MyMuesli ervaringen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
emmaudb

Berichten: 1543
Geregistreerd: 19-03-08

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 11:36

ik kijk al een tijdje even mee met dit topic. gisteren voor sinterklaas zo'n meeneembeker gekregen (niet van mymuesli, maar hij is precies hetzelfde volgens mij). Had nog een code voor probeerpakket van 6 smaken. dus die besteld samen met de Christmas granola en heb zelf een mix samengesteld met framboos, cranberry chocoladehartjes en nog wat dingetjes. Ik ben benieuwd dus.

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 16:28

Marktkauf Nordhorn :Y)

Afbeelding

Phen
Berichten: 1207
Geregistreerd: 03-01-08

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 17:01

Ben zojuist bij een Kaufland geweest! Ze hadden daar een aantal smaken van MyMuesli. Drie bussen meegenomen: superchoc (deze had ik al maar bijna op), honing noten muesli(nog niet eerder gehad) en mango kokos granola (deze kon ik nog niet!). Ben erg benieuwd!!

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 20:52

Afbeelding

Ik heb dit weekend ook weer een bestelling de deur uitgedaan. Had nog 2 bussen in voorraad en nog 3 open waarvan 2 een aardig eind zijn, maar kon het niet laten met die mini advents aanbieding :')

Wilde sowieso graag de advents en kerst proberen en de appel macadamia inslaan (volgens mij is dat een najaarssmaak? Want die bevalt echt heel erg goed)

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 21:37

Ik vind tot nu toe eigenlijk alle smaken wel lekker :') Vooral de smaken met granola bevallen mij goed (ik heb werkelijk geen idee wat granola is :o )

Appel macadamia kaneel is ook echt heerlijk!

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 22:38

DideH schreef:
Ik heb dit weekend ook weer een bestelling de deur uitgedaan. Had nog 2 bussen in voorraad en nog 3 open waarvan 2 een aardig eind zijn, maar kon het niet laten met die mini advents aanbieding :')

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe lang je met zo'n bestelling doet? Ik vind het nogal wat, een dikke 60 euro voor een beetje muesli :D

Ik heb een paar smaken meegenomen uit Duitsland vrijdag, en ik vind ze echt lekker, maar geen bijna-10-euro-de-kilo-duurder-dan-normale-muesli-lekker eerlijk gezegd.

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 19:14

black_kelpie schreef:
DideH schreef:
Ik heb dit weekend ook weer een bestelling de deur uitgedaan. Had nog 2 bussen in voorraad en nog 3 open waarvan 2 een aardig eind zijn, maar kon het niet laten met die mini advents aanbieding :')

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe lang je met zo'n bestelling doet? Ik vind het nogal wat, een dikke 60 euro voor een beetje muesli :D

Ik heb een paar smaken meegenomen uit Duitsland vrijdag, en ik vind ze echt lekker, maar geen bijna-10-euro-de-kilo-duurder-dan-normale-muesli-lekker eerlijk gezegd.


Even kijken, mijn vorige bestelling dateert van eind september (5 stuks) en daar heb ik nu dus nog 1 volle en 3 halve van over. Maar gezien ik wel van een beetje variëren houd, heb ik er meestal 3 tegelijkertijd open. Vandaar dat ik nu dus ook weer besteld heb, terwijl ik dus nog heb.

Het is inderdaad best wat aan de prijs voor muesli, maar ik ken mezelf: als ik niet iets heb wat ik écht lekker vind, ontbijt ik gewoon niet. Dan maar wat extra betalen en dat ik dan wat gezonder leef :)

Heb inmiddels een boel collegas ook aangestoken, die ook met hetzelfde probleem zaten. Sommige collegas zijn skeptisch, dan geef ik ze bijv 1 stukje banaan of weet ik wat en dan zie je ze denken: "wow! Dit is echt anders dan andere muesli" :=

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 21:21

Dan is het de extra euro's wel waard ja :j

Ik eet vrijwel elke ochtend muesli, en voor de afwisseling vind ik het wel wat, maar voor elke dag is het echt te duur voor mij. Ontbijten is hier geen probleem, ik rammel als ik uit bed rol :')

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 22:06

black_kelpie schreef:
Dan is het de extra euro's wel waard ja :j

Ik eet vrijwel elke ochtend muesli, en voor de afwisseling vind ik het wel wat, maar voor elke dag is het echt te duur voor mij. Ontbijten is hier geen probleem, ik rammel als ik uit bed rol :')


Had ik dat maar... als ik s ochtends eten ruik als ik net wakker ben ga ik bijna over mn nek. Vandaar dat ik het dan op werk eet met die to go beker. Ik kan anders gerust pas rond een uur of 1 iets eten, ook als ik om half 6 al naast mn bed sta :+

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 01:10

Afbeelding

Oops :oo mega doos

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 22:54

Heb na lang wikken en wegen toch maar eens iets besteld. Ben erg benieuwd :+

Phen
Berichten: 1207
Geregistreerd: 03-01-08

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 23:40

Leuk! Welke smaken heb je besteld?

Ik ben ook nog steeds fan! Ondertussen is pas één bus leeg (superchoc) zijn er drie bussen open (waarvan 2 bijna leeg) en wachten er nog drie bussen tot ze open mogen. Wil graag nog meer smaakjes bestellen, maar mag niet van de bankrekening :+

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 05:40

Ik heb er twee zelf gemixt en krijg zo’n 6 pack probeerpakket erbij :D weet even niet meer wat daar nou bij zat :') maar wil alles eens proberen.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 13:58

Hoelang duurt het normaal ongeveer eer je het binnen hebt? :=

Edit; lees in het topic al dat het even kan duren :D

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 14:03

Ik heb 7 januari een bestelling gedaan met zelfgemixte muesli’s. Die is vandaag bezorgd. Dus 8 dagen inclusief weekend.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 15:31

linoleum schreef:
Ik heb 7 januari een bestelling gedaan met zelfgemixte muesli’s. Die is vandaag bezorgd. Dus 8 dagen inclusief weekend.


Ik heb ‘m ook 7 januari besteld :j

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 20:18

Bummer, heb het binnen maar ipv die 6-pack probeerpakket zit er een beker bij. Da’s niet wat ik besteld had :+

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 20:28

Ohh dat is jammer! Ik zat inderdaad ook te denken om eens te bestellen ivm het gratis probeerpakket maar na jouw verhaal twijfel ik wel :')

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 20:45

Ik krijg ze alsnog en mag de beker houden :D

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 20:56

Dreamy schreef:
Ik krijg ze alsnog en mag de beker houden :D


Ooh! Dat is echt supernetjes!

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 08:28

Dreamy schreef:
Ik krijg ze alsnog en mag de beker houden :D


Nice! Ik ga straks even kijken op de computer, kijkt wat makkelijker dan op de telefoon :+

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 11:21

Hoe lang doen jullie met zo'n grote bus? En wat vinden jullie aan deze muesli's lekkerder/beter dan bijvoorbeeld de pakken uit de supermarkt? (want die zijn volgens mij in verhouding wel een stuk goedkoper?)

En welke smaak vinden jullie het lekkerste en het minst lekker? :+

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 11:44

Heb gisteravond een beetje door mijn kwark gedaan en het is echt onwijs lekker geworden :j :D Heb mijn eigen gemixte muesli met walnoot, gedroogde appel, rozijnen, protein flakes en crunchy haver :j
Morgen ga ik de protein classic porridge proberen :)

@ Drico; er zitten zo'n 9 porties van 60gr in een grote bus (staat althans op de bus). Zelf doe ik maar 25gr in mijn kwark, het ligt er dus aan hoeveel je zelf per portie neemt :j

Blacky94

Berichten: 3470
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 12:21

Wat ik lekker(der) vind tov de pakken uit de supermarkt is dat het over het algemeen veel minder zoet smaakt. Er zit niet altijd per se minder suiker in, maar in het begin moest ik aan de smaak bij sommige echt wel even wennen.

Muesli eet ik zelf voornamelijk met yoghurt. Die Berry white choc vind ik erg lekker, net als eigenlijk al die andere met chocola ook wel.

Granola eet ik voornamelijk met kwark. De cherry-choc was wel mijn absolute favoriet, maar die maken ze niet meer dus die heb ik nu zelf maar gemengd. Ook die met macadamia en appel vind ik erg lekker en die golden granola heb ik een paar happen van geproefd en die vond ik ook lekker. Alleen met bijna 10eu de bus een beetje duur dus ik heb van de week de eerste 2 bijgesteld en van deze doe ik het denk ik maar met wat ik heb :)

Een beetje afhankelijk van hoeveel ik van wat eet doe ik er een paar weken mee tot een paar maanden :)

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 19:09

Ik vind dat het verschil tov de supermarkten vooral voorkomt uit het vriesdrogen van fruit zodat het zijn smaak niet verliest, ipv frituren :j.
Banaan uit die van de supermarkt vind ik bijvoorbeeld niet te vreten en breek je je tanden op, die van Mymuesli vind ik wel echt superlekker. Collega van mij geloofde niet dat het zoveel beter was, dus gaf haar een stukje banaan en die zei: woooow, oke dit had ik niet verwacht.

Inmiddels heb ik 8 collegas aangestoken met mymuesli := Allemaal de roze bekers op tafel s ochtends :')

Vind de smaken echt veel intenser dan in de supermarkt :j