Jouw favoriete restaurant?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
milatje
Berichten: 3491
Geregistreerd: 07-11-08
Woonplaats: In het Brabantse land

Re: Jouw favoriete restaurant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 19:13

Danny’s eeterij in Vinkel (noord Brabant) is ook een aanrader

Volg de verbouwing van onze nieuwe woning via https://www.instagram.com/verbouwing_nr33/ <3


Bommeltje_
Berichten: 2085
Geregistreerd: 16-03-08

Re: Jouw favoriete restaurant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 19:18

De Prins in buren is fantastisch eten! Lekker alles zelf gemaakt en het restaurant is heel klein en knus :D

Romeo2007
Berichten: 4694
Geregistreerd: 24-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 19:33

Vuur in Baarn!

LiannePuthzy
Berichten: 6944
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Jouw favoriete restaurant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 20:13

De Boekanier in Zaandam

Puthzy 1996~07-07-2020
Pinokio 15-05-2015

Strooigoed

Blacky94
Berichten: 3469
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 22:58

Foaly schreef:
Aldoor die hele lijst quoten is leuk, maar maakt het topic wel heel erg onleesbaar := Misschien anders alleen de naam van het restaurant noemen? Het topic is ook weer niet zo lang dat het niet te doorzoeken is :+

Maar TS heeft zelf hierboven aangegeven dat we het vanaf nu zelf moeten bijhouden.
Op zich ben ik het enigzins met je eens, maar ik vond het juist ook wel fijn om een lijst te hebben waarbij ik per plaats en provincie kan zien waar je lekker kan eten. Genoeg restaurantjes die ik in de plaats verderop, of zelfs in mijn eigen woonplaats, niet ken...

ElCamino
Berichten: 8930
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 12:44

Zelf ben ik weer een keer bij 't Zusje geweest, in Hilversum.
Ik vind het persoonlijk heel fijne restaurants! Bediening is uitermate vrolijk en vriendelijk.
Het eten was wederom heerlijk (andere kaart) en we zaten vol na 7 rondes van 2 en daarna een toetjes ronde. Heerlijk!

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 13:37

Blacky94 schreef:
Foaly schreef:
Aldoor die hele lijst quoten is leuk, maar maakt het topic wel heel erg onleesbaar := Misschien anders alleen de naam van het restaurant noemen? Het topic is ook weer niet zo lang dat het niet te doorzoeken is :+

Maar TS heeft zelf hierboven aangegeven dat we het vanaf nu zelf moeten bijhouden.
Op zich ben ik het enigzins met je eens, maar ik vond het juist ook wel fijn om een lijst te hebben waarbij ik per plaats en provincie kan zien waar je lekker kan eten. Genoeg restaurantjes die ik in de plaats verderop, of zelfs in mijn eigen woonplaats, niet ken...


Dan kun je beter in het blad Lekker kijken ;)

Daar staan alle goede restaurants per provincie beschreven met de recensies en cijfers erbij.
In deze lijst staan ook ‘restaurants’ die imo geen restaurant zijn, maar meer een eethuis/eetcafé/all you can eat. Of van die ketens. Daar kun je prima eten, maar zijn imo geen goede restaurants.

In de lekker staan de beste van NL :) meeste met ster, maar ook hele goede zonder ster waar je wel prima geprijsd heerlijk kunt eten.

[o]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: friezenfan2 en 55 bezoekers