professioneel pannenkoeken recept weet iemand het geheim???

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

love_animals
Berichten: 392
Geregistreerd: 27-01-15

professioneel pannenkoeken recept weet iemand het geheim???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-19 03:10

Hallo allemaal
Ik ben al tijden bezig om echt een goed pannenkoeken beslag te maken maar het is me nog nooit gelukt om ze te krijgen zoals in een pannenkoekenhuis :( al jaren ben ik aan het bakken en proberen maar ze worden niet luchtig en smaken gewoon niet zoals in het restaurant heb nu zelfs een professionele pan gekocht en hierin zien ze er al wel professioneel uit maar nog steeds smaken ze zo niet kan iemand met horeca ervaring mij HET RECEPT geven _/-\o_

Maybe it's for the best to let you go and see if you comeback to me with all the love you can miss to fill my heart


love_animals
Berichten: 392
Geregistreerd: 27-01-15

Re: professioneel pannenkoeken recept weet iemand het geheim???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-19 10:52

Wat leuk al zoveel reacties en zoveel andere recepten gaat het zeker eens met bier proberen en bruisend water maar alleen die meer eieren snap ik niet helemaal iemand zei ooit tegen mij dat er niet zoveel in mag dat het dan net een omelet word De goeie pan heb ik al van De Buyer en die heb ik ingebakken en werkte goed alleen het beslag was echt niet lekker dik en heel vast ik weer niet of jullie de Duivelsberg kennen in Berg en dal maar die pannenkoeken zijn echt goddelijk ging er vroeger wekelijks naartoe maar nu woon ik er 2 1/5 uur vandaan dus is het van wekelijks naar 1x per jaar geworden maar daar rij ik er echt voor voor die pannenkoeken mmmhh als ik toch dat recept zou hebben zou ik denk ik elke dag in de keuken staan

Maybe it's for the best to let you go and see if you comeback to me with all the love you can miss to fill my heart

love_animals
Berichten: 392
Geregistreerd: 27-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-19 16:33

Anoniem schreef:
love_animals schreef:
Wat leuk al zoveel reacties en zoveel andere recepten gaat het zeker eens met bier proberen en bruisend water maar alleen die meer eieren snap ik niet helemaal iemand zei ooit tegen mij dat er niet zoveel in mag dat het dan net een omelet word De goeie pan heb ik al van De Buyer en die heb ik ingebakken en werkte goed alleen het beslag was echt niet lekker dik en heel vast ik weer niet of jullie de Duivelsberg kennen in Berg en dal maar die pannenkoeken zijn echt goddelijk ging er vroeger wekelijks naartoe maar nu woon ik er 2 1/5 uur vandaan dus is het van wekelijks naar 1x per jaar geworden maar daar rij ik er echt voor voor die pannenkoeken mmmhh als ik toch dat recept zou hebben zou ik denk ik elke dag in de keuken staan

Heb je het al aan die mensen van dat restaurant gevraagd? :D Zij weten natuurlijk precies wat voor beslag ze gebruiken.

Ja heb de stoute schoenen al een paar keer aangetrokken ;) en dat is echt strikt geheim hoorde bij de laatste keer dat ze zelfs een contract moesten ondertekenen

Maybe it's for the best to let you go and see if you comeback to me with all the love you can miss to fill my heart

love_animals
Berichten: 392
Geregistreerd: 27-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-19 20:39

love_western schreef:
1 liter rauwe melk, 4 eieren, 500 gr bloem. Beetje zout en suiker.

Zo heb ik het geleerd van een kok die in een pannenkoeken restaurant heeft gewerkt.


Veder niks van rijsmiddel of bier?

Maybe it's for the best to let you go and see if you comeback to me with all the love you can miss to fill my heart

love_animals
Berichten: 392
Geregistreerd: 27-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-19 01:29

Arlette1991 schreef:
Ik gebruik altijd de kaboutermix van Koopmans. Vind ik de lekkerste mix, ik denk door de boekweit.

Doe er zelf ook altijd nog een beetje kaneel door, maar daar moet je van houden.


Ik dacht het ook maar ze waren zo vast als wat geworden heb ik nog nooit gehad met die kant en klare mixen :(

Maybe it's for the best to let you go and see if you comeback to me with all the love you can miss to fill my heart

love_animals
Berichten: 392
Geregistreerd: 27-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-19 23:06

truus1957 schreef:
En bedankt TS, krijg nu die Duivelsberg niet meer uit mijn hoofd. Heb zulke lekkere pannenkoeken gezien. Ben nu een reden aan het zoeken om die kant eens op te gaan

Moet je zeker eens doen en dan moet je vooral hun specialiteit nemen de Duivels pannenkoeken die is gewoon goddelijk!!! :p zoals ik al zei heb heel wat pannenkoeken gegeten bij verschillende pannenkoeken huizen maar dit is echt veruit de beste ooit laat maar weten wanneer jij ze hebt geproefd ben benieuwd :)

Maybe it's for the best to let you go and see if you comeback to me with all the love you can miss to fill my heart

love_animals
Berichten: 392
Geregistreerd: 27-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-19 23:23

k_m schreef:
Bruiswater doen wij er ook in idd!!

Heb al een flesje gekocht gister hihi

Maybe it's for the best to let you go and see if you comeback to me with all the love you can miss to fill my heart

love_animals
Berichten: 392
Geregistreerd: 27-01-15

Re: professioneel pannenkoeken recept weet iemand het geheim???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-19 17:26

Gebruiken jullie toevallig gewoon meel of zelfrijzend bakmeel?

Maybe it's for the best to let you go and see if you comeback to me with all the love you can miss to fill my heart

love_animals
Berichten: 392
Geregistreerd: 27-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-19 19:30

elnienjo schreef:
love_animals schreef:
Gebruiken jullie toevallig gewoon meel of zelfrijzend bakmeel?

Ik gebruik gewone standaard bloem.

Ja stond op internet dat het hiervan ook luchtiger werd weet niet of dat zo is?

Maybe it's for the best to let you go and see if you comeback to me with all the love you can miss to fill my heart

love_animals
Berichten: 392
Geregistreerd: 27-01-15

Re: professioneel pannenkoeken recept weet iemand het geheim???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-19 00:36

Ah ik ga het snel eens proberen een dag van te voren het beslag maken en dan bakken :)

Maybe it's for the best to let you go and see if you comeback to me with all the love you can miss to fill my heart

love_animals
Berichten: 392
Geregistreerd: 27-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-19 19:52

Qimm schreef:
Fingerspitzen geful denk ik

Hahaha zei mijn moeder ook al _/-\o_

Maybe it's for the best to let you go and see if you comeback to me with all the love you can miss to fill my heart

love_animals
Berichten: 392
Geregistreerd: 27-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-19 21:18

Fingerspitzen geful denk ik
[/quote]
Hahaha zei mijn moeder ook al _/-\o_[/quote]

dat denk ik ook altijd (ik kan echt geen recept volgen :+ ) Maar sinds ik van beslagkom veranderd ben, is mijn "recept" toch veranderd...[/quote]

Dat is grappig hopelijk wel in de goede vorm veranderd anders is het flink balen :(

Maybe it's for the best to let you go and see if you comeback to me with all the love you can miss to fill my heart


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 10 bezoekers