Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Bienotje
Berichten: 10866
Geregistreerd: 09-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 21:11

Dat is nog eens mooi pakket idd!

Hier groente en fruit bij de plaatselijke lidl vandaag :-)

[ img ]

The unicorn made me do it!


FemJarig
Berichten: 12509
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 21:13

Dat ziet er ook netjes uit!

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 16222
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 18:41

Ik heb net helaas een teleurstellende bestelling opgehaald. Ik was erg benieuwd naar de Fish tales box. Je betaal € 15 euro en krijgt ter waarde van € 45 eten. Ik heb het net uitgerekend en kom net op € 20 uit qua eten. Heb tgtg maar even een berichtje gestuurd en gevraagd om een passende oplossing -O-

[ img ]
[ img ]

Kookaburra
Berichten: 5382
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 18:46

Mis je de ansjovispasta nog in je lijstje? Al zal dat niet 20 a 25 euro waard zijn.. -O-

De kookaburra (Dacelo novaeguineae), ook bekend als lachvogel, is een ijsvogelsoort.
Never ever underestimate the importance of having fun <3

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 16222
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 18:47

Kookaburra schreef:
Mis je de ansjovispasta nog in je lijstje? Al zal dat niet 20 a 25 euro waard zijn.. -O-

Ja ik zag het! Dan komt er nog rond de 4 euro bij.Maar dan zit ik er nogsteeds niet op haha :P

FemJarig
Berichten: 12509
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 18:50

wauw, dat is inderdaad zeer teleurstellend en daar zou ik inderdaad TGTG een bericht over sturen, dan kunnen ze ook de leverancier er op aanspreken.

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 19:41

Zonde zeg! Hoop dat je er een compensatie voor krijgt.
Zag op fb van de week een pakket van hun voorbij komen waar meer in zat, jammer dst het dan zo wisselt blijkbaar.

Marcella
Berichten: 36682
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 19:57

Nou de lidl box hoeft ik ook niet meer te doen. Had gehoopt op veel fruit (appels/peren) nou alleen bakje aardbeien en voor de rest wat ik niet eet/lust. Heb een groot gedeelte aan mijn buren gegeven.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Kookaburra
Berichten: 5382
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 20:08

Hoe stond de box aangemerkt? Als fruitbox, of?

Hier gelukkig een makkelijke eter. Alleen gekke kazen en groenten als asperges en witlof zijn geen favoriet.

De kookaburra (Dacelo novaeguineae), ook bekend als lachvogel, is een ijsvogelsoort.
Never ever underestimate the importance of having fun <3

Tovaita
Berichten: 106
Geregistreerd: 12-07-20

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 20:29

Waarom verwachten mensen sowieso dat een pakket samengesteld wordt naar hun smaak? Als je een moeilijke eter bent moet je sowieso geen Too Good To Go doen.

Marcella
Berichten: 36682
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 20:31

Groente & fruit.

Alleen 2x paddestoelen, courgette, paprika, pastinaak eet ik al niet. En dan ook nog buitenlands fruit eet ik ook niet. Zakje aardappelen waar ik zelf nog dikke 50/60 kilo van heb liggen. Maar ook nog suikermais, stengelui (lenteui) en bakje aardbeien die gaan wel op.

Daarom ga ik ook niet meer doen met dat ik betreffende groente/aardappelen zelf verbouw. Had alleen dit jaar een iets minder jaar met opbrengst groente.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Kookaburra
Berichten: 5382
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 20:34

Tovaita schreef:
Waarom verwachten mensen sowieso dat een pakket samengesteld wordt naar hun smaak? Als je een moeilijke eter bent moet je sowieso geen Too Good To Go doen.

Mee eens! Net als mensen met diverse allergieën. Dan is een box ook te onvoorspelbaar.

Ik ben geen kaaseter. Collega's weten dat ik op mijzelf woon. Heerlijk die gezichten toen ik gister zei: 'gekke vraag. Maar vind iemand hier geitenkaas lekker?' terwijl ik het blokje kaas vasthield.
'Maar?! Hoe kom je daar dan aan?'


Marcella schreef:
Groente & fruit.

Alleen 2x paddestoelen, courgette, paprika, pastinaak eet ik al niet. En dan ook nog buitenlands fruit eet ik ook niet. Zakje aardappelen waar ik zelf nog dikke 50/60 kilo van heb liggen. Maar ook nog suikermais, stengelui (lenteui) en bakje aardbeien die gaan wel op.

Daarom ga ik ook niet meer doen met dat ik betreffende groente/aardappelen zelf verbouw. Had alleen dit jaar een iets minder jaar met opbrengst groente.

Jammer dat dat je ding niet is. Hier was het juist erg welkom geweest!

De kookaburra (Dacelo novaeguineae), ook bekend als lachvogel, is een ijsvogelsoort.
Never ever underestimate the importance of having fun <3

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 16222
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 20:45

Wow ik heb nu al bericht terug van tgtg over mijn bestelling. De € 15 krijg ik teruggestort op mijn rekening. Wat een fijne service!

Marcella
Berichten: 36682
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 20:48

Heb nog courgette, pastinaak en buitenlands fruit mag je zo komen ophalen (aardappelen ook eventueel).

Ach maak er andere mensen weer blij mee. Deel is al naar mijn buren.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Kookaburra
Berichten: 5382
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 20:55

Je woont wat ver weg ;)
Veel succes/plezier met weggeven. Hopenlijk de volgende keer een fijner pakket!

De kookaburra (Dacelo novaeguineae), ook bekend als lachvogel, is een ijsvogelsoort.
Never ever underestimate the importance of having fun <3

FrNo
Berichten: 3657
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 22:47

Maureen95 schreef:
Wow ik heb nu al bericht terug van tgtg over mijn bestelling. De € 15 krijg ik teruggestort op mijn rekening. Wat een fijne service!


Volgens mij heb je een rekenfout gemaakt. De dingen die je 2x hebt, heb je volgens mij maar enkel geteld. Als ik je lijstje optel kom ik uit op 34,95

En dan nog de ansjovispasta erbij. Ook twee keer volgens mij?

Je moet doen wat je niet laten kan en laten wat je niet doen kunt.

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 22:53

Tovaita schreef:
Waarom verwachten mensen sowieso dat een pakket samengesteld wordt naar hun smaak? Als je een moeilijke eter bent moet je sowieso geen Too Good To Go doen.

Eensch ... dat heet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

FemJarig
Berichten: 12509
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 23:57

Joh, ik heb ook wel eens pakketten gehad waarvan ik dacht: 'Hmm, not my cup of tea', maar dat is nou eenmaal het concept, het is een verrassingsbox.

En stiekem is dat juist wat ik er zo leuk aan vindt. Alsof je een cadeautje gaat ophalen (waar je wel voor betaalt hebt).

Kijk, als iets echt te weinig waarde heeft (dus als er aangegeven staat dat er ten minste voor 14,99 in zit en er zit minder dan dat in), dan vind ik het terecht dat je daar een melding van maakt, maar anders valt er niets van te zeggen, dat is nou eenmaal het concept.

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 00:43

Voor mij geldt hetzelfde, juist leuk om te verzinnen wat je met producten doet die je normaal gesproken niet snel zou kopen. En ja, dan is weggeven aan iemand die er wél wat mee kan ook een optie!

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Tovaita
Berichten: 106
Geregistreerd: 12-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 09:29

Gem schreef:
Eensch ... dat heet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

Precies. Ik lees dat soort geklaag hier vaker. Ik word een beetje triest van dat verwende gedrag.

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 12:33

Marcella schreef:
Groente & fruit.

Alleen 2x paddestoelen, courgette, paprika, pastinaak eet ik al niet. En dan ook nog buitenlands fruit eet ik ook niet. Zakje aardappelen waar ik zelf nog dikke 50/60 kilo van heb liggen. Maar ook nog suikermais, stengelui (lenteui) en bakje aardbeien die gaan wel op.

Daarom ga ik ook niet meer doen met dat ik betreffende groente/aardappelen zelf verbouw. Had alleen dit jaar een iets minder jaar met opbrengst groente.

Maar waarom bestel je dan een box als je het zelf al verbouwt en/of niet eet?

caro29
Berichten: 8040
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 12:42

Ik ben bijv allergisch voor champignon. Ik weet dat het er in kan zitten maar genoeg liefhebbers in mijn omgeving. Ik vind de boxen elke keer weer een feestje om op te halen. Ik doe alleen nog groente/fruit en brood boxen. Bij de supermarkt kan er teveel inzitten wat wij niet eten zoals varken of lactose/melk producten. Mijn zoontje is lactose intolerant. Het leuke van de boxen is dat je recepten gaat uittesten. Ik at nooit pompoen. Nu maak ik lekkere soepjes en Mac&cheese met pompoen **\O/**

Marcella
Berichten: 36682
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 13:01

Mandarijn schreef:
Maar waarom bestel je dan een box als je het zelf al verbouwt en/of niet eet?

Nieuwsgierig en zoals erbij stond een iets mindere opbrengst dit jaar.

Ben nog aan het wachten tot de andijvie, spitskool, sla en spinazie groot genoeg zijn dat ik kan oogsten, maar winter en dan groei alles heel traag. :')

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Kookaburra
Berichten: 5382
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 09:57

Weten jullie dit toevallig? Kun je in de app een box/aanbieder in de omgeving ook aanklikken als: 'niet meer tonen'?

Er staat vanaf gisteravond een uur of 9 al wat magix boxen online bij een aanbieder. Ze staan nu nog online... Magic boxen van andere aanbieders zijn binnen een uur weg. Dus ik vermoed dat de pakketten die er al 12 uur op staan niet zo'n succes zijn!

De kookaburra (Dacelo novaeguineae), ook bekend als lachvogel, is een ijsvogelsoort.
Never ever underestimate the importance of having fun <3

FemJarig
Berichten: 12509
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 10:30

Of ze hebben gewoon veel. Is het een supermarkt?

Ik weet overigens niet of je een optie hebt als 'aanbieder niet meer tonen'.

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers