Wie heeft er nog lekkere kha/keto recepten?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sannnn
Berichten: 4815
Geregistreerd: 23-10-07
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 20:39

Hi,

Ik kom hier even binnen vallen, hopelijk niet erg :Y) :wave:

Maar sinds kort ben ik begonnen met een in 1e instantie bedoeld koolhydraat arm dieet. Ik trek dit alleen niet.... Zo flauw en duizelig dat ik niet echt normaal kan functioneren. Nu zeggen veel volhouden... Maar hebben jullie dit ook gehad en zo ja hoe lang duurde dit bij jullie? Is het echt een kwestie van vol houden? Ik vraag het me namelijk af en neig nu naar een koolhydraat beperkt dieet... Ga het morgen even overleggen. Maar was benieuwd naar andere ervaringen...



Sannnn
Berichten: 4815
Geregistreerd: 23-10-07
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 21:48

Dat verkrampen heb ik tijdens het sporten de laatste 2-3 dagen steeds. Dat zieke gevoel heb ik inderdaad ook. :j Ik ben nu 2 weken bezig, maar ik ben ook gelijk fanatiek gaan sporten na een periode dat ik mijn hand gebroken had en weinig gedaan heb... Behalve snaaien van frustratie :+
Ik at 4-5 volkoren boterhammen per dag en vaak wel aardappelen of pasta/ mie/ rijst als avond maaltijd. Ik denk 2-3x per week aardappelen en 1x per week pasta en de overige avonden wat anders. Ik heb nooit zo goed bijgehouden hoeveel koolhydraten, maar ik denk wel aardig wat.
Misschien idd te plots klap af gebouwd... Ik heb zaterdag een wedstrijd en als ik me zo voel zie ik dat niet echt zitten.

Ik heb in dit topic al wel lekkere recepten gezien, bedankt! :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 8 bezoekers