Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 16:59

Castilja schreef:
Ik stond vanmorgen ook bij de Jumbo bak, zaten allemaal verpakkingen met vis tussen die ik graag wilde hebben. Datum van vandaag, durf dat dan toch niet goed aan op de een of andere manier :')

Veel vis kun je zo de vriezer in gooien.
:j

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 17:03

Ja precies, moet ook gewoon niet zo miepen daarover denk ik. Maar goed, kans zat. Volgende keer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 17:06

Castilja schreef:
Ja precies, moet ook gewoon niet zo miepen daarover denk ik. Maar goed, kans zat. Volgende keer :D

Je moet vooral doen waar je je fijn bij voelt. Als je het koopt en dan uiteindelijk niet fijn voelt bij het opeten ofzo dan schiet je er ook niets mee op. ;)

Sting

Berichten: 12858
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 17:06

Ik gooi ook bijna alles in de vriezer. Vanavond cordonbleu's op het menu, officiele datum was 31-10-19, hihi!
Letten jullie er ook echt op dat het binnen een paar maanden opgaat vanuit de vriezer? Merk dat sommige minder gewilde/gebruikte dingen hier er best lang in liggen.

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 17:21

Castilja schreef:
Ik stond vanmorgen ook bij de Jumbo bak, zaten allemaal verpakkingen met vis tussen die ik graag wilde hebben. Datum van vandaag, durf dat dan toch niet goed aan op de een of andere manier :')

Het is een uiterste verkoopdatum hè, is nog gewoon goed die dag en waarschijnlijk langer.

Hier is alles direct de vriezer in gegaan.
Normaal koop ik geen verse vis en wokgarnalen, maar voor 2,50 is het leuk meegenomen.

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 17:24

Ik had net een pakket bij de Jumbo ter waarde van 30,-. Grotendeels vlees, waaronder een hele kip. Meeste in de vriezer gedaan. Het was wel een beetje eenzijdig.

Bontfire

Berichten: 221
Geregistreerd: 19-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 18:10

Afbeelding

Vandaag weer een prima pakketje bij de plaatselijke super. Alleen varkensstaartjes... soms moet je iets gewoon proberen he?! :p Is voor de soep.

just_kiki

Berichten: 6812
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: West Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 19:20

Sting schreef:
Ik gooi ook bijna alles in de vriezer. Vanavond cordonbleu's op het menu, officiele datum was 31-10-19, hihi!
Letten jullie er ook echt op dat het binnen een paar maanden opgaat vanuit de vriezer? Merk dat sommige minder gewilde/gebruikte dingen hier er best lang in liggen.


Ik niet hoor. Vorig keer 11 maanden. Eet het gerust op( moet na ontdooien gewoon normaal ruiken dan hop de pan in :D)

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 19:25

Heeft de AH ook zoiets? Ik heb helaas geen Jumbo in de buurt om boodschappen te doen. :(

En om ontopic te blijven; ik ga morgen weer een pakketje van Backwerk ophalen. :D

martinev

Berichten: 2582
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 19:37

Oh die bak ga ik ook eens opzoeken bij de Jumbo, klinkt goed!

Ik had vandaag een pakketje van een cateringbedrijf, heerlijke lunch en twee keer avondeten, top!

Afbeelding

Berryz

Berichten: 715
Geregistreerd: 21-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 19:59

Ik heb ondertussen een paar plaatsjes in Breda tussen mijn favorieten gezet. Als ik vergelijk wat jullie in Nederland allemaal krijgen, dan krijgen we in België niet heel veel (maar enkel in vergelijking met jullie :+)

Pakketje van de bakker
5 koffiekoeken
1gebakje
5 pistoles

Afbeelding

Pakketje van de groentenboer
750g spagetti groenten
500g spagetti bolognaise

(hoopte op enkel groenten)

Sting

Berichten: 12858
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 20:28

Hoeveel heb je betaald voor de groenteboer?

@justkiki; gelukkig! Vleesje smaakte nog prima zojuist.

Varkensstaartjes? Wow, ik heb al heel wat langs zien komen, maar dit is wel een bijzondere! Zal vast prima smaken, maar ik zou het wel een beetje gek vinden geloof ik :=

Berryz

Berichten: 715
Geregistreerd: 21-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 20:44

Sting schreef:
Hoeveel heb je betaald voor de groenteboer?


5€

Wel een dure groentenboer, de spagetti is normaal 10€

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 20:45

Berryz schreef:
Ik heb ondertussen een paar plaatsjes in Breda tussen mijn favorieten gezet. Als ik vergelijk wat jullie in Nederland allemaal krijgen, dan krijgen we in België niet heel veel (maar enkel in vergelijking met jullie :+)

Pakketje van de bakker
5 koffiekoeken
1gebakje
5 pistoles

[ [url=m/v0IwIp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Pakketje van de groentenboer
750g spagetti groenten
500g spagetti bolognaise

(hoopte op enkel groenten)


Mijn pakketten bij de Belgische bakker zijn echt bijna 3x zo groot :j , je kan ze wel terugvinden als je op mijn berichten zoekt.

Misschien is het een hele dure bakker waar je bent geweest? Anders zijn ze gewoon wat zuinig. Onze La Place geeft ook veel kleinere pakketten mee dan wat ik hier soms zie van bij andere La Place restaurants. Denk dat het heel erg wisselend is.

Wat jij krijgt lijkt me ook niet echt tot aan de waarde te komen die je zou ‘moeten’ krijgen volgens het TGTG principe?

Edit: Ik zie dat het een dure groenteboer is. Dat maakt denk ik ook verschil :j .

Berryz

Berichten: 715
Geregistreerd: 21-04-18

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 20:50

Ja totaal prijs dat er op de verpakking stond was 16€, dus op zich valt dat mee.
Vind het enkel spijtig, ben zelf vegi, dus hoopte op enkel groenten krijgen.
Gelukkig hebben we hier wel redelijk wat supermarkten dat vegi only aanbieden.

Volgende keer toxh eens een andere bakker proberen.

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 20:57

Ik ben ook vegetariër en wij hebben helaas nog niets in de buurt met alleen veggie pakketten, dus ik hou het bij de bakker en de La Place. Wat er bij die laatste eventueel van vlees/vis bij zit, eet mijn vriend op. Maar ik durf inderdaad geen pakketten proberen waarbij de kans groot is dat er vlees/vis tussen zit. Ik snap wel dat je dat bij de groenteboer ook niet verwacht om te krijgen.

Berryz

Berichten: 715
Geregistreerd: 21-04-18

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 21:07

Mijn vriend eet ook vlees, dus het zal ook wel opraken. Ik moet ook wel minstens 5km rijden voor alles en voor vegi minstens 10. In mijn dorp doet spijtig genoeg niemand mee.

LISA_L
Berichten: 150
Geregistreerd: 11-04-11

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 21:28

Hoi!

Mag ik mij ook melden?
Naar aanleiding van dit topic vandaag ook een pakket gehaald bij de coop.
Nu heb ik bijvoorbeeld een mega bak met filet American die tot vandaag geldig is en ook een pak cool best van 1.5 liter. Dit zijn nou niet echt dingen die ik vanavond al op krijg. Hoe doen jullie dat?

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 21:42

Lisette AH heeft van die 35% stickers op producten die (bijna) an de datum zijn.

Martine dat ziet er heerlijk uit!

Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 21:57

LISA_L schreef:
Hoi!

Mag ik mij ook melden?
Naar aanleiding van dit topic vandaag ook een pakket gehaald bij de coop.
Nu heb ik bijvoorbeeld een mega bak met filet American die tot vandaag geldig is en ook een pak cool best van 1.5 liter. Dit zijn nou niet echt dingen die ik vanavond al op krijg. Hoe doen jullie dat?


Filet american kan je invriezen. Cool best geen idee

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 22:04

Filet american invriezen in porties. Cool best blijft echt nog wel een week goed hoor

LISA_L
Berichten: 150
Geregistreerd: 11-04-11

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 22:31

In porties invriezen is inderdaad slim! Bedankt !

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 00:03

MizzMontana schreef:
Lisette AH heeft van die 35% stickers op producten die (bijna) an de datum zijn.

Ja weet ik, maar die kom ik maar weinig tegen. Zou er echt naar moeten zoeken. :=

lovemaylo

Berichten: 1802
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 21:44

Afbeelding
Pakketje van de hema voor 5euro.

Helaas lust ik geen tonijn, en zat er 2x tonijnwrap in :+ daar heb ik iemand anders mee blij gemaakt.

Haalt de waarde wel denk ik, maar stiekem had ik gehoopt op wat meer misschien.
Taart is igg erg lekker, net een stukje geproefd :o

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 22:45

Ik had ook weer een mooie buit. :D

Afbeelding