xl, heel blij mee.

lovelynutia
Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Re: Airfryer aanschaffen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 12:38

Duca miniloempia's zijn hier favoriet uit de airfryer net als supercrunch van aviko

verschillende merken geprobeerd en deze veruit knapperigste, voor oudjaar gaat de frituur uit de schuur voor zijn jaarlijkse olliebollen taak maar verder volledig over op de airfyer zelfs het sluiten van de goede lokale snackbar vind ik niet heel erg

I dare you to not think about penguins - Tandheelkunde 2013 ROZE! 2014 BLAUW!

Roosje01
Berichten: 10702
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 14:01

Ff vraagje zou je olibollen op kunnen warmen in de airfryer en zo ja hoe lang moete ze erin? Doe her nu vaak in de magnetron omdat ik ze warm het lekkerste vind. Maar met de airfryer blijven ze denk knapperiger.

Roosje01 laat door hilariteit de tranen vloeien :') [o] *pum*
[OV] [PG]Gezocht solana


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: friezenfan2 en 3 bezoekers