Ervaringen green egg

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Lisan89
Berichten: 1346
Geregistreerd: 06-04-06
Woonplaats: Noord-Drenthe

Re: Ervaringen green egg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 18:47

Wat is het geworden TS?


colinneke
Berichten: 921
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Noord - Brabant

Re: Ervaringen green egg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-20 19:18

We zijn vandaag weer terug naar de bbq shop gegaan. Nog een keer deksels gelift en gekeken. We zijn toch voor de green egg gegaan.
Volgende week word ie hopelijk geleverd. Hebben al 2 rubs meegepakt, 1 voor kip en 1 voor zalm.

Whatsapp: 2 minuten staren naar "aan het typen" en een roman verwachten in de vorm van het Oude testament en alles wat je krijgt is "ok"

lenaa_tje
Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 21:49

XxLMMxX schreef:
Hier alleen een klein balkon dus een green egg is geen optie ivm de buren. Maar veel collega’s en kennissen die hem hebben zijn er hele weekenden mee bezig om de perfecte maaltijd op tafel te zetten.

Hoezo niet. De minimax is geweldig! Ik vind het qua rook etc. Ook beter dan een ‘gewone’ barbecue.
De minimax gaat ook geregeld mee achterin de auto.

Lisan89
Berichten: 1346
Geregistreerd: 06-04-06
Woonplaats: Noord-Drenthe

Re: Ervaringen green egg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 22:34

Nu afwachten op het koken dus!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter
Berichten: 15906
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 22:55


knollentuin
Berichten: 10386
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Re: Ervaringen green egg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 08:42

De action heeft ook een mini versie gehad, ook een prima ding, m'n broer heeft de primo in de tuin en die kleine van de action voor mee op vakantie

nee ik heb geen dyslectie, wel autocorrect!!

colinneke
Berichten: 921
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Noord - Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-20 20:15

Lisan89 schreef:
Nu afwachten op het koken dus!


Woensdag wordt ie geleverd dus `s avonds gaat ie aan. Planning is een zalmpje erop.

Whatsapp: 2 minuten staren naar "aan het typen" en een roman verwachten in de vorm van het Oude testament en alles wat je krijgt is "ok"

Giolli
Zeg maar Ber!
Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 20:18

Al mijn broers hebben er een. Ik zweer je dat sommige er van hun vrouw zouden inleveren voor het ding. :') Ze zijn er allemaal dol op.

Onderschrift

colinneke
Berichten: 921
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Noord - Brabant

Re: Ervaringen green egg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-20 13:44


Whatsapp: 2 minuten staren naar "aan het typen" en een roman verwachten in de vorm van het Oude testament en alles wat je krijgt is "ok"

colinneke
Berichten: 921
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Noord - Brabant

Re: Ervaringen green egg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-20 18:28


Whatsapp: 2 minuten staren naar "aan het typen" en een roman verwachten in de vorm van het Oude testament en alles wat je krijgt is "ok"


_lautje_
Berichten: 9253
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 17:15

Hier ook een green egg al aantal jaren. Wij hebben de L en dan geplaatst in een eikenhouten buitenkeuken/meubel. Wij vonden dat een must ivm kleine kinderen en evt omstoten/gooien.
Daarnaast is het meubel voorzien van zwenkwielen en kunnen we hem zo simpel verplaatsen.

Duhelo
Berichten: 28525
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 17:52

Ik gooi dit topic weer even open.

Ik ben sinds het weekend eigenaar van een barbecooksmoker, voor een prikje op de kop kunnen tikken.
Mijn ex is grote bbq/smokerfanaat, dus ik weet van een deel dingen hoe het moet smaken, maar ik heb mezelf er eigenlijk nooit toegezet om echt mee te koken, dus ik begin van 0 :+

Nu, beginnen bij het begin:
Gebruiken jullie houtskool of kokosbriketten? Wat me opvalt is dat het overal poepieduur is. Wel een betaalbare site gevonden, maar die vragen 10.50 verzendkosten per 20 kilo, dan kan ik het evengoed bij de lokale winkel aanschaffen.

Ik zie mensen die ook gewoon een enkel stukje vlees erop doen, dit is dan het direct grillen zoals met een gewone bbq en niet het low and slow vermoed ik?

Ik wil deze week eens een stukje zalm testen, en volgende week de 3-2-1 ribbetjes, dus ben benieuwd hoe dat zal gaan :+

meggiemeg
Berichten: 12217
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Re: Ervaringen green egg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 18:47

Ik kreeg gisteren de tip van de bedrijfsleider van de intratuin om houtskool in te slaan als je van plan bent veel te gaan bbq-en op houtskool, op dit moment wil niemand het vervoeren omdat er een schip in brand heeft gestaan en de oorzaak was houtskool, verzekeringen willen daarom dan niet meer verzekeren als een schip dat er bij heeft tussen de lading. Iemand nog meer dat gehoord?
Vorig jaar was het ook al een drama met de cobblestones, die waren ook bijna de hele zomer niet leverbaar vanwege problemen met verschepen vanuit india.

Terwijl je inhoudt om iets ernstig te overwegen, fladdert de gelegenheid vaak vrolijk voorbij.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers