Kipfilet in blik - waar te koop?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Oscar
Forumcoordinator
Berichten: 131997
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Kipfilet in blik - waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-20 17:21

Ik heb even jullie hulp nodig.
Voorheen kocht ik weleens kipfilet in blik (in water, niet in olie) bij Jumbo. Daar is het helaas uit het assortiment. Bij de AH kan ik het ook niet vinden. Wel iets gevonden op een site voor preppers (volgens mij heet het Target) maar nog nergens in een fysieke winkel.
Is er iemand die misschien weet waar het (nog) te koop is?

Als je nu denkt: bah, dat is vies..... dat dacht ik dus ook. Maar kipfilet in blik is erg lekker. En heel handig voor als we weer met ons oude campertje op pad gaan want je kunt het ongekoeld bewaren. Da's ook de reden waarom ik het weer zoek.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***


Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Kipfilet in blik - waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 17:25


Maartje1990
Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: Kipfilet in blik - waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 17:26

Ik zal erop letten, vraag me wel af. Is het rauw of reeds gekookt?

Paddock paradise, training en opfok in Noord-Limburg www.ppdegangelt.nl
''Pak m'n hand maar''

tamary
Berichten: 29166
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 17:30

Maartje1990 schreef:
Ik zal erop letten, vraag me wel af. Is het rauw of reeds gekookt?

Inblikken is een vorm van wecken = verhitten, dus gekookt.

[o]
Bayo - 01-01-1996 - 15-04-2017 ;(
“Technological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.” – Aldous Huxley –

Oscar
Forumcoordinator
Berichten: 131997
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-20 17:31

Maartje, het is gekookt en er zit wat vocht bij om het sappig te houden. Meestal is er een variant met olie en eentje met water. Ik zoek er eentje met water.

Destination, dat is inderdaad wat ik bedoel, bedankt voor je hulp. Er is ook kipfilet van Target, dat ben ik tegengekomen op een preppers/bodybuildersite (geen idee wat ik daar moet, maar toch :D ).

Mocht iemand een fysieke winkel weten dan heeft dat m'n voorkeur. Anders wordt het inderdaad internet.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

8nnemiek
Berichten: 43380
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 17:37

Ik dacht bij de titel dat het om hondenvoer ging :')

In mijn weckboek staat volgens mij een hoofdstuk over kip. Schijnt goed zelf te wecken te zijn, en voordeel is dan ook dat je zelf kan kiezen welke soort (ik ga er van uit dat voor de gewone blikjes vaak alleen plofkip wordt gebruikt)

Dynamische energie van Tibber? Via deze link krijgen we beide €50 shoptegoed   
              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎           
      Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 17:39

Oscar schreef:
Ik heb even jullie hulp nodig.
Voorheen kocht ik weleens kipfilet in blik (in water, niet in olie) bij Jumbo. Daar is het helaas uit het assortiment. Bij de AH kan ik het ook niet vinden. Wel iets gevonden op een site voor preppers (volgens mij heet het Target) maar nog nergens in een fysieke winkel.
Is er iemand die misschien weet waar het (nog) te koop is?

Als je nu denkt: bah, dat is vies..... dat dacht ik dus ook. Maar kipfilet in blik is erg lekker. En heel handig voor als we weer met ons oude campertje op pad gaan want je kunt het ongekoeld bewaren. Da's ook de reden waarom ik het weer zoek.


Ah daarom grijp ik het steeds mis bij de jumbo nu. Ik ga even meelezen ook omdat ik het ook zoek. Ook handig in salades.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Anoniem

Re: Kipfilet in blik - waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 19:31

https://www.jumbo.com/jumbo-kipfilet-na ... 340439BLK/
Online is het bij Jumbo nog te bestellen. Is het alleen bij jouw Jumbo eruit? Dan kunnen ze het altijd laten komen voor je, hoort bij hun service. Of online bestelling daar in de winkel ophalen.
Zo kreeg ik mijn knoflookchips weer terug bij "mijn" Jumbo. :9

tienus63
Berichten: 12011
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Kipfilet in blik - waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 19:40

Sommige slagers bieden in zomerseizoen allerlei soorten blikvlees aan.
Wellicht een ambachtelijke slager bij jou in de buurt.

#trotsoponzeboeren

Oscar
Forumcoordinator
Berichten: 131997
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-20 19:43

Oh wow, wat goed van je!
Ik gok dat ie sinds heel kort weer in het assortiment zit. Had vorige week nog gezocht en toen stond ie er niet meer op. In de winkels ligt het ook niet meer. Zou zomaar kunnen dat het er tijdelijk uit is geweest. Dan kijk ik even of het nog terug gaat komen en anders maar online bestellen en ophalen, dat kan ook nog.
Dank voor je speurwerk!

Tienus, ik heb ook al eens bij de keurslager gekeken, die hebben ook veel vlees in blik. Maar naturel kipfilet zat daar niet bij.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 19:45

Oh ik wist niet dat dit bestond.. dat is lekker door een salade zeg voor op het werk :D en ik denk dat de poes het ook wel lust :j

Heb je een Dirk in de buurt Mo? Die heeft het ook van het merk Nobles.

Oscar
Forumcoordinator
Berichten: 131997
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Kipfilet in blik - waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-20 19:47

Echt eens proberen :j
Het klinkt smerig, kip uit blik. En toch smaakt het.

Dirk zit hier helaas niet, die zit volgens mij veel noordelijker.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

ellepel
Berichten: 47328
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 19:56

aldi heeft ook vaak van alles aan vlees in blik :j

Anoniem

Re: Kipfilet in blik - waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 20:06

Ik hou de winkels hier ook wel in de gaten Mo.

Oscar
Forumcoordinator
Berichten: 131997
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Kipfilet in blik - waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-20 20:11

Super! Ik ben vanmiddag nog even naar een filiaal gefietst (nou ja, even....... was een tochtje van 23 km.) en het schap is al een tijd leeg en de kaartjes zijn ook weg. Er ligt nu iets van kippate/kipsmeersel ofzo. In Den Bosch hebben ze het ook niet meer en is de plaats in het schap ook opgevuld door een ander artikel.
Maar het kan zijn dat het weer terug gaat komen. Vorige week (en een paar maanden daarvoor) stond het ook niet meer op de site en nu weer wel, dus het kan zijn dat het weer terug gaat komen. Zou mooi zijn!

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 20:38

Deze regio ook al tijdje weg. Heb in finland wat gekocht, daarvoor in frankrijk. Maar die zijn nu allemaal op, en deka heeft het ook niet. Wel de varken variant, maar die mag ik niet meer hebben -O-

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Ipsilonka
Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: Kipfilet in blik - waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 20:42

Wat Tica zegt, vraag het gewoon bij de plaatselijke jumbo. Grote kans dat ze het echt wel willen bestellen voor je.

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 20:45

Hier doen of kunnen ze dat niet. Heb het voor meer producten gevraagd maar helaas :n . Kleine filialen.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Oscar
Forumcoordinator
Berichten: 131997
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-20 20:46

Tuurlijk ga ik het vragen. Maar dat had ik een paar maanden geleden al gedaan en toen vertelden ze dat het uit het assortiment was. Dan kan ik elke week wel gaan vragen of het weer terug is, maar dat schiet ook niet op. Ik denk dat ik gewoon een keer geluk heb en dat het op wonderbaarlijke wijze ( :+ ) terug in het assortiment is.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Ipsilonka
Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: Kipfilet in blik - waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 20:54

Ok, nog een tip dan... Als de filialen wel een pick up point hebben, dan kunnen ze een CE bestelling in de pda zetten. 2 dagen in de week kan dat binnen komen. Dit houdt in dat ze 1 product van iets kunnen bestellen. En als je de kipfilet per doos zou willen bestellen dan snap ik helemaal niet waarom ze het niet voor je willen doen. Dan zit er maar 1 ding op en dat is naar mij toekomen in Hoofddorp *\o/*

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 20:55

Ipsilonka schreef:
Ok, nog een tip dan... Als de filialen wel een pick up point hebben, dan kunnen ze een CE bestelling in de pda zetten. 2 dagen in de week kan dat binnen komen. Dit houdt in dat ze 1 product van iets kunnen bestellen. En als je de kipfilet per doos zou willen bestellen dan snap ik helemaal niet waarom ze het niet voor je willen doen. Dan zit er maar 1 ding op en dat is naar mij toekomen in Hoofddorp *\o/*

Werk jij bij die nieuwe in Hoofddorp? Enorme zaak is dat.

Oscar
Forumcoordinator
Berichten: 131997
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-20 21:13

Ipsilonka schreef:
Ok, nog een tip dan... Als de filialen wel een pick up point hebben, dan kunnen ze een CE bestelling in de pda zetten. 2 dagen in de week kan dat binnen komen. Dit houdt in dat ze 1 product van iets kunnen bestellen. En als je de kipfilet per doos zou willen bestellen dan snap ik helemaal niet waarom ze het niet voor je willen doen. Dan zit er maar 1 ding op en dat is naar mij toekomen in Hoofddorp *\o/*


Dat is wel heel gezellig natuurlijk :D

Bij 'onze' Jumbo hebben ze ook een pick-up. Als je dingen wilt bestellen die ze niet in hun vaste assortiment hebben dan verwijzen ze daarheen. Misschien is het anders als je inderdaad een volle doos bestelt. Maar op zich is het ook helemaal geen probleem om het via het pick-up-point te doen. Ik ga nog even afwachten of het misschien terug in de winkel komt nu het ook weer op de site staat, en als dat niet zo is dan vraag ik voor een volle doos of ik ga het via het pick-up-point doen. Heb ook nog even de tijd want ons campertje (Truus) staat nog veilig onder een dekentje in de stalling. Truus is nog in winterslaap <3

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

snorkel1986
Berichten: 3006
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 21:16

Idd per volle verpakkings eenheid bestellen doen wij ook zo vaak voor klanten ( ah)

Twan 26-11-2013
Luuk 17-8-2015

De sint kwam met de stoomtrein ozosnel na Nederland waar malle pietje kado tjes strooit langs elke kant

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 21:16

Hier rijden we gewoon door sneeuw of niet. Staat idd aardig vol met kant en klaar voer, blikken, maaltijden waar water bij moet.

Geen pick up punt hier in de omgeving voor zover ik weet -O- en nee ze wilden niet bestellen. Ik vraag het vaker ivm allergie maar zelfs al zou ik bv 30 stuks afnemen willen ze nog niet -O-

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Oscar
Forumcoordinator
Berichten: 131997
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-20 21:17

Ipilonka, weet jij misschien hoeveel blikjes er in een doos zitten?

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 bezoekers