Wat zijn jou pizza voorkeuren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manubres

Berichten: 2778
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 16:42

Farjen schreef:
manubres schreef:
Pfff...zijn dit nu echt onderwerpen die op Bokt moeten?


Het is op "voedertijd" toch de bedoeling om inspiratie over eten op te doen/recepten uitwisselen/...
Topic staat op de juiste plaats en heeft al veel reacties, dus veel mensen vinden het wel leuk :)


Ik wist niet eens dat dit soort onderwerpen de bedoeling is op Bokt. Ik vind het gewoon jammer dat als ik op Bokt kom dat steeds meer topics over van alles gaat behalve paarden. Ik word waarschijnlijk te oud want zie niet in waarom dit een zinvol topic is....

Anoniem

Re: Wat zijn jou pizza voorkeuren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 16:45

Ik kies steeds vaker voor de pepperoni. De verse van de lidl vind ik heerlijk.

Vroeger was het standaard hawaii en dan meestal die splinterdunne pizza's ik hield niet van die dikke bodems. Nu juist wel.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Wat zijn jou pizza voorkeuren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 17:01

Manubres, dan klik je het vinkje 'Alleen paardgerelateerde onderwerpen' aan bovenaan de pagina. Dan zie je dit soort topics niet meer.

Wij gaan heel misschien zo pizza eten <3 Voor het eerst weer sinds een maand of anderhalf ofzo. En dat is heel lang geen pizza voor mijn doen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 17:06

Diepvriespizzas vind ik niet te hachelen, die van de pizzeria vind ik 9 van de 10 keer een te slappe of zompige bodem.
Dus het liefst die mijn man maakt op de pizzasteen, met een knapperige bodem, saus van tomato frito en creme fraiche, mozzarella, salami, uien en paddenstoelen en aangemaakte rucola. En dat ga ik binnen een minuut of tien op peuzelen :D

manubres

Berichten: 2778
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 17:06

Pepperrr schreef:
Manubres, dan klik je het vinkje 'Alleen paardgerelateerde onderwerpen' aan bovenaan de pagina. Dan zie je dit soort topics niet meer.

Wij gaan heel misschien zo pizza eten <3 Voor het eerst weer sinds een maand of anderhalf ofzo. En dat is heel lang geen pizza voor mijn doen :')


Kijk, dat zijn zinvolle antwoorden...bedankt! Eet smakelijk zo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 17:08

manubres schreef:
Ik wist niet eens dat dit soort onderwerpen de bedoeling is op Bokt. Ik vind het gewoon jammer dat als ik op Bokt kom dat steeds meer topics over van alles gaat behalve paarden. Ik word waarschijnlijk te oud want zie niet in waarom dit een zinvol topic is....


Ik ben bijna jouw leeftijd en vind dit totaal geen probleem, maar goed ik drink ook geen azijn bij het eten ;)

manubres

Berichten: 2778
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 17:18

Mindim schreef:
manubres schreef:
Ik wist niet eens dat dit soort onderwerpen de bedoeling is op Bokt. Ik vind het gewoon jammer dat als ik op Bokt kom dat steeds meer topics over van alles gaat behalve paarden. Ik word waarschijnlijk te oud want zie niet in waarom dit een zinvol topic is....


Ik ben bijna jouw leeftijd en vind dit totaal geen probleem, maar goed ik drink ook geen azijn bij het eten ;)


Soms een beetje schoonmaakazijn doet wonderen hoor! :D :o

LWDaisy

Berichten: 4774
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 17:19

Mi_Amore schreef:
Diepvries kan mij niet bekoren.

Mijn favo is chicken BBQ en chicken curry met veeheeheeeeeel ananas :')


Neeeeeee. Nooit ananas! :+ :+

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 17:21

Ik hou wel van Amerikaanse pizza's. Liefst dunne bodem en veel kaas. Heerlijk met garnalen, maar ook een meatlovers of creamy bacon van Domino's gaat er wel in.

Bij Italiaanse pizza's proeft het soms naar olijfolie die ze door het deeg doen. Dat vind ik dan weer jammer. Olijven vind ik echt heel vies.

Horizonnig

Berichten: 139
Geregistreerd: 21-01-17
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 17:23

Iriscope schreef:
Niet erg gewoon in Nederland geloof ik, maar mijn favo pizza heeft avocado en feta <3 Hier vind je echt bij elke tent avocado op je pizza, zooo lekker.


Weet niet of het al gevraagd is, maar doen ze die avocado dan helemaal in de oven? Of het laatste minuutje? of gaat ie er koud op? ben wel benieuwd, hahah

ElineR

Berichten: 1846
Geregistreerd: 18-01-14

Re: Wat zijn jou pizza voorkeuren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 17:42

Pizza met mais en doperwten! Het klinkt misschien raar maar deze pizza heb ik ooit ontworpen toen ik jong was en maar twee soorten groente lustte :+.

Pizza bodem insmeren met een laagje pesto, daar dan een beetje mozzarella op (okay, ik deed meestal 20 bolletjes :')). Dan gooide ik er meestal een heel potje mais en doperwten op en dan een halve zak geraspte kaas.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 17:47

Klinkt niet verkeerd :D

IMAY1990

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 17:48

Ik ben allergisch voor kaas, dus een diepvriespizza gaat sowieso niet werken voor mij. Ik kies als ik ergens pizza bestel meestal een met BBQ saus, dan zorgt het gebrek aan kaas niet voor een droge pizza.

Horizonnig

Berichten: 139
Geregistreerd: 21-01-17
Woonplaats: Heiloo

Re: Wat zijn jou pizza voorkeuren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 18:39

Hele topic gelezen, nu heb ik echt vééls te veel zin in pizza!
Wat écht heel lekker is (vind ik) is pizza met tomatensaus, mozzarella en maïs!
Maar pizza met veel groente en rucola vind ik ook lekker, met blauwe kaas, parmezaan...

Maar nu heb ik eigenlijk ook heel veel zin in een vette NYpizza met vegan shoarma en vegan knoflooksaus, niet echt pizza natuurlijk, maar zo lekker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 20:22

manubres schreef:
Soms een beetje schoonmaakazijn doet wonderen hoor! :D :o


Haha, gevoel voor humor heb je zeker, top! :D