Air up

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Gaby
Berichten: 3384
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 17:06

Air Up raadt het sterk af om andere dranken dan water, met of zonder bubbels, in de fles te doen! Geheel op eigen risico dus. Ik zou t niet doen, zo'n fles is erg duur.


Anoniem

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 17:25

Nop, met spa rood smaakt hij al een stuk anders! :-)

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 00:39

Ik heb het idee dat ie lekt? Zodta ik drink komt langs deze kant druppels ook uit?


[ img ]

iiSunshine
Berichten: 1187
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 01:07

ik heb dat randje ook zie ik net banyu. heb jij de fles al lang? ik nu 4 maanden.
[ img ]
maar hij lekt daar niet bij mij. misschien volgende dingen even proberen:

- mondstuk met rietje opnieuw op de fles plaatsen. goed aandrukken. zorgen dat hij recht zit. dat kan nogal een kunst zijn, vooral als hij nat is zoals bij jou op de foto. dus even een paar keer proberen tot hij goed zit.
- de fles bij het drinken niet “over de kop” houden zoals je bijvoorbeeld uit een dopper drinkt, maar gewoon doen alsof je uit een glas met rietje drinkt.

edit: nu ik nogmaals naar je foto kijk lijkt het alsof hij er niet goed op zit. ik heb je foto even bewerkt, het roze gedeelte moet je echt ín de fles drukken. dit kun je ook goed zien op mijn eigen bovenstaande foto.

[ img ]

hoop dat dit helpt! laat het maar weten als het is gelukt
Laatst bijgewerkt door iiSunshine op 28-11-21 01:12, in het totaal 1 keer bewerkt

you are my sunshine
my only sunshine
you make me happy when skies are grey
you’ll never know dear how much i love you
please don’t take my sunshine away

Maddy_Paola
Berichten: 1325
Geregistreerd: 19-04-17

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 01:12

Ik heb m ook al een tijdje, hij kan vanwege hygiëne niet terug, maar vind m eigenlijk het geld niet waard, vind t vrij duur en dan moet je ook die pods nog kopen, suikervrije limonade dun aangelengd werkt ook

Paola ❤ elke dag met haar is een cadeautje [o]

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 01:22

iiSunshine schreef:
ik heb dat randje ook zie ik net banyu. heb jij de fles al lang? ik nu 4 maanden.
[ [url=m/bYenuQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
maar hij lekt daar niet bij mij. misschien volgende dingen even proberen:

- mondstuk met rietje opnieuw op de fles plaatsen. goed aandrukken. zorgen dat hij recht zit. dat kan nogal een kunst zijn, vooral als hij nat is zoals bij jou op de foto. dus even een paar keer proberen tot hij goed zit.
- de fles bij het drinken niet “over de kop” houden zoals je bijvoorbeeld uit een dopper drinkt, maar gewoon doen alsof je uit een glas met rietje drinkt.

edit: nu ik nogmaals naar je foto kijk lijkt het alsof hij er niet goed op zit. ik heb je foto even bewerkt, het roze gedeelte moet je echt ín de fles drukken. dit kun je ook goed zien op mijn eigen bovenstaande foto.

[ [url=m/7H3zyy.jpg]Afbeelding[/url] ]

hoop dat dit helpt! laat het maar weten als het is gelukt


Ik zal morgen eens kijken, maar ik dronk ‘m inderdaad net zoals uit een flesje ofzo.

Ghostattack
Berichten: 11225
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 09:12

Maddy_Paola schreef:
Ik heb m ook al een tijdje, hij kan vanwege hygiëne niet terug, maar vind m eigenlijk het geld niet waard, vind t vrij duur en dan moet je ook die pods nog kopen, suikervrije limonade dun aangelengd werkt ook


In de Air Up FB groep zetten en je hebt hem met 5 minuten verkocht waarschijnlijk :+

Fles inderdaad altijd rechtop houden. Hij is alleen lekvrij als de dop erop zit, vanwege dat kleine randje. Dat is de plek waar de lucht doorheen komt. Hoort dus zo

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 23:07

Ik vind de kola beetje tegenvallen, wel heel erg benieuwd naar de orange vanille smaak, of hoe die ook al was, lijkt me op die campina snoepjes van vroeger lijken :)

Anoniem

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 23:44

Kola is lekker met bubbeltjes! Ik drink eigenlijk alleen nog maar bubbeltjeswater erin.. of half/half. En bewaar een selectie smaken die ik gebruik in een ziplock zakje en kan zo lekker afwisselen!

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 01:01

pimaude schreef:
Kola is lekker met bubbeltjes! Ik drink eigenlijk alleen nog maar bubbeltjeswater erin.. of half/half. En bewaar een selectie smaken die ik gebruik in een ziplock zakje en kan zo lekker afwisselen!


Ja bewaren in een ziplock zakje doe ik ook!
Maar doe je dan gewoon spa rood ofzo erin? Want zo lust ik dat niet seg maar…

Nant
Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 23:56

Uiteraard is er een air up topic op bokt :D

Ik heb hem twee dagen. Heb de smaken Limoen, sinaasappelpassievrucht, citroenframboos, kers, bosvruchten en bessen.
Ik ben begonnen met kers smaak en mega enthousiast. Ik dronk sowieso bijna alleen water, maar veel te weinig, soms maar 2 a 3 glazen per dag.
Vandaag 3 flessen gedronken, ik blijf plassen, maar dat is alleen maar goed.
Hij gaat overal mee naartoe.

Kan niet wachten om andere smaken te proberen. Ben ook heel benieuwd naar appel, watermeloen en kola.

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 00:22

Ik kan niet wennen aan de kola helaas.

Mocht iemand die willen ruilen tegen een van de volgende geuren, waar ik benieuwd naar ben….

Appel, sinasappel vanille, pink grapefruit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 12:36

Banyu schreef:
pimaude schreef:
Kola is lekker met bubbeltjes! Ik drink eigenlijk alleen nog maar bubbeltjeswater erin.. of half/half. En bewaar een selectie smaken die ik gebruik in een ziplock zakje en kan zo lekker afwisselen!


Ja bewaren in een ziplock zakje doe ik ook!
Maar doe je dan gewoon spa rood ofzo erin? Want zo lust ik dat niet seg maar…


Ja, ik drink eigenlijk alleen nog spa rood erin. Of half spa en half kraanwater.

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 19:20

Hoe merk je eigenlijk dat de pod op aan het raken is?! En hoelang doen jullie er mee?

Anoniem

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 19:20

De smaak wordt minder merk ik zelf.

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 19:35

Het ligt een beetje aan welke pod het is, sommige smaken worden al snel minder qua smaak, maar ik doe rustig 3 weken met een pod. Ik drink minimaal 1 fles leeg per dag en vul deze ook echt tot het randje en niet tot het streepje :P
De smaak wordt wat minder, maar ik vervang de pod eigenlijk pas op het moment dat de pod ook geen geur meer af geeft wanneer je aan de pod ruikt. En dat verschilt echt heel erg qua smaak heb ik gemerkt. Sommige smaken doe ik rustig een maand mee, anderen wissel ik al na 2 weken omdat deze geen smaak/geur meer af geeft.

Nant
Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 20:16

Daar was ik ook nieuwsgierig naar, ik vond 5 liter per pod al zo weinig.
Ik drink zo’n 3 flessen per dag, dus dan zou ik elke 3 dagen een nieuwe pod moeten nemen.

Bedankt voor de tip taartjee

Ik heb nu de kersenpod erop zitten en daar komt nog genoeg smaak af na 11 flessen. De smaak blijft zelfs in mijn mond hangen als ik niet aan het drinken ben.

Ik doe trouwens nooit de dop er op of de pod naar beneden, alleen als ik hem vervoer. Misschien vervliegt de geur dan wel sneller. :o

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 20:40

Ik heb deze fles gevraagd voor kerst :D
Getwijfeld tussen Waterdrop en AirUp, en toch voor AirUp gekozen. Geen idee of het wat is, maar ik drink gewoon echt veel te weinig maar vind gewoon water saai. En ik moest iets in een handige fles wat ik in de buurt kan hebben en even snel drinken. Een dop eraf draaien is al teveel werk zegmaar :+

Ik ga het topic eens doorlezen op lekkere smaakjes. Ik heb om de starterkit gevraagd met de zwarte fles, daar zaten al wel een aantal smaakjes bij las ik.

I am because you were

iirrssjjee
Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 23:18

prugelpiet schreef:
Ik heb deze fles gevraagd voor kerst :D
Getwijfeld tussen Waterdrop en AirUp, en toch voor AirUp gekozen. Geen idee of het wat is, maar ik drink gewoon echt veel te weinig maar vind gewoon water saai. En ik moest iets in een handige fles wat ik in de buurt kan hebben en even snel drinken. Een dop eraf draaien is al teveel werk zegmaar :+

Ik ga het topic eens doorlezen op lekkere smaakjes. Ik heb om de starterkit gevraagd met de zwarte fles, daar zaten al wel een aantal smaakjes bij las ik.


Daar zitten lime en orange-passionfruit bij!

Ikzelf ben grote fan van bosvruchten en lime. Mijn man is gek op perzik.

Nant schreef:
Daar was ik ook nieuwsgierig naar, ik vond 5 liter per pod al zo weinig.
Ik drink zo’n 3 flessen per dag, dus dan zou ik elke 3 dagen een nieuwe pod moeten nemen.

Bedankt voor de tip taartjee

Ik heb nu de kersenpod erop zitten en daar komt nog genoeg smaak af na 11 flessen. De smaak blijft zelfs in mijn mond hangen als ik niet aan het drinken ben.

Ik doe trouwens nooit de dop er op of de pod naar beneden, alleen als ik hem vervoer. Misschien vervliegt de geur dan wel sneller. :o



Hier ook nooit dop en vergeet de pod altijd in te drukken. Ik wissel regelmatig van smaak (stop m dan gewoon terug in het bakje en het zakje) zodat ik m beter blijf proeven. Anders is voor mij de smaak snel "weg", door gewenning denk ik. Ik heb de air up sinds februari en heb nog steeds de smaak orange-passionfruit af en toe erop en nog steeds smaak hahaha.

Nant
Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 23:29

Oeh!! Ik was bang dat bewaren niet goed zou werken en dus nog steeds kers erop, maar na jouw info ga ik morgen een ander smaakje erop doen. Kan niet wachten om er meer te proeven.

Ik word steeds enthousiaster!

prugelpiet schreef:
Ik heb deze fles gevraagd voor kerst :D
Getwijfeld tussen Waterdrop en AirUp, en toch voor AirUp gekozen. Geen idee of het wat is, maar ik drink gewoon echt veel te weinig maar vind gewoon water saai. En ik moest iets in een handige fles wat ik in de buurt kan hebben en even snel drinken. Een dop eraf draaien is al teveel werk zegmaar :+

Ik ga het topic eens doorlezen op lekkere smaakjes. Ik heb om de starterkit gevraagd met de zwarte fles, daar zaten al wel een aantal smaakjes bij las ik.


Met smaakjes kan ik je nog niet helpen. Ik heb wel om precies dezelfde reden de Air Up gekocht en mij helpt het zeker!


Anoniem

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 00:49

Ik heb een zakje met 3 smaken nu.. wissel niet veel, maar laatst gewisseld en kers van in het begin erop gezet en nog volle smaak!

iiSunshine
Berichten: 1187
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Friesland

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 16:16

ik lees dat veel van jullie fan zijn van de lime. hij leek mij eerst niet lekker, maar ben toch wel nieuwschierig geworden. is de smaak niet zurig?
en zijn er ook mensen die peer en komkommer eens geprobeerd hebben?

you are my sunshine
my only sunshine
you make me happy when skies are grey
you’ll never know dear how much i love you
please don’t take my sunshine away

Nant
Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 18:16

Ik heb toevallig vandaag de lime erop gedaan. Ik vind het niet zuur smaken, eerder fris-zoet een beetje sprite achtig.

iiSunshine
Berichten: 1187
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Friesland

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 19:22

dankjewel voor je reactie. ik ga er nog even over nadenken :D

you are my sunshine
my only sunshine
you make me happy when skies are grey
you’ll never know dear how much i love you
please don’t take my sunshine away

iirrssjjee
Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 22:09

Precies wat Nant zegt! Echt niet zuur! Net als citroen overigens. Citroen siroop lust ik niet, maar deze is lekker!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers