MyMuesli ervaringen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liess__
Berichten: 2032
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: De Veluwe

MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-18 16:53

Ik ben benieuwd wie er ervaring hebben met het merk ‘MyMuesli’.

Ik ben een moeilijke ontbijter. Brood krijg ik niet weg en de meeste muesli’s/cruesli’s uit de supermarkt vind ik niet lekker.

Daarnaast kan ik niet direct smorgens eten, wat inhoudt dat ik meestal ontbijt op mijn werk :)

Meestal maakte ik een smoothie smorgens met yoghurt, aardbei, blauwe bessen, boekweit, havermout en kokos. Naast dat dit veel werk is begint het ook een beetje saai en eentonig te worden :D

Nu kwam ik via Facebook uit op MyMuesli en ik vind dat er erg interessant uit zien. Je kan zelfs je eigen muesli samen stellen!

Nu heb ik ook een keuze probleem :') dus heb ik net het zomer pakket besteld met een 2go beker.

Op internet kan ik alleen reviews vinden welke gesponsord lijken, vandaar dat ik benieuwd ben naar ervaringen en meningen van ‘echte’ gebruikers <3

jaimy10

Berichten: 1704
Geregistreerd: 14-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 16:54

Heeeeerlijk vind k ze :D
Alle varianten met choco *\o/*

YazhiSien

Berichten: 2556
Geregistreerd: 27-07-08

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 16:58

Ik ben sinds een paar maanden fan! Ben ook een lastige ontbijter

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 17:54

Ik ben ook fan. Ik krijg 's ochtends ook veel niet weg, maar neem deze muesli in de 2go beker vaak mee naar mijn werk. Ik ben vooral enthousiast over de I Love You muesli, maar ik hou niet van noten en rozijnen, dat beperkt mijn keuze wel een beetje

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 17:55

Lees mee, heb vorig jaar op de Margriet fair kennis met ze gemaakt, maar vind het wel erg prijzig geloof ik...

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 17:59

Heb een keer een proefpakket met 8 smaken gehad en ik ben stiekem wel fan! Erg lekker en zag er super uit, veel lekkerder als de muesli in de winkel.
Echter na het zien van de prijzen toch besloten bij de Lidl muesli te blijven, €20,- voor een ontbijt vind ik echt te gek!

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 18:24

Ik ben ook fan! Sinds kort. Alleen vraag me af of hef een gezonde of ongezonde muesli is. Kan het nergens vinden.

Palmera

Berichten: 9451
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 18:32

En de noten, zaden en granen die je wél lust kun je toch ook zelf ķopen en mengen?
Dat hoeft toch geen duur bedrijf te doen?

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 20:38

Hier nog een moeilijke ontijter met exact dezelfde problemen als jij noemt. Ik ben helemaal verkocht, heb nu zelfs 2 bekers en van de week een nieuwe lading van 6 bussen ontvangen :=

Het is inderdaad wel wat duurder, maar als ik dan bedenk dat ik incl de yoghurt dan zo'n euro per ontbijt kwijt ben; heb ik er zeker voor over en vind ik eigenlijk wel meevallen (al kan het natuurlijk altijd goedkoper).

Ik moet echt iets hebben wat ik lekker vind, anders eet ik gewoon niets tot lunchtijd op werk en dat is natuurlijk ook niet goed.

Vind het ook ideaal dat je alles zelf kan samenstellen, dus dan kan ik het een beetje zo doen dat er bijv weinig suiker in zit. Die standaard goedkope crueslis zitten altijd bomvol suiker en alleen granen krijg ik niet weg omdat ik het dan maar een saaie boel vind.

En als je het een beetje slim speelt kun je zo ook bussen gratis krijgen. Laatste bestelling had ik de rode gratis bij een mueslibeker (advertentie via facebook) en de best performance muesli gratis ivm bereiken minimale bestelwaarde.

Ik heb op mijn werk inmiddels al 3 andere mensen aangestoken :+

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 20:39

Harvey1 schreef:
Ik ben ook fan! Sinds kort. Alleen vraag me af of hef een gezonde of ongezonde muesli is. Kan het nergens vinden.


Kunt toch de ingrediënten zien per muesli en ook als je het zelf samenstelt?
Ene is natuurlijk gezonder dan de ander. Mueslis met chocolade en crunchy granola e.d. bevatten natuurlijk wel behoorlijk wat suiker. ;)

Liess__
Berichten: 2032
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: De Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-18 21:04

Hey wat leuk! Toch al een aantal mensen die het eten :D

Ik ben zelf geen fan van chocolade ed in mijn muesli, wel van heel veel fruit!

Heb nu de granola gold, zomer muesli en de pink granola besteld in een pakket! Ze lijken mij alle 3 heel lekker. Ik kreeg inderdaad ook de rode beker muesli gratis bij de 2go beker!

Voor een goed ontbijt heb ik wel wat over. Voor mij staat een slecht ontbijt gelijk aan de hele dag snaaien :Y)

Harvey1: je kan inderdaad alle voedingswaarde op de website zien

DideH: bestel jij meestal de standaard bussen of stel je ook zelf samen? Ik vind dat ze zo ontzettend veel hebben dat ik compleet de weg kwijt ben in wat goed samen smaakt en wat gezond is :')

Eten jullie het ook allemaal met yoghurt? Ik ben ook fan van amandel melk, maar ik ben toch bang dat het dan te waterig wordt..

Palmera: noten en zaden kan je wel zelf kopen. Je kan ook de muesli van eat natural kopen, maar voor mij is juist het fruit erdoor een vereiste. Gevriesdroogd fruit vind ik nog steeds duur plus dat het grote stukken zijn. Het gaat mij juist om het gemak smorgens :D

Boeflover: dat zijn die meeneembakjes dan of niet? Ik vind juist die bussen en de 2go bekers zo leuk :o maar om smaakjes te proeven zullen ze wel ideaal zijn.


Volgende keer wil ik ook een keer zelf samen stellen, ik zag dat je ook een bus kon kiezen met unicorns erop <3

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 21:16

Liess__ schreef:
Hey wat leuk! Toch al een aantal mensen die het eten :D

Ik ben zelf geen fan van chocolade ed in mijn muesli, wel van heel veel fruit!

Heb nu de granola gold, zomer muesli en de pink granola besteld in een pakket! Ze lijken mij alle 3 heel lekker. Ik kreeg inderdaad ook de rode beker muesli gratis bij de 2go beker!

Voor een goed ontbijt heb ik wel wat over. Voor mij staat een slecht ontbijt gelijk aan de hele dag snaaien :Y)

Harvey1: je kan inderdaad alle voedingswaarde op de website zien

DideH: bestel jij meestal de standaard bussen of stel je ook zelf samen? Ik vind dat ze zo ontzettend veel hebben dat ik compleet de weg kwijt ben in wat goed samen smaakt en wat gezond is :')

Eten jullie het ook allemaal met yoghurt? Ik ben ook fan van amandel melk, maar ik ben toch bang dat het dan te waterig wordt..

Palmera: noten en zaden kan je wel zelf kopen. Je kan ook de muesli van eat natural kopen, maar voor mij is juist het fruit erdoor een vereiste. Gevriesdroogd fruit vind ik nog steeds duur plus dat het grote stukken zijn. Het gaat mij juist om het gemak smorgens :D

Boeflover: dat zijn die meeneembakjes dan of niet? Ik vind juist die bussen en de 2go bekers zo leuk :o maar om smaakjes te proeven zullen ze wel ideaal zijn.


Volgende keer wil ik ook een keer zelf samen stellen, ik zag dat je ook een bus kon kiezen met unicorns erop <3


Ik doe meestal een combinatie van, dus 1tje zelf maken en wat van de rest. Heb nu de kickstart en de pink granola ook nog om te proberen. Die leken me ook nog wel lekker.

Ik vind dat fruit er ook echt superlekker tussendoor en het is ook inderdaad gevriesdroogd. Had die best performance dus gratis, waar banaan doorheen zit en ik normaal niet echt dol ben op die kei harde stukjes banaan die normaal door crueslis zitten. Maar met dat gevriesdroogde was ik echt positief verrast!

Ik eet het trouwens met de yoghurts van alpro, gezien ik niet zo goed ga op lactose, dus dat ik daar dan nog wel wat mee kan afwisselen qua smaak vind ik wel top :)
Al heb ik meestal de high proteine of de non sugar versies, om het toch nog een beetje gezond te houden :j

Edit: denk trouwens dat melk de boel inderdaad een beetje te papperig maakt. Al is er ook een muesli die je s avonds al moet samenvoegen met melk en die dan papperig hoort te zijn, al durf ik zo niet te roepen hoe die heet. Dacht dat ie wel in dat probeerpakket zit.

horsii

Berichten: 7594
Geregistreerd: 06-11-05

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 08:08

Ik ben al een paar maanden fan heb de kick start, balance en white chocolate.
Heerlijk met kwark. En idd met de 2go beker.
Bevalt zeer goed.

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:40

Ik had idd de meeneembakjes. Beetje havermelk erbij en ready to eat :)
Zou die er geen uren bij laten zitten dan wordt het wel pap denk ik, maar direct opeten is gewoon lekker!

Liess__
Berichten: 2032
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: De Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-18 12:08

Ik heb mijn bestelling binnen *\o/*

Nu bedenken welke ik als eerst ga proberen :')

Afbeelding

Ik heb inmiddels ook al 3 personen aangestoken en zij hebben via een link besteld die ik ze heb gegeven :) hun krijgen 6 probeerbakjes gratis en ik nu inmiddels een kom :D super leuk!

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 13:35

Ah leuk! Zou je willen laten weten hoe die middelste 2 smaken? Ik twijfel erover om die te bestellen :Y)

josewoos

Berichten: 4809
Geregistreerd: 30-01-08

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 13:42

Ik ben ook fan!Ook ik neem het mee in de 2go beker naar mijn werk als ontbijt.

Ik stel zelf de smaken samen, ik begon ook met smaken van hun, maar daar viste ik toch wel ingrediënten uit omdat ik deze niet lekker vond :P

Ik wissel overigens af met yoghurt of kwark.
Hebben jullie de repen toevallig ook al geprobeerd? Zijn ze lekker en vullen ze ook goed?
Ik heb vaak in de middag een snaai moment, misschien zijn die repen wel goed, maar vind deze best prijzig.

Blacky94

Berichten: 3470
Geregistreerd: 07-07-08

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 14:03

De berrywhitechoc is mijn favoriet haha. En heb er ook 1 met kersen en chocola granola die ik ook best lekker vind. Heb ook 2 2go bekers, ideaal vind ik het.

Toen ik van de zomer in Zürich was hadden ze daar ook een winkel zitten. Meestal bestel ik gewoon per 6 bussen maar de volgende keer maar eens kijken of ik er evt nog een paar losse andere bij doe :)

Ik eet het trouwens altijd met yoghurt, maar hou ook niet van melk...

Prince

Berichten: 2451
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 14:04

Leuk een topic over my muesli. Ik ben ook fan :j. Zijn misschien duurder dan die van ah of quacker, maar ook echt veel lekkerder! Vooral de crunchy muesli met veel fruit stukjes erdoor, zoals de golden granola. Bestel meteen meerdere bussen zodat ik geen verzendkosten hoef te betalen ;).

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 14:29

Ook fan!

Liess__
Berichten: 2032
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: De Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-18 12:16

DideH schreef:
Ah leuk! Zou je willen laten weten hoe die middelste 2 smaken? Ik twijfel erover om die te bestellen :Y)


Ik heb ze nu allemaal geprobeerd en ik vind de 2 middelste beide lekker :D de Sommer vind ik het lekkerst momenteel.

De Pink Granola had ik iets zoeter verwacht, deze was het zuurst van allemaal. Dat vond ik opzich wel jammer haha.

Heb hiervoor een ander merk gehad van de jumbo en die was echt mierzoet. Moet er dus wel even aan wennen dat deze muesli’s wat gezonder en dus minder zoet zijn.

Berdien

Berichten: 64503
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 12:27

Hoe is de suikerverhouding van deze muesli tov de 'gewone' muesli in de supermarkt? Op zich heb ik best wat over voor goed eten, maar niet als je stiekeme suikerbommetjes weg werkt :))

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 21:52

Ligt er heel erg aan welke je pakt. Je hebt dingen van 15gram suiker per 100 gram, maar ook van rond de 4 gran volgens mij, maar dat zijn voornamelijk de suikers uit het fruit of wanneer de granola in honing is gebakken.
Wanneer je zelf de muesli samenstelt heb je dat natuurlijk zelf in de hand :)

Edit: de crunchy mueslis in de supermarkt zijn echt bizarre suikerbommen altijd, dan valt deze wel weer mee volgens mij.

Berdien

Berichten: 64503
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 17:45

Ik heb er drie besteld! Ben heel benieuwd.

Bjarni
Berichten: 2220
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Re: MyMuesli ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 09:46

Grappig, heb net precies dezelfde bestelling gedaan als Liess_ en kom nu dit topic tegen. Ben heel benieuwd! Even afwachten tot het binnen is, gaat dat een beetje snel?