Vlaaien/gebak bij Jumbo

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Scum
Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 09:15

cursebreaker schreef:
Geweldig haha!

Ik zweer bv. bij de Rijstevlaai met slagroom van Bakkerij Vonken hier in Zuid-Limburg. Voor mij is er echt Geen betere bakker die dit maakt (I daag iedereen uit om een lekkerdere te vinden) Maar sommige andere vlaaien vind ik bij andere bakkers weer net wat lekkerder. Ik kan me goed voorstellen dat je dus idd met feestjes bij verschillende bakkers wat gaat halen dan hihi.


Is dat die bakker die laatst op L1 was omdat hij daar een prijs mee gewonnen had?

Hier is mijn topper nog altijd de Christoffeltaart, maar dan alleen van Heerschap, bij andere bakkers niet te vreten.


Danielleeee_
Berichten: 3167
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 09:32

01San schreef:
Dat chocolade taartje van 5€ is lekker!!

Ja! Dit is echt mijn favoriete taart! Zoooo lekker Y)(^) :):)

*pum*

PenP
Berichten: 172
Geregistreerd: 03-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-19 18:29

Bedankt voor jullie reacties.
Een aantal geven aan gebak van de Hema maar daar ben ik zelf niet echt fan van. Bij de Jumbo hebben ze meer soorten vlaaien en als je ze vooraf besteld dan kun je van alles wat nemen.

Multivlaai bezorgt niet bij ons daar had ik ook al naar gekeken. En Limburg is heeeeel ver weg :D .

Zoals het nu lijkt ga ik dus voor de jumbovlaai (aarbeienbavaroise en bossche bollen zowiezo omdat jullie aangeven dat die lekker zijn :9 ). Misschien voor de liefhebbers nog een chocoladetaartje erbij :P

01San
Berichten: 18750
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 18:31

Jaaa zeker dat chocolade taartje van 5€ erbij doen!! :D

Dreamy
Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 21:03

Skippy01 schreef:
Ow, dat heb ik met de Grenache van Peter Lemmens... Niks lekkerders op de hele wereld in het taarten/vlaaien segment dan de Grenache van Peter Lemmens. :') :j


Omg ja! Ik heb deze afgelopen week “besteld” via m’n oom. Dit is zo hemels! <3

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 07:24

Dreamy schreef:
Skippy01 schreef:
Ow, dat heb ik met de Grenache van Peter Lemmens... Niks lekkerders op de hele wereld in het taarten/vlaaien segment dan de Grenache van Peter Lemmens. :') :j


Omg ja! Ik heb deze afgelopen week “besteld” via m’n oom. Dit is zo hemels! <3


:D _/-\o_

horses_m
Berichten: 1661
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Bennekom

Re: Vlaaien/gebak bij Jumbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 07:56

De jumbo taarten vindt ik persoonlijk echt super lekker (miss bevooroordeeld als medewerker :') )
Als je jarig bent krijgt je idd 20% korting op vertoon van je id kaart:) een week voor en een week na je verjaardag:)

Ik vindt persoonlijk de bananenvlaai echt het lekkerst en zou ik bekant een moord voor doen :')

Je kan idd 2 dagen van te voren bestellen dan weet je zeker dat het er is en staat het gewoon op jou naam :)

Y;( Max, Lola, Bailey, Twix, Jacky, Bros en Bounty Y;(

fjordjes
Berichten: 11966
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Vlaaien/gebak bij Jumbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 07:59

Zal ik dan een geheim verklappen, de vlaaien van oa multi vlaai, Jan linders en jumbo komen uit dezelfde fabriek.

01San
Berichten: 18750
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Re: Vlaaien/gebak bij Jumbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 08:23

Ooo wat een leuk geheim!! Maar is die bijv van multi vlaai precies hetzelfde als de jumbo of wel een beetje anders?

Anoniem

Re: Vlaaien/gebak bij Jumbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 08:32

Zoveel producten komen uit dezelfde fabriek. Maar voor elk recept, van verschillende aanbieders worden de recepten aangepast. Dat zegt dus niets over smaak of kwaliteit van de ingrediënten of het eindproduct.

01San
Berichten: 18750
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Re: Vlaaien/gebak bij Jumbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 09:15

Ja dat is ook wel weer zo!


Boras
Berichten: 9933
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 09:30

fjordjes schreef:
Zal ik dan een geheim verklappen, de vlaaien van oa multi vlaai, Jan linders en jumbo komen uit dezelfde fabriek.


Maar dat maakt het niet automatisch dezelfde taarten en vlaaien.
Andere receptuur, andere ingrediënten, andere soorten enz.

Ik weet van een tabaksfabrikant dat uit die fabriek sigaretten komen van een en hetzelfde merk maar.voor verschillende afzetmarkten. En daardoor met verschillende samenstellingen.

Uit dezelfde fabriek hoeft niet te betekenen dat het 1 op 1 hetzelfde is wat er vandaan komt.

Edit: is al genoemd zie ik nu :+


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, GrapeshotBot en 28 bezoekers