Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 19:44

Ik had gisteren last minute nog twee pakketten bij de Coop in het naburige dorp. Auto moest toch alvast warm worden, want ik zou daarna naar DL rijden.
Twee vrijwel identieke pakketten, netjes verdeeld tussen de jongens thuis en wij aan boord. Veel roerbakspul, dus vanavond wokgroenten en gesneden uien en snackworteltjes klein gesneden. Thuis hebben ze zes braadworstjes te braden en wij vier kippendijfilets. Alle boerenkool en de aardappeltjes gaan mee met de studenten naar Tilburg en de zuivel (lactosevrije kwark) ook verdeeld tussen thuis en boord. Lekker hoor!

Wat je zegt Kookaburra, je wordt er heel creatief van met koken. Hou ik van :D

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"


_Nancy
Berichten: 14090
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 12:28

Vandaag een pakket van de Lidl en de bakker ophalen :) Ben benieuwd wat er in zal zitten.

Vorige pakket van de Lidl was echt goed en we hebben er heerlijk van gegeten.

Ik weet nu precies hoe het moet, dus ik pak er nu bijna nooit meer mis op :)
Binnen een minuut is het weg, dus je moet er op dat moment echt op zitten.
Maar ik doe het alleen als het nodig is, 1 of 2x per week dus.

♥ Happiness has arrived! ♥
♥ Jasper 17-06-2018 ♥
♥ Mathijs 24-09-2019 ♥

Marcella
Berichten: 36670
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 12:29

Heb nu een groente en fruit pakket bij een ander bedrijf gescoord ben benieuwd.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Prairy
Berichten: 9049
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 12:33

Ik ga vanmiddag weer 2 pakketten van de lidl ophalen, was vorige keer erg goed bevallen.

Anoeska27
Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 13:16

Ik mis mijn tweewekelijkse sushi ontzettend, die kunnen we niet meer scoren nu met de avondklok want dan zijn we net niet om 9 uur terug. De groentepakketten van de Lidl zijn wel echt fantastisch. Er zit meer in dan in die van de groenteboer en ze zijn nog goedkoper ook.

Fitzroy
Berichten: 25090
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 18:39

Ik heb nu een aantal keren een kerst- en wijnpakket van de Makro gedaan. Ook leuke pakketten.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Ashleytjuhh
Berichten: 6655
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 18:43

ik doe het ook nu al een tijdje en al diverse boxen gehaald :) van de bakker, lidl en tankstation

gisteren die van de makro
[ img ]

Britta31
Berichten: 13125
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 00:59

Wat zit er dan in een pakket van het tankstation?

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.


Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 01:09

Britta31 schreef:
Wat zit er dan in een pakket van het tankstation?

Meestal vers belegde broodjes, gevulde croissants of lekkernijen en sapjes.

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

_Nancy
Berichten: 14090
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 17:39

ik heb geen foto kunnen maken van mijn pakketten, maar vooral het broodpakket was enorm :')
Enigste nadeel, 3 broden zijn ongesneden xD Gelukkig hebben we wel zelf een snijmachine, maar handig is anders. Verder 4 zakken broodjes (maanzaad, sesam, kleine broodjes, meergranen) met ieder 6 broodjes erin, 3 appelflappen, 1 stokbrood, 2 krentenbollen en dus 3 hele broden.

En van de Lidl was ook weer dikke prima :)

♥ Happiness has arrived! ♥
♥ Jasper 17-06-2018 ♥
♥ Mathijs 24-09-2019 ♥

kking
Berichten: 1005
Geregistreerd: 24-02-09

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 09:47

[ img ]
Gisteren lidl dikke prima. Mooi pakket voor 2.99

Soms is je blijheid de oorzaak van een glimlach, soms is een glimlach de oorzaak van blijheid.

kking
Berichten: 1005
Geregistreerd: 24-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 09:48

Britta31 schreef:
Wat zit er dan in een pakket van het tankstation?

Tankstation waar ik wel kom heeft een Spar erbij. Daar ook sla, vlees en kant en klaar maaltijd gehad.

Soms is je blijheid de oorzaak van een glimlach, soms is een glimlach de oorzaak van blijheid.

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 11:34

kking schreef:
[ [url=m/QfXmgP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gisteren lidl dikke prima. Mooi pakket voor 2.99

Love it!

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Debbie
Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 16:37

Gister een pakket opgehaald bij het dorpshuis hier. Leek me leuk om eens te proberen :+ Ik ben nogal een moeilijke eter, maar ben er wel blij mee!

[ img ]

1x aardappelschotel
1x stampot met een gehaktbal
1 flesje drinken
1 blikje drinken
Hagelslag, kauwgom en keelsnoepjes
7 bakjes met salades (eiersalade, etc)
En 2 bakjes met heerlijke chocolademousse <3

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 19:31

Wat een gaaf pakket!

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Kookaburra
Berichten: 5375
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 20:02

Hier last minute ook een pakket gehaald. Ik heb geen vriezer, dus vond het spannend. Maar vanaaf eet ik andijvie stamppot met speklappen.
[ img ]

Edit:
Ik woon net op mijzelf, dus de uitdaging om verschillende dingen te bakken, te maken en verschillende ingrediënten bij elkaar te mikken vind ik heerlijk :D
Dit is in ieder geval geslaagd.
[ img ]

De kookaburra (Dacelo novaeguineae), ook bekend als lachvogel, is een ijsvogelsoort.
Never ever underestimate the importance of having fun <3

Anoniem

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 10:57

Ik ga vandaag een box ophalen bij Center Parcs waar ik op dit moment zit. Ben benieuwd!

Sting
Berichten: 12855
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 11:31

@Kookaburra: Oh, zonder vriezer zou ik het ook wel een uitdaging vinden! Zeker als je toevallig eens een pakket krijgt met veel vlees, dat kan je wel klaarmaken, maar moet toch ook weer op. Nou zijn wij niet zulke grote vleeseters, dat scheelt wellicht ook. Dit maaltje van je ziet er in ieder geval goed uit!

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 11:43

Sting schreef:
@Kookaburra: Oh, zonder vriezer zou ik het ook wel een uitdaging vinden! Zeker als je toevallig eens een pakket krijgt met veel vlees, dat kan je wel klaarmaken, maar moet toch ook weer op. Nou zijn wij niet zulke grote vleeseters, dat scheelt wellicht ook. Dit maaltje van je ziet er in ieder geval goed uit!

Wat bij mij echt teveel is (voornamelijk vla) gaat gewoon naar de buurtjes met kleine kinderen. Die zijn er weer blij mee en draagt bij aan een goede verstandhouding / contact met de buren. Ik ben niet zo'n over de schutting- of stoepkletser, maar nu spreek ik ze dan toch af en toe. In coronatijd ook best belangrijk.

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Steenbok12
Berichten: 7833
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-21 11:47

Overigens haal ik vlees vaak uit de verpakking als ik veel via tgtg had. Los in diepvries zakjes, ook handig als je niet veel vlees eet. Hoeft het niet ineens op. Stukje afplak tape doe ik er dan op. Doe ik overigens nog steeds als ik wat moet invriezen.

Kookaburra
Berichten: 5375
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 12:15

Gebakken vlees kun je gelukkig langer bewaren dan rauw, dus ik zal vandaag even gehaktballen maken en de kip opbakken voor in de wok.

Inderdaad een strak plan om overtollig eten naar de buren te brengen ;)

De kookaburra (Dacelo novaeguineae), ook bekend als lachvogel, is een ijsvogelsoort.
Never ever underestimate the importance of having fun <3

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 15:46

Gisteren een voltreffer voor mijn man: was bij de Lidl en daar waren ze net 0.25 en 0.50 euro stickers aan het plakken. Ik hou helemaal niet van haring maar hoewel mijn man er gék op is, koop ik het nooit voor hem :') . Tot er net een sticker op een doosje met drie haringen met uitjes werd geplakt .... ben lief voor hem geweest :knuffel: :D (hond ook blij, zij kreeg de kontjes / staartjes)
Ik ben momenteel aan boord en komen over ca een uur aan in Tolkamer / Lobith. Zag daar ook een Coop, die met TGTG meedoet. Broodpakket heb ik al besteld (morgen tussen 8 en 10 ophalen) en de Magic Box wacht ik even af tot we vastliggen in de vluchthaven. Als er dan nog één over is, bestel ik hem. Het is 2,5 km wandelen, moet tussen 17.00 en 18.00 ophalen, dus heb iets zekerheid nodig dat ik op tijd kan ophalen.
Leuk om een keer bij een vreemde supermarkt iets te halen, zelfs mijn man vindt het wel geinig (krijgt hij eens een ander soort vlees :D .

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

caro29
Berichten: 8039
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 16:00

Ik haal regelmatig vis uit de 70% bak bij jumbo. Ik vind het niks maar mijn zoontje wel. Vanmorgen zalm voor €2,50

Kookaburra
Berichten: 5375
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 18:32

caro29 schreef:
Ik haal regelmatig vis uit de 70% bak bij jumbo. Ik vind het niks maar mijn zoontje wel. Vanmorgen zalm voor €2,50

Ideaal! Zoontje ook weer blij :D

De kookaburra (Dacelo novaeguineae), ook bekend als lachvogel, is een ijsvogelsoort.
Never ever underestimate the importance of having fun <3

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 12:47

Holy moly, wat een broodpakket voor 3 euro :oo

[ img ]

De Magic box van gisteren was ook weer een mooi pakket, helaas geen foto van. Mijn man was hoogst verbaasd dat zoiets maanr 5 euro kost ;)

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BrandWatchBot, flooooo en 88 bezoekers