Thuisbezorgd, daar blijf je voor thuis.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fjordjes

Berichten: 12032
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Thuisbezorgd, daar blijf je voor thuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 23:06

Er komt hier wel geteld 1 bedrijf... Dus heb er niks aan. Woon te ver weg voor ze, geld trouwens ook voor de boodschappen bezorgservice. Enige winkels die hier komen zijn ah en plus.

pjer
Berichten: 1578
Geregistreerd: 18-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 23:08

Hier heel veel keuze, vooral pizza en Doner. Maar eigenlijk gaan we altijd voor de newyork pizza want die zit op 100 meter van ons huis, dus dat is bestellen, jas aan schoenen aan en er heen lopen en je kunt het gelijk mee nemen. Die jongens zijn echt snel! en erg lekker.

Vandaag ook bij vrienden pizza eten, " zet maar op afhalen, dan nemen we het mee als we jullie kant op komen" :-)

lein82

Berichten: 298
Geregistreerd: 04-02-09
Woonplaats: aan de kust

Re: Thuisbezorgd, daar blijf je voor thuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 23:13

Ik woon in een plaatsje met enorm veel toerisme, veel restaurants, maar wel op 15-20 minuten van de eerste stad. Er bezorgen hier 3 eettenten. Spareribs, Turkse pizza's etc. en iets met doner en andere broodjes. Ik heb het wel eens geprobeerd, maar dan is het lauw. Dan haal ik liever in het dorp zelf iets af. Veel lekkerder.

EvelijnS

Berichten: 17537
Geregistreerd: 17-11-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 23:41

Ik ga dit topic verplaatsen naar VT, omdat het over voedsel (bestellen) gaat.

_Denise_

Berichten: 5610
Geregistreerd: 05-02-06

Re: Thuisbezorgd, daar blijf je voor thuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 23:54

Woon aan de 'rustige' kant van de stad, keuze uit 69 restaurants. Ik denk dat we eens in de maand bestellen, wanneer we kapot zijn en echt geen zin hebben om te koken. Is dan ook bijna altijd spareribs of pizza.

nicole_floor

Berichten: 3246
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 23:57

Hier tussen een dorp en en een stad in. En wel geteld 7 restaurants waar we uit kunnen kiezen. :')

Wij bestellen meestal wel in keer in de 2/3 weken en vaak bij dezelfde pizzeria en soms spareribs.

Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Re: Thuisbezorgd, daar blijf je voor thuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 01:41

Heb even gekeken en vanaf mijn adres heb ik keuze uit 76 restaurants :)) Ook heel erg gevarieerd. Ik gebruik het regelmatig, soms iets teveel dan zou moeten :=

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Thuisbezorgd, daar blijf je voor thuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 02:29

Heb nu om half 2 's nachts nog keuze uit 94 restaurants op deliveroo :') Ik woon centraal in een grote stad (wel in de UK) dus aanbod zat maar bestel echt vrijwel nooit. Vind het zonde van het geld en de calorieen, dan ga ik liever uit eten. Misschien eens in de 3 maanden of zo pizza, verder niet echt.

zonnebloem18

Berichten: 24836
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Thuisbezorgd, daar blijf je voor thuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 02:49

Hier heb ik keus uit 32 restaurants, al bestellen we eigenlijk maar bij 2 daarvan.

Op maandag zijn we allebei om 5 uur thuis van het werk. Dan moeten we nog douchen en onze dochter van de BSO halen. Ongeveer 2 keer in de maand bestellen we dan iets omdat dat gewoon makkelijker is.

Marije_jiplover

Berichten: 25320
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 10:34

Het grootste deel van de tijd koken we zelf.
Maar soms hebben we ook gewoon even geen zin om in de keuken te staan en willen even lekker makkelijk.
Wel gaan we meestal zelf afhalen, omdat we het dan sneller in huis hebben.
Er wordt hier in 't dorp wel van alles thuisbezorgd, van pizza tot shoarma tot sushi, etc.

Maar alles zit zo dichtbij, als we bellen kunnen we het vaak met een kwartier ofzo afhalen en bezorgen duurt dan minstens een uur wachttijd. Dan is even zelf op de fiets springen wel zo makkelijk en veel sneller.
Laatst bijgewerkt door Marije_jiplover op 07-09-19 10:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Thuisbezorgd, daar blijf je voor thuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 10:37

Ik woon in de stad, net buiten het centrum ook heeel veel mogelijkheden, al moet ik eerlijk bekennen dat ik nooit meer bestel maar altijd zelf kook tegenwoordig :x

Anoniem

Re: Thuisbezorgd, daar blijf je voor thuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 10:46

Ik ga vanavond bestellen. :')

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34634
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 11:08

Heb het van de zomer 1 keer geprobeerd omdat ik jarig was en zin had in sushi. Mijn favo restaurant bezorgde ook aan huis zag ik. Enige minpunt vond ik de wachttijd, die uiteindelijk zeker een halfuur langer was dan de app aangaf.

Doedatje
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-06-15
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 11:10

In mijn dorpje leveren er 2 bedrijven. 1 van die bedrijven zie ik 's avonds regelmatig voorbij rijden. Ik bestel eigenlijk nooit.

wilmatj

Berichten: 2418
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 11:28

hier hebben we er wel 11 :Y) waarvan 3 snackbars -O-

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Thuisbezorgd, daar blijf je voor thuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 11:37

Eentje hier maar met een minimumbestelling van 20,-. Daar kom ik nooit aan.

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 12:34

Maar 4 dingen hier, in Belgie is het nog niet zo hip.
Plus dat ik op een nieuwbouwwijk woon. Zelfs de Domino's kent ons adres niet 8)7
Wij halen het wel op.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 13:00

Veel aanbod, maar echt nog nooit iets besteld.

Siggislief

Berichten: 13966
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Thuisbezorgd, daar blijf je voor thuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 13:08

Diemen met 114 Restaurants, maar wat wil je....Diemen ligt midden in Amsterdam..
Dus veel aanbod. :)

Maar ik kies voornamelijk wel Pizza als ik geen zin heb om te koken.

Memories

Berichten: 2629
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 13:14

Hier een aanbod van 169 restaurants alleen al via thuisbezorgd. Daarbovenop nog enkelen die alleen via andere dienstens zoals ubereats leveren.
Echt alles is te krijgen; mexicaans, sushi, surinaams, spareribs, afrikaans, pizza, friet/snacks, donuts, taarten, bier, broodjes voor lunch enzovoort. En dan heb je nog keus uit meerdere restaurants die (ongeveer) hetzelfde bezorgen ook. En McDonalds bezorgd hier aan huis :)) Ik heb een aantal vaste toko's waar ik vaak bestel omdat ik weet dat het snel komt en goed eten is maar probeer ook graag wel eens iets nieuws uit.
Ik bestel vaak op brakke dagen (dan vaak junkfood), als we geen zin of tijd hadden om eten te regelen (en dan iets gezonders bijv. van de wok), of bij 'speciale' gelegenheden zoals verjaardagen. Frequentie varieert heel erg, soms bestellen we wel 4 of 5x in de week iets en soms ook een maand niet. Maar gemiddeld zo'n 1x per week.

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 14:04

Heb een jaar in Heerenveen gewoond en daar bestelde ik wel regelmatig iets.
Zeker toen ik aan de klus was in mijn nieuwe huisje, was wel makkelijk.

Fitzroy schreef:
Eentje hier maar met een minimumbestelling van 20,-. Daar kom ik nooit aan.


Nieuwe huisje zelfde situatie.
Ben alleen dus kom nog niet op de 10,00.
Buren aan de overkant bestellen wel vaak daar, moet ik eens even langs op gesprek, kunnen we combineren 8-)

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Thuisbezorgd, daar blijf je voor thuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 14:36

Hier 18 restaurants, wel voor ieder wat wils.
Diverse shoarma en pizza, Turks, friet, Chinees, sushi, Surinaams, Indonesisch, Thais , burgers, spareribs, Amerikaans voedsel, pasta, kip, burgers.
Aanbod is weer veranderd dus Zie ik :wow: krijg honger

Seraphia
Berichten: 272
Geregistreerd: 07-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 14:37

Wij bestellen best wel vaak bij thuisbezorgd. Gewoon geen zin om te koken en lekkere trek. :=

Hier zijn de keuzes qua eten wel diverse. Je kan hier onder andere shoarma, pizza, wok en sushi bestellen maar ook gewoon een tournedos met verse groenten, een carpaccio en een tomatensoepje er bij of zo. :9

Iinge_

Berichten: 2633
Geregistreerd: 11-07-07

Re: Thuisbezorgd, daar blijf je voor thuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 11:25

Ik probeer hier af te kicken van thuisbezorgd. Maar het aanbod is hier echt goed. Vooral heerlijk Italiaans en eten van de Argentijn. :+

Misschien vanavond toch maar weer bestellen.

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 11:34

Voor pizza bel je toch Domino's :')
Als het ijskoud is en k weet dat het nog even gaat duren voordat k op mn oude fiets naar de Appie ga, dan overweeg k t wel om van thuisbezorgd te bestellen. Anders zijn het gewoon opwarm maaltijden, die vlgs mij ook nog veel goedkoper zijn.