Thuisbezorgd, daar blijf je voor thuis.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Thuisbezorgd, daar blijf je voor thuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 11:38

Ik woon tegen Amsterdam West aan geplakt en hier kan ik van 61 restaurants laten bezorgen. Aanbod is wel fijn, we kunnen hier alles wel krijgen en ook echt goede kwaliteit. Goede Italiaanse pizza, hele goede burgers en super goede curry bv. Ik bestel wel echt minstens eens per week eten tbh, ben gewoon een lui varken en ik heb vaak gewoon minstens een dag per week echt totaal geen zin om te koken.

Anna_98

Berichten: 454
Geregistreerd: 01-04-13

Re: Thuisbezorgd, daar blijf je voor thuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 11:47

Ik heb thuis nog nooit eten besteld. Heb even gekeken maar het aanbod bestaat momenteel uit drie restaurants, allemaal turks/pizza met matige beoordeling, dus ik mis ook niets geloof ik

Deoro

Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Re: Thuisbezorgd, daar blijf je voor thuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 11:49

Ik bestel te vaak, maar we hebben dan ook zelf een pizzeria die thuis bezorgd en dan wordt het al gauw iets té makkelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 11:53

Rebel_Jits schreef:
Maar 4 dingen hier, in Belgie is het nog niet zo hip.
Plus dat ik op een nieuwbouwwijk woon. Zelfs de Domino's kent ons adres niet 8)7
Wij halen het wel op.


Dat heeft denk ik niet zoveel met België te maken hoor. Hier in Gent hebben we thuisbezorgd, ubereats, delivero en geloof nog eentje waar ik de naam van kwijt ben. Hier leveren minstens een stuk of 200 restaurants, van fast food Tot degelijke restaurants, alles valt te krijgen.

Oké, wel in een grote stad dus. Maar mijn ouders in Nederland kunnen frietjes en Chinees krijgen, moeten ze wel zelf op gaan halen. :')

Westerntrail

Berichten: 1742
Geregistreerd: 30-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 11:54

Hier bij ons ook niet veel een stuk of 5 waar je uit kan kiezen.
Patat
De spareribs express
de chinees
en nog 2 doner kebab, shoarma

Suzanne F.

Berichten: 49204
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Thuisbezorgd, daar blijf je voor thuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 14:33

Misschien maar goed dat ze hier geen Chinees en patat bezorgen want dan had ik er te vaak gebruik van gemaakt ben ik bang.

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 18:27

Westerntrail schreef:
Hier bij ons ook niet veel een stuk of 5 waar je uit kan kiezen.
Patat
De spareribs express
de chinees
en nog 2 doner kebab, shoarma



Jummie spareribs express. Zou blij dat ze aan het kijken zijn of ze hier bij mij in de buurt ook een pand kunnen krijgen. Want op het moment zijn de spareribs niet te vreten bij de 3 aanbieders hier.
1tje was ik zo erg dat ik mijn geld terug heb gevraagd. Niet op smaak, 1 deel zelfs nog rauw en 1 deel gortdroog

Winged

Berichten: 33017
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Thuisbezorgd, daar blijf je voor thuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 12:55

Hier ook een keuze tot en met... 31 keuzes van thais tot de pizza zeg maar. En sushi. :+:

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Thuisbezorgd, daar blijf je voor thuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 14:26

40 restaurants bezorgen bij ons. Favoriet zijn pokebowls, maar we bestellen ook wel een een Indonesische rijsttafel, lekkere verse hamburgers en heeeeel soms een pizza.

japielover

Berichten: 3521
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Ede & Varsseveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 14:55

Ik woon in varsseveld en bij ons is het echt heeeeeel miniem.

2x pizza of donur
een italiaan
of een lunch/diner

ik gebruikte het toen ik nog in Ede woonde echt enorm veel.
nu echter nog maar amper omdat de keuze zo beperkt is.

en heel eerlijk mis ik het wel.
zeker nu met mn zwangerschap en mijn nachtelijke hongerbuien zou ik best wel wat vaker pizza of iets anders willen kunnen bestellen.

Cabelona

Berichten: 1698
Geregistreerd: 29-10-08
Woonplaats: Vroomshoop

Re: Thuisbezorgd, daar blijf je voor thuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 15:07

Hier 1 restaurant dat via thuisbezorgd bezorgd, maar die komt uit een dorp verderop.
Zitten wel meer restaurants in het dorp die bezorgen, alleen niet via thuisbezorgd.

chanicha

Berichten: 12150
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 15:10

Hier in Utrecht 128 restaurants maar er zijn er drie waar we weleens iets bestellen, de Chinees, Indonesisch eten en Gyros.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Thuisbezorgd, daar blijf je voor thuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 15:18

Hier in Groningen kan ik uit 157 restaurants kiezen. :)) Maakt het er niet makkelijker op tho. Er zijn bijvoorbeeld zoveel spare ribs restaurants. De lekkerste vinden is best lastig. Wat ik wel jammer vind is de lage, goedkope, opties voor lunch. Toch bestel ik vaker dan mijn bankrekening leuk vindt. :')

chanicha

Berichten: 12150
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 15:20

Ik kijk wel goed de reviews mocht ik eens iets anders bestellen en kijk ook waar ze zitten!

Jessix

Berichten: 16432
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 15:41

safina schreef:
Hier een prairiebewoner. Hier op het platteland komen pizza's, döner en een incidentele kapsalon. En de eerste keren dat je ergens bestelt is het vaak koud omdat ze je huis niet kunnen vinden.

Wat ik jammer vind is dat thuisbezorgd hier alleen maar dingen levert die bulken van het vet, koolhydraten en zout, en ook nooit iets biologisch. Dus ik bestel er niks meer. Ik zou het best tof vinden als je eens een gezonde salade kunt laten aanrukken. Of iets dat wat hoger scoort op de culinaire ladder ofzo. Kan dat in de stad wel?

Haha, herkenbaar! Mijn huis is ook onvindbaar volgens de meeste navigatie's dus hier haal ik alles maar gewoon. Vind het wel fijn om van te voren dan te bestellen zodat ik het echt enkel even op hoef te halen. Verder hebben we ook niet bijzonder veel keuzes.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Thuisbezorgd, daar blijf je voor thuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 21:41

4 pizza/shoarma tenten en blijkbaar de sparerib express een aantal dorpen verderop

Piekosjj

Berichten: 5451
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Kalmar, Zweden

Re: Thuisbezorgd, daar blijf je voor thuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 21:44

Ik doe het werk aan de andere kant: ik lever het eten :Y)

ClaudiaDer

Berichten: 1268
Geregistreerd: 31-10-12
Woonplaats: Smilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 21:45

Ik heb hier in Midden-Drenthe de keuze uit, jawel, 14 restaurants.
Meeste is kebab en pizza maar we hebben ook Thais, Surinaams en spare ribs! Wij gebruiken thuisbezorgd denk ik 1 keer in de maand voor het Thaise eten, dat is zo lekker <3