Too good to go

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

Freekieee
Berichten: 1755
Geregistreerd: 19-09-13
Woonplaats: Borculo

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 08:59

Bakker Nollen in Lochem. We gingen voor het brood, maar dit was ook niet mis :+
[ img ]

Goedenmiddaghhh


daffodil
Berichten: 10429
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 11:04

Hmm, ik kreeg de bon niet in de app. Dus ik opgezocht wat ik moest doen maar er stond dat het geld dan binnen een paar dagen weer op mijn rekening stond. Vervolgens dacht ik ja maar ik wil wel die box, dus ik m nog een keer besteld dus nu heb ik toch ineens twee bonnen en dus twee pakketten vanmiddag. Ik krijg m ook niet meer geannuleerd helaas.

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 14:04

Het valt me toch wel op dat er vaker 'geklaagd' wordt dat producten houdbaar zijn tot de dag van ophalen. Maar dat is juist het hele idee :+ Anders hoeven ze ook niet tegen bodemprijzen weg. Iets wat tot morgen houdbaar is, hoeft immers nog niet 'te gaan'. Dus dat je laat kunt ophalen én het kort houdbaar is.. Tja, daar draait het hele spelletje om :))

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Djilna
Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 14:10

Haha nou inderdaad Berdien. Dat is juist het principe. Omdat het anders weggegooid zou moeten worden.

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

listiglistje
Berichten: 14398
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 14:15

Berdien schreef:
Het valt me toch wel op dat er vaker 'geklaagd' wordt dat producten houdbaar zijn tot de dag van ophalen. Maar dat is juist het hele idee :+ Anders hoeven ze ook niet tegen bodemprijzen weg. Iets wat tot morgen houdbaar is, hoeft immers nog niet 'te gaan'. Dus dat je laat kunt ophalen én het kort houdbaar is.. Tja, daar draait het hele spelletje om :))

Ik vind dat gewoon dom, dan snap je gewoon het hele concept niet :o

Ik heb straks een bon van een biologische slager, ik ben benieuwd! (Ingevroren vlees krijg je mee)

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/* / RIP lieve Aqanto

fjordjes
Berichten: 11965
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 14:44

[ img ]

Vandaag de eerste keer een bon ingeleverd bij de jumbo. Lekker ruime ophaaltijd ook, tussen 9u en 21u.

Mosselen 2 kg, kost alleen al 7,99
1 stuk kabeljauw
2 gepaneerde lekkerbekjes
Doosje tompoucen
Mosselgroente
4 gevulde koeken

Bij elkaar toch ruim 21 euro

Sharani
Berichten: 4667
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 16:10

Eindelijk doet er er een winkel in de buurt mee, de bakker in een dorp. En na twee weken een bon kunnen bemachtigen.

[ img ]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 17:23

Berdien schreef:
Het valt me toch wel op dat er vaker 'geklaagd' wordt dat producten houdbaar zijn tot de dag van ophalen. Maar dat is juist het hele idee :+ Anders hoeven ze ook niet tegen bodemprijzen weg. Iets wat tot morgen houdbaar is, hoeft immers nog niet 'te gaan'. Dus dat je laat kunt ophalen én het kort houdbaar is.. Tja, daar draait het hele spelletje om :))

Dat, klagen over de waarde die dan eigenlijk ruim gehaald wordt én de kansloze vraag hoe laat bonnen online komen. Echt mensen RTFM én (minimaal een paar pagina's van) dit topic. :+

friezenfan2
Berichten: 2556
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 17:32

Net mijn eerste bon bemachtigt van een bakkerij hier in de buurt.
Probeer al 2 weken daar een bon te bemachtigen, elke keer net te laat.
Ik ben benieuwd wat ik krijg. Willen jullie morgen een foto?

:¨·.·¨:
`·. Life is a Journey,
.................... not a guided tour

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 17:38

friezenfan2 schreef:
Net mijn eerste bon bemachtigt van een bakkerij hier in de buurt.
Probeer al 2 weken daar een bon te bemachtigen, elke keer net te laat.
Ik ben benieuwd wat ik krijg. Willen jullie morgen een foto?

Altijd leuk om pakketjes te zien. :j

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 17:53

Nou ja, als je net er mee begint kan ik me voorstellen dat de 'bontijden' wel een dingetje kunnen zijn.

Mooie pakketten hierboven hoor! Handig ook, mosselen én mosselgroente :D

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 18:06

Ik heb moeten een bon voor Bakker Bart in Ede. Ben heel benieuwd. Komen mooie pakketten hier voorbij!

Sharani
Berichten: 4667
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 18:37

Voor morgen twee bonnen bij bakkers in Leeuwarden gescoord, ik moet er morgen middag toch zijn, dus dan ook nog wat pakketjes scoren is altijd leuk. Ik heb de smaakvan bakkersbonnen helemaal te pakken na die van vandaag :D .

Persoonlijk vind ik het verrassings element gewoon ook super leuk en zeker met dingen van de bakker moet het vreemd gaan willen we het niet lusten.

Sting
Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 18:46

Wij hebben vanavond aardappeltjes, bietjes en gerookte makreel uit de oven gegeten. Had alleen de rode bietjes nog liggen, de rest was TGTG. En lékker dat het was! Nu maar duimen dat we gauw weer een pakketje met makreel krijgen, anders zie ik mijn vriend dat nog wel eens gewoon kopen :P. Morgenochtend ontbijten met het ontbijtje van vanmorgen van de Best Western in Groningen, komt helemaal goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 20:22

Anoniem schreef:
Berdien schreef:
Het valt me toch wel op dat er vaker 'geklaagd' wordt dat producten houdbaar zijn tot de dag van ophalen. Maar dat is juist het hele idee :+ Anders hoeven ze ook niet tegen bodemprijzen weg. Iets wat tot morgen houdbaar is, hoeft immers nog niet 'te gaan'. Dus dat je laat kunt ophalen én het kort houdbaar is.. Tja, daar draait het hele spelletje om :))

Dat, klagen over de waarde die dan eigenlijk ruim gehaald wordt én de kansloze vraag hoe laat bonnen online komen. Echt mensen RTFM én (minimaal een paar pagina's van) dit topic. :+


Sorry hoor, voor mijn kansloze veaag over bontijden terwijl ik nog nooit van tgtg had gehoord. Maar fijn dat jij altijd alles in 1x weet en alles blijkbaar zonder hulp kunt uitvogelen. :D

Ik zie hier wel leuke pakketjes voorbij komen. :D Ik ben aan het azen op de Bakker Bart hier, doen vooral veel bakkers mee en wat spar's, 1 jumbo. Verder niet echt iets eigenlijk. In Zwolle ook niet voor zover ik kan zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 20:34

Nou sorry hoor, maar het antwoord staat echt minimaal tien keer in dit topic, dus als je het zo interessant vindt kun je bijvoorbeeld ook gewoon eerst lezen? Ik weet namelijk ook niet alles in één keer, maar ik neem wel de moeite eerst te kijken.

Er is niets mis met vragen stellen, maar als echt om de paar pagina's iemand binnen komt vallen met elke keer dezelfde vragen is het nieuwe/leuke daar wel vanaf.
- Wanneer komen de nieuwe bonnen online? Ongeveer een kwartier na de ophaaltijd.
- Waarom is alles maar zo kort houdbaar? Omdat dat de hele bedoeling is. Iets is te goed om weg te gooien, maar niet meer goed genoeg om voor de volledige prijs te verkopen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-09-19 20:42, in het totaal 2 keer bewerkt

Iloveiswan
Berichten: 3321
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 20:39

In zwolle zit volgens mij wel veel. alleen wel savonds. Woon te ver om wat te halen maar zie altijd wel leuke dingen staan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 20:43

Ik gebruik Bokt niet om alles helemaal uit te pluizen. Ten eerste weet ik niet hoe dat precies werkt, ten tweede heb ik daar niet alle tijd voor. Ik gebruik Bokt om vragen te stellen over bepaalde dingen. Voordat ik een topic zelf open gebruik ik wel de zoekfunctie maar de zoekfunctie is er niet voor in een topic zelf (toch?), dus nee sorry, dan vraag ik het gewoon netjes. Gelukkig zijn er mensen die me niet gelijk kansloos noemen en wel gewoon antwoord kunnen geven. Daar ben ik Bokt dan ook dankbaar voor. :D

Ik zie in Zwolle alleen een paar bakkers, de spar en de jumbo. Verandert het winkel aanbod ook per dag dan? Want deze staan er al wel 3 dagen hetzelfde.
Ik had gehoopt sushi oid te vinden in Zwolle, is maar 20 min rijden, maar helaas. :Y)

Was vandaag trouwens op tijd voor een bon, was er niets te redden. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 20:47

De functie zoek in huidige topic is er wel. Maar daar had je waarschijnlijk ook geen zin in om even naar te kijken of zoeken.
En ik heb jou niet kansloos genoemd, ik vind de vraag inmiddels kansloos. Daar zit nogal verschil in.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-09-19 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 20:48

Je kan ook in het topic zelf zoeken rechts onder aan de pagina.


Ik heb vandaag weer een pakket bij de Makro gehaald.

Een kant een klaar maaltijd mihoen
Een voordeelpak vanille vla
Een pot met gepelde knoflook teentjes
Mozzarella
Truffel salami
Voorgesneden kaas
Halfvolle melk
Filet american
Schimmel kaas ( weg gegeven)
Opschuim melk ( weg gegeven)
Kruidenboter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 20:53

Tica_81, ik heb vooral geen zin om met jou in discussie te gaan. Je noemt mij niet persoonlijk kansloos nee, maar je kan het niet laten iedere keer weer een 'sneer' te geven. Wat mij betreft prima maar ik denk dat je jezelf wat meer rust geeft als je niet zo bozig reageert op alles wat je irriteert. :)

Mossel, dankjewel. Weet ik dat ook weer! Weer wat geleerd :D

Oeh groothandels is ook leuk ja, jammer dat hier niet zoveel zit.

Anoniem

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 20:55

Ah... Ben je van die club? Dan is het mij duidelijk. _O- :evaw:

lies_sparkle
Berichten: 6113
Geregistreerd: 19-06-11

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 20:57

Zeg kunnen jullie even verder discussiëren in Pb ofzo? Dan hoeven wij niet alles te lezen en kan ik weer rustig genieten van alle leuke pakketjes die voorbij komen :D

fjordjes
Berichten: 11965
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 21:04

Vind het wel jammer dat er nog maar weinig winkels mee doen bij mij in de buurt. Of ik moet ver rijden voor iets. Hoe ver rijden jullie eigenlijk ervoor?

FrNo
Berichten: 3652
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 21:12

Ca 8 km, het volgende wat dan interessant is, is ca 17 km, dan moet je ook nog terug en ben ik teveel aan benzine kwijt.

Je moet doen wat je niet laten kan en laten wat je niet doen kunt.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ChanelR en 16 bezoekers