Boerschappen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Devic
Berichten: 1038
Geregistreerd: 04-04-20

Boerschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-20 19:23

Al een kleine 2 jaar maak ik regelmatig gebruik van HelloFresh. Pasgeleden kwam ik in een advertentie op Facebook Boerschappen tegen.

Ik ben best tevreden over HelloFresh, de recepten, de flexibiliteit. Maar ik als echte carnivoor vind ik soms de porties vlees te klein.

Wie kent Boerschappen, maakt hier gebruik van en kan hier iets over vertellen? Hoe zijn de porties, variatie, bezorging, enz enz.

Aight
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-11-08

Re: Boerschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 09:25

Ik weet dat mijn huisgenoot er ervaring mee heeft. Dat je volgens mij receptsuggesties krijgt bij de seizoensproducten die je ontvangt, en dan vaak er wat extra in zit. Bijvoorbeeld als je een recept voor stamppot krijgt zitten er meer wortels/aardappelen in dan nodig. Maar qua vleeshoeveelheid weet ik niet

Devic
Berichten: 1038
Geregistreerd: 04-04-20

Re: Boerschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-20 12:41

Thanks Aight! Verder weinig ervaringsdeskundige bollers?

Foaly

Berichten: 4831
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Boerschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 12:43

Ik, maar ik eet vegetarisch dus qua vlees kan ik je niet helpen :') Ik heb drie keer een box besteld en het daarna weer op gezegd. Het bezorgen verliep dramatisch en voor mij als eenpersoonshuishouden was het veel te veel om in een week op te krijgen, waardoor ik best veel heb moeten weggooien.

Ik weet niet mer hoeveel personen jij van een box wilt eten, maar dat is dus iets om rekening mee te houden.

Emj_23
Berichten: 1184
Geregistreerd: 09-08-16
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 12:47

Ik heb boerschappen Een tijd gebruikt. Ik had een compleet pakket. Erg tevreden met de kwaliteit. Variatie is prima. Elke week ook vis, en laat ik daar nou niet elke week zin in hebben. Diepvries vol met vis nu.
Nu een tijdje stop gezet. Bezorger kwam regelmatig te vroeg waardoor mijn buren dus mijn hele pakket in hun koelkast moesten proberen te krijgen.