Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 11:02

Gisteravond nog 70g Oatly aardbeien ijs gegegeten, maar ik heb het snacken wel nog redelijk onder controle en daar ben ik blij om :)

Vandaag op de planning:

O: 250ml ongezoete amandelmelk, 3 schepjes proteïne poeder (ik heb nieuw poeder, waarbij 2 schepjes gelijk staan aan 1 normaal schepje), 1 banaan, 20g havermout, 10g lijnzaad
T: 1 regel salmiak chocolade
L: 2 broodjes van durum tarwe, één met een vega worstje, alfafa en mosterd en de andere met hüttenkäse en alfafa
A: 75g linzenpasta met een saus van tomatenblokjes met een beetje tomatenpuree, groene linzen, courgette, pastinaak, ui, knoflook, wortel met 75g vegan gehakt balletjes en 2el edelgist vlokken

B: 1,5 uur krachttraining (bovenlichaam) en 20 minuten HIIT op de crosstrainer

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3


Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 11:34

Inderdaad een erg lekker lijstje, Venthe. Goede pizza toppings ook! <3

Gisteren nog als tussendoortje drie droge rijstwafels gegeten. Soms weet ik niet goed of ik echt trek heb of emotionele trek. Normaal zou ik zeggen dat het echte trek is als ik drie droge rijstwafels kan eten want normaal zou ik daar niet zo snel naar grijpen, maar ik heb echt weer carb cravings dus ik weet het niet... Ik ga proberen tussendoor met wat rauwkost te snacken dus ik heb net een komkommer en selderij gekocht

O: 1 proteïne shake, 1 koffie met havermelk light (ga weer overstappen op Oatly Barista hierna, is toch veel lekkerder) en havermout Zweedse stijl (minus lijnzaad, honing en ei, dat is mijn eigen creativiteit :P): 40g havermout, 10g lijnzaad, 1el honing en 1 ei gekookt in water met een topping van 30g vossenbessen jam light en 50ml havermelk light - eigenlijk best wel lekker zo, ga ik vaker doen! Ik ben sowieso erg verslaafd aan havermout :)
T: 250g vanille proteïne pudding
L: 2 broodjes van durum tarwe, één met een vega worstje, alfafa en mosterd en de andere met hüttenkäse en alfafa en 1 koffie met havermelk light
T: 2 kiwi's, 10g Lindt 85% chocolade, wat komkommer
A: een kom erwten-spinaziesoep met alfafa en 2 broodjes van durum tarwe

B: 1 uur en 50 minuten krachttraining (onderlichaam)

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 07:32

Planning vandaag:

O: 40g havermout, 1 ei, 10g lijnzaad en 1el honing gekookt in water met een topping van 50ml ongezoete amandelmelk en 30g bosbessenjam
T: 1 proteïne shake
L: 35g havermout, 2el chiazaad, 100g magere vanille kwark, 150ml ongezoete amandelmelk, 100g bosvruchten en 1el pindakaas (eigenlijk gemaakt als ontbijt, maar wilde nog wat eten voor mijn presentatie dus dan maar mee als lunch)
T: 1 Barebells reep
A: 75g volkorenrijst met kokosmelk, tomatenblokjes, tofu, banaan en mango

B: heel weinig, hele dag presentaties op de uni en daarna thuis nog een presentatie voorbereiden

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 21:10

Gisteren nog een uur gewandeld, maar ook nog een stuk carrot cake gegeten :')

Vandaag:

O: 40g havermout, 10g lijnzaad, 1el honing en 1 ei gekookt in water met een topping van 30g vossenbessen jam light en 50ml ongezoete amandelmelk
L: 35g havermout, 2el chiazaad, 100g magere vanille kwark, 150ml ongezoete amandelmelk, 100g bosvruchten en 1el pindakaas
A: groene curry (100ml kokosmelk, 1/4 potje curry pasta) met 1/4 zoete aardappel, 50g boerenkool, 25g groene linzen, 35g doperwten, 125g tofu en 50g zilvervliesrijst
T: 500g proteïne pudding en 100g druiven

D: drie koppen koffie met havermelk, shake van 1 schep PWO en 5g BCAA en een beetje Jägermeister
B: flink uur krachttraining onderlichaam en 45 minuten LISS op de loopband

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 17:58

T: 1 sneetje brood, wat komkommer en selderij
O: 35g havermout, 2el chiazaad, 100g magere vanille kwark, 150ml ongezoete amandelmelk, 100g bosvruchten en 1el pindakaas
T: 1 Barebells reep
L: 2 sneetjes zuurdesembrood met pindakaas en jam, 1 hardgekookt ei en wat selderij en komkommer
T: 2 bolletjes ijs
A: 75g linzenpasta met een saus van tomatenblokjes met een beetje tomatenpuree, groene linzen, courgette, pastinaak, ui, knoflook, wortel met 2el edelgist vlokken
T: wat selderij en komkommer met vegan tzatziki en hummus

D: twee koppen koffie met havermelk, shake van 1 schep PWO en 5g BCAA
B: 1 uur krachttraining (borst en biceps), iets meer dan 3 uur gewandeld door een natuurreservaat

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 16:02

O: 35g havermout, 2el chiazaad, 100g magere vanille kwark, 150ml ongezoete amandelmelk, 100g bosvruchten en 1el pindakaas en 1 proteïne shake (2 schepjes vegan proteïne poeder en water)
T: 1 Barebells reep
L: 2 rogge-zuurdesem boterhammen met 100% pindakaas en blauwe bessen jam
T: 1 kardemombol (wilde die nog proberen voordat ik uit Zweden vertrek, maar mijn conclusie is dat kaneelbollen chiller zijn)
A: salade van 115g bonenmix, 3/4 paprika en 50g maïs gebakken met taco kruiden met 100g spinazie, 125g hüttenkäse, 30g tortilla chips, 75g salsa en limoensap

D: twee koppen koffie met Oatly, shake van 1 schep PWO en 5g BCAA
B: 1 uur en 15 minuten krachttraining (onderlichaam) en 20 minuten HIIT circuitje, verder naar een dierenpark geweest en daar veel gelopen (nu al 19.000 stappen)

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 12:29

Gisteren een heerlijke brunch gehad bij het Grand Hotel, maar veel te veel gegeten :+ Vandaag weer even normaal:

O: 1 proteïne shake, 1 gekookt ei en 40g havermout, 10g lijnzaad met 50ml ongezoete amandelmelk en 30g vossenbessenjam
T: 1 peer
L: 300g magere vanillekwark, 30g granola, 100g bosvruchten en 1el hennepzaad
T: flink wat zelfgemaakte hummus met komkommer, selderij, groene paprika en wortel
A: salade van 115g bonenmix, 3/4 paprika, 50g maïs gebakken met taco kruiden met 100g spinazie, 125g hüttenkäse, 30g tortilla chips, 75g salsa en limoensap

D: water, thee, 3 koppen koffie met havermelk en een shake van 5g BCAA en een schep PWO
B: 1,5 uur krachttraining (onderlichaam)

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 22:29

Lang niets geplaatst hier! Ik ga het weer proberen. Ik ben nu inmiddels definitief terug uit Zweden :)

O: pannenkoeken van 50g B&F vegan pancake mix, 1 ei (niet meer vegan dan, maar in ieder geval geen whey) en 120ml ongezoete amandelmelk en een matcha latte (150ml ongezoete amandelmelk, witte chocolade siroop en matcha thee)
T: 1 B&F smart bar
L: restje dahl van gisteren (kokosmelk, rode linzen, ui, knoflook, gember, spinazie en erwten) en 2 sneetjes knäckebröd met hüttenkäse en wat druiven
T: 250ml ongezoete amandelmelk, 1 schepje vegan proteïne poeder, 2el PB2 en 1 banaan
A: Iglo diepvries maaltijd vegetarische curry
T: nog een smart bar en een handje noten

B: +/- 2 uur sportschool (bovenlichaam, abs en een beetje HIIT op de crosstrainer), 30 uur paard longeren, veel gelopen +/- 21.000 stappen

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 19:53

Oeh, die vegetarische Mexicaanse kapsalon klinkt echt chill. Ik had niet zo’n gezonde dag vandaag, morgen beter :P

O: proteïne pannenkoekjes (vegan mix, ei, ongezoete amandelmelk, vanille aroma), blauwe bessen fruitspread en zero siroop
L: 200g magere kwark, 30g granola, 1 banaan, 100g druiven
T: smart bar
T: smart bar, 100g druiven, 1 rijstwafel, handje noten
A: kleine friet mayo-saté

B: 1 uur KT (onderlichaam) en een half uur paardrijden, 17000 stappen

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:37

Gisteren:

O: 150g zelfgemaakte soja yoghurt met 1 appel en wat chocolade-noten muesli
T: 1 smart bar
L: 2 proteïne pannenkoeken (120ml ongezoete amandelmelk, 1 ei en 50g pannenkoekenmix) met suikervrije siroop
T: 1 banaan
A: vegetarisch stoofpotje met tomaten, tomatenpuree, passata, ui, knoflook, courgette, venkel, bulgur, rode linzen en verse kruiden

D: water en drie koppen koffie met sojamelk
B: uurtje sportschool (cardio en wat lichte krachttraining)

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 07:50

Gisteren:

O: 150g zelfgemaakte soja yoghurt, 1/2 banaan, 1/2 appel, 4 aardbeien
T: smart bar
L: proteïne pannenkoeken (water, 50g mix en een ei) met wat aardbeien en suikervrije siroop
T: 1 kom noedelsoep
A: farfalle met kastanje champignons, bospaddenstoelen pesto, veldsla, sjalot, pecorino en peterselie

D: water, koffie, 3 cava

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 09:03

Gisteren:

O: omelet van drie eieren met verse kruiden
T: smart bar
L: 150g zelfgemaakte soja yoghurt met chocolade-noten muesli, zes aardbeien en één banaan
T: peer
A: volkoren couscous met kikkererwten, aubergine, tomaat, limoen, knoflook, verse munt en halloumi

D: water, koffie

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 13:23

Vandaag:

O: 200g magere yoghurt met 3el zelfgemaakte granola en een banaan
T: 1 appel
L: bakje zelfgemaakte prei-courgette soep met 2 sneetjes speltdesembrood
T: 200g worteltjes met doperwtjes spread (doperwtjes, citroensap, munt, basilicum en olijfolie)
A: quesadillas van 2-4 meergranen tortilla wraps, hüttenkäse, zongedroogde tomaatjes, courgette, aubergine en paprika

D: water, koffie
B: 2x17 minuten fietsen, voor de rest niet zo veel

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3


Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 15:17

O: 200g magere yoghurt met 3el zelfgemaakte granola en een banaan
T: appel
L: kom prei-courgette soep met twee sneetjes speltdesembrood en een gekookt ei
T: 250g worteltjes met doperwtjes spread
A: 75g spelt volkoren couscous met een gepofte rode biet, 1/2 stronk broccoli, +/- 125g hüttenkäse en pistache nootjes

B: klein half uurtje hardlopen (4km)

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 19:42

Gisteren:

O: twee sneetjes speltdesembrood met pindakaas en een banaan
L: kom prei-courgette soep met twee sneetjes speltdesembrood
T: 250g worteltjes met doperwtjes spread
A: 75g volkoren pasta met zelfgemaakte pesto, kerstomaatjes en ovengroente (courgette, aubergine, paprika, rode ui en kastanje champignons)
T: 3 stukken pizza en 3 glazen rode wijn

Vandaag:

O: twee sneetjes speltdesembrood met banaan en pindakaas
T: nakd reepje
L: prei-courgette soep met twee sneetjes speltdesembrood
T: kaneelbroodje en een croissantje
A: zelfgemaakt naanbrood met een klein beetje groente curry en een appel

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 10:54

Ik denk dat ik goed bezig ben qua eten de laatste tijd, maar ik blijf maar aankomen :') Ik moet toch consequent zijn met lijstjes plaatsen, misschien eet ik onbewust meer dan ik denk haha.

Gisteren:

O: 200g vetvrije Griekse yoghurt met een banaan en 30g zelfgemaakte granola
T: 1 appel
L: kikkererwten-curry soep en een snee brood met avocado, hummus en gegrilde groente
T: 150g Optimel vanille kwark met 100g zomerfruit
A: 50g zilvervliesrijst met een curry van kokosmelk light, spinazie, kikkererwten, ui, knoflook en rode peper met een komkommer, tomaten en ui salade met een dressing van olijfolie en citroensap
T: half stuk abrikozen-pudding-kruimel vla

B: hardlopen (10 minuten lopen, 21 minuten rennen 3,5km)
D: water, koffie, thee, 1 latte met havermelk

Vandaag op de planning:

O: smoothie van 2 sinaasappels, 2 kiwi's, schepje algenpoeder en 150g andijvie
L: spliterwten-curry soep met twee sneetjes witbrood (normaal eet ik geen witbrood, maar gekregen met TooGoodToGo)
A: 75g zilvervliesrijst met linzen, kikkererwten, paprika, tomatenblokjes en aubergine

B: rust dagje, ga straks wel nog een stukje wandelen

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 20:07

Mijny schreef:
Vandaag op de planning:

O: smoothie van 2 sinaasappels, 2 kiwi's, schepje algenpoeder en 150g andijvie
L: spliterwten-curry soep met twee sneetjes witbrood (normaal eet ik geen witbrood, maar gekregen met TooGoodToGo)
A: 50g quinoa 75g zilvervliesrijst met linzen, kikkererwten, paprika, tomatenblokjes en aubergine
T: 150g vanille kwark met 10g 85% pure chocolade


liespower94 schreef:
Eet je niet te weinig dat je basisverbranding daalt en je daarom aankomt?


Zou kunnen, maar ik heb eigenlijk wel het idee dat ik genoeg eet (ik houd het nu even bij in een app om dat te checken). Ik denk dat het eerder is dat ik in de weekenden ineens mijn plannen laat varen. Ik kom niet heel veel aan daardoor, maar ik zou het fijn vinden om wat resultaat te boeken omdat ik het de rest van de week wel netjes doe. Dus ik ga er echt even op letten dat ik wat consequenter mijn lijstjes plaats en dan vooral in het weekend. Als dat niet werkt, dan is reverse diëten misschien wel een optie ja :)

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 16:42

Precies Picasso, daar herken ik mijzelf ook echt in:') Fijn dat jullie mee doen, dat motiveert mij ook heel erg! :)

Vandaag:

O: smoothie van 2 sinaasappels, 2 kiwi's en 150g andijvie
L: spliterwten-curry soep met een spelt pita
A: 75g volkoren pasta met de speciale rode saus van mijn vriend (door de roomboter helaas wat minder gezond, maar wel extra lekker) en een beetje Parmezaanse kaas en een salade van gemengde sla met rucola, kerstomaatjes, mozzarella, zonnebloempitten en een dressing van olijfolie, balsamico, honing en mosterd
T: 150g vanille kwark met 15g zelfgemaakte granola

D: water, koffie en thee
B: half uurtje hardlopen (3,5km) en 45 minuten wandelen

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:36

Vandaag:

O: smoothie van twee sinaasappels, 2 kiwi's, 150g andijvie en 3 gedroogde pruimen
L: proteïne pannenkoekjes (125ml ongezoete amandelmelk, 50g vegan pannenkoeken mix en 1 ei) en een kom spliterwten-curry soep
A: 75g spelt volkoren couscous met rucola en kruiden, passata, witte bonen, ui en spinazie

D: water, koffie, thee
B: studiedagje, dus alleen een half uurtje wandelen

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 08:23

Gisteren niet zo goed gegeten:

O: 6 eetlepels havermout gekookt in water met een scheutje melk en een eetlepel abrikozen extra jam, 1 banaan
T: een krentenbol
L: klein frietje mayonaise
T: 1 aardbei met witte chocolade
A: stamppot met aardappelen, spruitjes, geitenkaas, appel en roomboter

D: water, koffie, cola light en zo'n latte macchiato uit een pakje met een scheutje halfvolle melk
B: dagje pretpark dus wel veel bewogen (14.000 stappen)

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 11:00

Ja, klopt Picasso. Ik ben blij dat ik me niet heb laten gaan met al dat lekkers in het pretpark :)

Gisteren:

O: een banaan, een appel en een kiwi
L: twee sneetjes getoast witbrood met twee spiegeleieren en een halve avocado en een bakje snoeptomaatjes
T: een eiwitreep
A: AH maaltijdsalade witte kaas
T: een donut met pistache glazuur (had mijn huisgenoot meegenomen)

B: hardlopen - voor het eerst sinds mijn blessure pijnloos 20 minuten aan een stuk door gerend! :D
D: water, thee, light frisdrank en een latte uit een zakje met een scheutje halfvolle melk

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 20:32

O: glas water met citroensap, even later een smoothie van 1 banaan, 1 appel, 1 peer en 200g andijvie
L: pannenkoekjes van 50g vegan proteïne mix, 1 ei en 125ml ongezoete amandelmelk met een beetje stroop erop
T: stukje ontbijtkoek met roomboter en een paar wortels
A: stoofpotje van wortel, aardappel, paprika, ui, tomatenblokjes en linzen met rucola
T: stukje zelfgemaakte Zweedse chocolade mudcake (kladdkaka) met een beetje slagroom en wat frambozen

D: water, koffie, thee

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 14:07

Gisteren natuurlijk nog een stukje kladdkaka gegeten :+ Er zijn nog twee stukjes over nu en die zijn voor mijn vriend en huisgenoot

Vandaag:

O: 250ml ongezoete amandelmelk, 40g havermout, 10g lijnzaad, 15g 100% pindakaas en 1 banaan
L: kom rode kool soep met gember en soja room (geen aanrader, heb ook nog mooi vier porties gemaakt :') ) en twee sneetjes tarwe volkorenbrood
T: 1-2 appel(s)
A: 75g volkoren pasta met de signature rode saus van mijn vriend en wat parmezaan en 2/3 gegrilde courgette
T: schaaltje Optimel vla

D: water, koffie, thee, glas water met citroensap
B: 35 minuten hardlopen (6.38km)

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 14:14

Gisteravond een beetje mis gegaan :')

O: twee sneetjes tarwe-roggebrood met 100% pindakaas, jam en een banaan, daarbij nog een gekookt eitje
L: rodekoolsoep met sojaroom
T: twee appels
A: stamppot van 250g aardappelen, 250g zuurkool, amandelen, zongedroogde tomaat en ui
T: twee spinazie-feta boreks en twee glazen rode wijn

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny
Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 21:27

Gisteren:

O: havermout - 250ml amandelmelk, 1 banaan, 15g pindakaas, 40g havermout, 10g lijnzaad
T: proteïne reep
L: rode kool soep met twee sneetjes tarwe-roggebrood
T: 1 banaan, 200ml Optimel vla
A: 80g udon noodles, 1/3 blikje kokosmelk light, wat amandelmelk, 1/6 potje curry pasta, 133g peultjes, 2/3 paprika
T: 1/6 stuk Tony Chocolonely melk pecan

B: half uur hardlopen (5.7km)

Vandaag:

O: twee sneetjes tarwe roggebrood met pindakaas en banaan, 1 haver latte
T: proteïne shake op basis van water (1 schepje)
L: Awesome Prana bagel (avocado, hummus, alfalfa enz.) van de Bagels & Beans met een haver latte en later nog een chai latte met soja melk
T: 2 mandarijnen
A: stoofpotje met rode wijn, beetje bloem, tomatenpuree, champignons, linzen, sjalot en wortel en knolselderij-aardappel puree
T: 1/4 reep Tony Chocolonely en 2 glazen wijn

B: een uur en een kwartier krachttraining (bovenlichaam), bijna hele dag buiten geweest en veel gelopen. Ik heb ook eindelijk een eigen yoga mat gekocht, dus binnenkort kan ik ook thuis oefenen. Ik ga ook nog op zoek naar een studio.

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers