Too good to go

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Karin
Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 09:45

Maar er is volgens mij wel verschil tussen 'uitverkocht om x uur' en 'niets meer te redden vandaag'.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


fjordjes
Berichten: 11964
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 09:46

Nee dat niet maar vind het wel opvallend. Altijd als ik kijk staat er niets meer te redden vandaag.

listiglistje
Berichten: 14397
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 09:47

Karin schreef:
Maar er is volgens mij wel verschil tussen 'uitverkocht om x uur' en 'niets meer te redden vandaag'.

Dat is er ook. Dat ze niets hebben.

Maar vaak doen deze zaakjes dat net voor de sluit erop zetten en dan direct daarna staat er weer niets te redden.
Ken er hier diversen.
Bij uitverkocht om, die bieden dagijks aan.

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/* / RIP lieve Aqanto

Katja
Blogger
Berichten: 42171
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 09:51

De Spar ga ik in de gaten houden. Bedankt voor de tip Karin!
Die Surinaamse cateraar werkt in principe op bestelling dus ik kan me voorstellen dat die alleen iets op de app gooit als iemand onverwacht niet komt opdagen en dat zal wel niet zo vaak gebeuren.

Karin
Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 09:52

De Surinamer waar ik het over heb werkt van do t/m zo van 12 tot 17. Ik heb op die dagen al een aantal keren zitten refreshen ruim voor en na 17 u, maar nog nooit activiteit gezien. Ik stoor me niet aan die rode stip hoor, ik hoop alleen wél een keer geluk te hebben.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

fjordjes
Berichten: 11964
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 09:53

Gaat om de coop in dit geval, heb geen idee wanneer ze normaal gesproken de pakketten erop zetten. Kijk toch vaak een kwartier na sluiting even op de app voor de andere winkels en dan zie ik bij hun toch steeds hetzelfde staan.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 6581
Geregistreerd: 28-08-12

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 10:03

Bij mij in de buurt komen er de laatste tijd echt heel veel winkels bij, super leuk! :D

Mooie pakketten komen hier ook weer voorbij. Wel erg teleurstellend van dat ene pakket waar je 2x voor hebt betaald. Daar zou ik ook melding van maken inderdaad.

1 april, wat een dag! Of toch een nacht?


Volg ons ook op instagram: @elfinadja! <3

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 10:58

Ik vraag me af of die 1x per week wel klopt... er staat er bij mij bijv ook 1 die 1x per week op de markt staat. Dat zou betekenen dat ze iedere week wat over zou moeten houden/aan zou moeten bieden, en dat is zeker niet zo.

Debbie
Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 13:25

Hier ook een Vd Valk, die had voor de zomer standaard elke dag 2 bonnen voor het ontbijt, was echt mijn favoriet. Sinds het begin vd zomer is er nooit meer een groen bolletje en staat ie standaard op niks meer te redden.

Edit; Zie nu ineens dat ie helemaal verdwenen is uit de lijst.. jammer.. -O-

Steenbok12
Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-19 14:35

Oeh de hema in Eindhoven centrum doet ook mee zie ik. Hier al iemand geweest? Ben benieuwd! Binnenkort eens wat scoren daar.

dipstaartje
Berichten: 3678
Geregistreerd: 27-08-08

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 16:16

vandaag voor het eerst een bakkers pakket ophalen in rotterdam ommoord
ben benieuwd

Joolanda
Berichten: 422
Geregistreerd: 26-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 17:06

Net dit lekker broodpakket bij de bakker opgehaald *\o/*
3 halfjes bruin brood
Kaasuistokbrood
2 gevulde koeken
6 oliebollen
2 croissant
5 harde broodjes

[ img ]

Karin
Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 18:01

Uiteindelijk zijn de knoflookgarnalen alsnog in mijn vriezer beland. Mijn ouders waren met de camper en hadden al eetplannen voor vanavond. Of ik ze dan wil meenemen als ik binnenkort hun kant op kom.

Mijn vriesvak zit nu dus wel stampvol met nog zo'n bakje erbij. Tip van mijn moeder: diepvrieszakjes in plaats van die bakjes uit de winkel. Dan neemt het minder ruimte in. :)*

Ik had het uiteraard zelf kunnen bedenken, maar ik had dus mijn moeder weer nodig voor zo'n praktische oplossing. :')

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoeska27
Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 18:10

Laura82 schreef:
Ik vraag me af of die 1x per week wel klopt... er staat er bij mij bijv ook 1 die 1x per week op de markt staat. Dat zou betekenen dat ze iedere week wat over zou moeten houden/aan zou moeten bieden, en dat is zeker niet zo.

Volgens mij klopt het inderdaad niet. In Apeldoorn zit ook een winkel die zelden wat in de app zet. Ik houd ze al 2 maanden lang in de gaten, maar nog geen (uitverkocht) pakket langs zien komen.

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 18:12

Karin schreef:
Uiteindelijk zijn de knoflookgarnalen alsnog in mijn vriezer beland. Mijn ouders waren met de camper en hadden al eetplannen voor vanavond. Of ik ze dan wil meenemen als ik binnenkort hun kant op kom.

Mijn vriesvak zit nu dus wel stampvol met nog zo'n bakje erbij. Tip van mijn moeder: diepvrieszakjes in plaats van die bakjes uit de winkel. Dan neemt het minder ruimte in. :)*

Ik had het uiteraard zelf kunnen bedenken, maar ik had dus mijn moeder weer nodig voor zo'n praktische oplossing. :')

Mijn moeder verpakt alles vacuüm, echt ideaal en bespaart zoveel ruimte!

Karin
Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 18:14

Aanbieders die op de markt staan doen dat meestal wel in verschillende plaatsen op vaste dagen. Op maandag in plaats X, op woensdag in Y zeg maar. Die aanbieders zouden dan ook meer dan 1x per week iets over kunnen hebben, maar dan wel elke dag in een andere plaats.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin
Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 18:17

Mossel schreef:
Mijn moeder verpakt alles vacuüm, echt ideaal en bespaart zoveel ruimte!

Totdat ik aan de TGTG ging was mijn vriesvak vooral de plek voor wat noodvoedsel (een pak spinazie ofzo) en ingevroren restjes. Oh ja, en standaard een coolpack. :D

Met TGTG moet ik toch idd efficiënter gaan inpakken. Tetris! :))

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

SkyMarian
Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 18:36

Karin schreef:
Met TGTG moet ik toch idd efficiënter gaan inpakken. Tetris! :))


Nou echt hè? Kan mij nu al niet meer bedenken hoe we jaren zonder vriezer hebben gedaan.
Wij zijn nog braaf alles van de afgelopen week aan het opeten.

Wat een ontzettend lekker weekendpakket broodjes Joolanda. :~

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 18:56

Karin schreef:
Aanbieders die op de markt staan doen dat meestal wel in verschillende plaatsen op vaste dagen. Op maandag in plaats X, op woensdag in Y zeg maar. Die aanbieders zouden dan ook meer dan 1x per week iets over kunnen hebben, maar dan wel elke dag in een andere plaats.


Nope, ze staat maar 1 dag op de markt. Verder workshops en carering, maar de too good to go is specifiek voor de marktdag.b

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 19:02

Karin schreef:
Mossel schreef:
Mijn moeder verpakt alles vacuüm, echt ideaal en bespaart zoveel ruimte!

Totdat ik aan de TGTG ging was mijn vriesvak vooral de plek voor wat noodvoedsel (een pak spinazie ofzo) en ingevroren restjes. Oh ja, en standaard een coolpack. :D

Met TGTG moet ik toch idd efficiënter gaan inpakken. Tetris! :))

Ik heb er hele grote vriezer ( eigenlijk een beetje te groot voor een 1 persoons huishouden. Maar dat betekent ook dat ik geen Tetris hoef te doen hahah

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 19:04

Wij hebben eindelijk een knappe vriezer, de 2,5 la onder onze koelkast was altijd te klein. Nu eindelijk ruimte voor brood op voorraad, restjes invriezen etc. En ik zag net dat bakker bart hier ook eindelijk meedoet, dus ik ga op jacht :D

J00P
Berichten: 614
Geregistreerd: 22-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 20:20

ChantalSmook schreef:
Oeh de hema in Eindhoven centrum doet ook mee zie ik. Hier al iemand geweest? Ben benieuwd! Binnenkort eens wat scoren daar.

Nee wel de Hema hier in de buurt
Voor €5
Een brood
Snij worst
Kriel Aardappeltjes
Twee zakken sla
Bonen soep
File americain
Andijvie stamppot
Koekjes

Best een goed pakket

Ik hoop nog steeds dat er binnenkort eens een groente pakket komt hier in de buurt

Alwiene
Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 20:29

listiglistje schreef:
Karin schreef:
Maar er is volgens mij wel verschil tussen 'uitverkocht om x uur' en 'niets meer te redden vandaag'.

Dat is er ook. Dat ze niets hebben.

Maar vaak doen deze zaakjes dat net voor de sluit erop zetten en dan direct daarna staat er weer niets te redden.
Ken er hier diversen.
Bij uitverkocht om, die bieden dagijks aan.


Dit dus inderdaad, dat moet je wel zeker weten want die staan elke dag echt maar kort op beschikbaar/niets meer te redden.


Mossel schreef:
Ik heb er hele grote vriezer ( eigenlijk een beetje te groot voor een 1 persoons huishouden. Maar dat betekent ook dat ik geen Tetris hoef te doen hahah


@Mossel, wacht maar, ook een grote vriezer komt ooit aan zijn grenzen }:)



Had eergisteren echt heerlijke pakketten, eindelijk biefstuk!!

[ img ]

[ img ]

Gisteren een beetje saai maar op zich prima pakket

[ img ]

En vandaag ook weer een fijn pakket, alleen een beetje veel hamburgers met spek. Gelukkig had iemand hier in de wijk die ook TGTG had vandaag koolraap over waar ze vanaf wilde dus haar zak koolraap geruild tegen een pak hamburgers met spek. Iedereen weer blij :D

[ img ]

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Marcella
Berichten: 36579
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 21:27

[ img ]
Vond het een beetje tegenvallen, maar na het megapakket van bakker bart toen een keer. :') Dit was bakkerij van der Waal HIA reeweg 3.99 (bruin vierkant zonnebloempitten brood, 6 witte bollen, 4 bruine pistoletten en 3 harde gevulde speculaas koeken).

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Prairy
Berichten: 8979
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 07:31

Laura82 schreef:
Wij hebben eindelijk een knappe vriezer, de 2,5 la onder onze koelkast was altijd te klein. Nu eindelijk ruimte voor brood op voorraad, restjes invriezen etc. En ik zag net dat bakker bart hier ook eindelijk meedoet, dus ik ga op jacht :D

Trust me, ook die is binnen no time vol :')


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 54 bezoekers