Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Steenbok12
Berichten: 7833
Geregistreerd: 26-10-06

Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-18 20:26

Haii bokkers!

In mijn woonplaats heeft de app too good to go app eindelijk locaties toegevoegd. Ik ben al langer nieuwschierig want het concept klinkt erg interessant!

Zijn er al bokkers die ervaring hebben met bestellingen via de app?
Hoe is de kwaliteit/prijs verhouding? Is het de moeite waard! Zag er al leuke locaties tussen zitten.

Ik ben vooral ook benieuw wat jullke weten te scoren en voor welke kortingssprijs ook!

Groetjes!


Anoniem

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 20:31

Je weet van tevoren nóóit wat je krijgt.
Dat is het hele concept. Je krijgt wat anders weg zou gaan.
Je doet dus geen bestelling en je hebt geen invloed op wat je "scoort".
Heb je je een beetje ingelezen op de app al?

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70490
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 20:37

In het bezuinigen op je boodschappen topic hebben we het ook over deze app.

Ik heb het geïnstalleerd alleen nog niet gebruikt omdat ik het niet kan ophalen op de tijden die op de app worden geplaatst. Het concept vind ik verder wel goed.

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 20:40

Inderdaad in het topic van bezuinigen op boodschappen, heeft iemand een keer een foto geplaats maar...... elke winkel/ bedrijf en zaak geven dat wat over blijft... dus het kan elke dag anders zijn

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70490
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 21:05

Ik heb inderdaad foto's geplaatst op verzoek van gebruikers die in hun omgeving benieuwd waren of ze daar ook Too good to go bedrijven hebben. Het aanbod verschilt inderdaad per dag maar dat maakt het vind ik ook weer leuk omdat je zo elke keer nieuwe dingen kan proberen.

SplashIsLief
Berichten: 33029
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 23:18

Ik vind het een heel goed initiatief en houd de app al een tijdje in de gate. Ik zie dat er nu ook initiatieven hier in de buurt zijn dus tijd om de app nog beter te volgen :D

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 09:40

Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik ga hier wel gebruik van maken! Ziet er onwijs goed uit! :)

LilChar
Berichten: 1253
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 09:44

Ik lees hier wel even mee dan, had er ook al een vraag over gesteld in dat andere topic, maar misschien komen hier nog wat ervaringen!

Memories
Berichten: 2621
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 09:52

Ik maak er gebruik van!

Kwaliteit van het voedsel wat je krijgt is altijd erg goed, alleen de exacte soort dingen die je krijgt weet je nooit dus daar kan wel eens iets tussen zitten dat je denkt, mwoah... Zelf nog niet gehad maar hoor het wel eens van anderen.

Had laatst 4 stukken plaatpizza (echt grote stukken, 1 daarvan zit je vol genoeg van als avondmaaltijd) voor in totaal 4 euro. En al een paar keer sushi gehaald, 6 euro voor een hoeveelheid sushi waar je echt helemaal vol van zit die ik niet eens altijd in 1 keer op krijg :o Zon hoeveelheid betaal je normaal 25 euro voor. En ook wel eens bij bakkerijen wat dingen gehaald, hele broden en lekkere losse broodjes samen ook voor een paar euro in totaal. Kost anders ook 3 keer zoveel.
En dus altijd heel erg lekker en kost bijna niks in verhouding wat je ervoor krijgt :j Verbaas me elke keer over de hoeveelheden die ik krijg voor zo weinig geld.

Kayleigh__
Berichten: 1071
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 09:56

Ik maak regelmatig gebruik van de app. Hier in de buurt zitten voornamelijk bakkers die meedoen en verderop sinds kort ook de ekoplaza.
Heb tot nu toe alleen bij de bakkers wat gehaald. Meestal is het wel de moeite waard. Bij de ene bakker is het meer dan bij de andere. Meestal zit er 1 gesneden brood in, wat kleinere broodjes / worstenbroodjes / pizzabroodjes en soms wat koeken. Echt taart heeft er bijv nog niet ingezeten.
De laatste keer hadden wij voor €3,99:
1 gesneden tijger wit, 1 groot bruin ongesneden, 2 witte en 2 bruine harde bolletjes, 2 pizzabolletjes, 1 worstenbroodje en 1 kaasstengel.

Daarvoor bij een andere bakker hadden wij voor €3,95
1 gesneden volkorenbrood, 1 ongesneden rozijnennotenbrood (?), 4 hamkaascroissanten, 1 pizzabroodje, 1 grote focaccia.

Meestal haal ik een een blik soep bij en kunnen we 1 of 2 avonden ervan eten. Gesneden brood gaat in de vriezer.
Ik vind het een ideale app. Hoop dat de slager / viswinkel / groenteboer hier op het centrum ook nog mee gaan doen.

Roquen
Berichten: 1603
Geregistreerd: 18-12-08

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 10:05

Hier in Denemarken bestaat deze app al een een flinke tijd. Ik woon in regio Kopenhagen, dus er zijn veel bedrijven die mee doen.
Ik maak er regelmatig gebruik van, zo kan ik nieuwe dingen uitproberen. Daarnaast is eten hier duur, dus als ik het goedkoper kan krijgen graag! Het is een verassing wat je krijgt, maar er staat hier altijd wel beschreven wat je zo ongeveer kan verwachten.
Ik haal vaak bij de rotisserie, vaak kippenpoten en salades enzo. De porties zijn daar ook best groot, dus daar kan ik dan met mijn vriend van eten. Ook een keer bij de slager gedaan, maar die is altijd snel uitverkocht. Of koffietentjes waar ze sandwiches en salades hebben, dan heb ik lunch voor de volgende dag. Verder zijn er hier ook veel bakkers die meedoen.
Of heel wat hotels, waar je dan na het buffet zelf je bakje mag vullen!

    20 years from now, you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do.
    So throw off your bowlines, sale away from the safe harbour and catch the trade winds in your sails.

Myka
Berichten: 698
Geregistreerd: 15-06-18
Woonplaats: Nederland

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 10:11

Klopt het nou dat je alleen met creditcard kan betalen, of zag ik dat verkeerd?

live laugh love

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 10:11

Hier vlakbij zit een Mercure hotel wat meedoet. Ik heb het nog niet geprobeerd, ik weet niet of ik dat überhaupt ga doen, maaaaaaar, daar mag je dus van alles wat over is van het buffet je keuze maken en je krijgt een flesje van hun voor sap en een meeneembeker voor koffie, voor 4.49.

Betalen is idd alleen via de app met creditcard mogelijk.

https://toogoodtogo.nl/nl/blog
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-10-18 10:25, in het totaal 1 keer bewerkt

sanso
Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 10:18

Wat is dit precies?

Gianti
Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 10:19

Wat een tof initiatief... helaas echt niets in mijnn omgeving...

Gianti fotografie - http://Www.gianti-fotografie.nl - online basis fotografie cursus - PB voor info!
glamour&beauty: http://www.instagram.com/gianti_photography
Honden&paarden: http://Www.instagram.com/gianti_fotografie

Blue_flower
Berichten: 1922
Geregistreerd: 26-01-15

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 10:22

Ik heb helaas geen creditcard. Want vind het een heel mooi initiatief!

Kayleigh__
Berichten: 1071
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Soesterberg

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 10:24

De vorige keren heb ik met Paypal betaald.

Pippaa
Berichten: 1617
Geregistreerd: 28-08-11
Woonplaats: Dichtbij het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 10:31

Je kan ook met Paypal betalen, maar dat wordt in eerste instantie niet duidelijk aangegeven!

Ik heb nu twee keer wat gehaald bij een salade/broodjes zaak. We zijn vegetariër en krijgen soms ook wel eens wat met vlees erbij. Gelukkig zijn de honden er blij mee en eet mijn vriend het ook. Maar het is wel iets om rekening mee te houden, want wat je krijgt is een verrassing! De eerste keer was het echt ruim voldoende voor een avondmaaltijd voor twee personen, de laatste keer was het voor een persoon een leuke maaltijd. De hoeveelheid is dus ook erg wisselend, wat natuurlijk logisch is ivm wisselende overblijvers.

Ik vind het erg leuk, maar haal de laatste tijd liever wat bij de supermarkt voor hetzelfde geld. Alleen is het dan natuurlijk geen verrassing wat je eet :P

~ Pippa† ~ Jara ~ Auri ~

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 10:36

Ah, ik heb geen van beiden, dus dan houd het voor mij op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 10:37

Kayleigh__ schreef:
De vorige keren heb ik met Paypal betaald.

Ohh mooi dat dat ook kan!

loeloemoekie
Berichten: 363
Geregistreerd: 05-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 10:38

Ik ken TgTg ook nog vanuit Denemarken! Helaas nog geen deelnemende horeca in Eindhoven, maar dat kan vast niet lang meer duren!

Tammie <3 280308

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37214
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 10:40

Hoe kun je weten waar bedrijven zitten zonder de app te downloaden?

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Magrathea
Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 10:47

Klinkt heel leuk! Ik vind de website alleen niet zo duidelijk, ik zie hier dat je niet weet wat je krijgt maar volgens de site kun je wel zelf bestellen?

Of doel je dan op dat je naar plaats X toe gaat en daar een doosje/zakje eten meekrijgt en dat je dat niet weet? Ik neem ook aan dat je niet verplicht bent af te nemen of wel?

Het klinkt heel leuk maar ik ben veganist en ik zie het toch niet zitten om te betalen voor vlees, ook als ik het daarmee red van verspilling :o

We've got to hold on, ready or not - You live for the fight when that's all that you've got - Livin' on a prayer - Bon Jovi
[o]
Een beter Bokt begint bij jezelf! *\o/*

Amyyy
Berichten: 3497
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 10:52

Ik vind het ook een goed initiatief, maar zelf ook vega. Dus dan moet ik even een oplossing vinden voor het vlees...

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 11:01

Hier (Amsterdam) is er ook bijvoorbeeld Eko Plaza, JuiceBrothers, plant based cheese en vanalles. Je kunt hier in ieder geval als vega(n) volgens mij ook wel een zaak vinden die mee doet.
Je betaalt vooruit, dus als je het ter plaatse toch niet wil euhh..... Geen idee, ik ben bang dat dat een gevalletje pech is? :(
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-10-18 11:02, in het totaal 2 keer bewerkt


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 98 bezoekers