Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janderegelaa schreef:De eerste dierenarts adviseerde om haar weer op te pakken maar dat voelde niet goed aan. De tweede dierenarts zei dat er niets aan de hand is en nu is het ineens ok? Feitelijk zeggen ze hetzelfde…
Heb op TikTok je filmpjes zitten kijken en dat is natuurlijk moeilijk beoordelen. Eerste indruk is wel dat je paard erg rijk in conditie is en inderdaad is er wel wat te zien aan het bewegen. Mijn indruk van jouw rijden op andere paarden is best ok maar als ik de trainingvideo’s zie vraag ik me wel af of een wat meer ervaren paard niet een betere keuze geweest was. Maar nogmaals, erg weinig beeldmateriaal dus misschien zit ik ernaast.
1 advies heb ik wel voor je. Laat echt nooit een paard rennen of vrijspringen in een modderbak. Het is zwaar en glad en daarom het ultieme recept voor een blessure.
Euridicey schreef:janderegelaa schreef:De eerste dierenarts adviseerde om haar weer op te pakken maar dat voelde niet goed aan. De tweede dierenarts zei dat er niets aan de hand is en nu is het ineens ok? Feitelijk zeggen ze hetzelfde…
Heb op TikTok je filmpjes zitten kijken en dat is natuurlijk moeilijk beoordelen. Eerste indruk is wel dat je paard erg rijk in conditie is en inderdaad is er wel wat te zien aan het bewegen. Mijn indruk van jouw rijden op andere paarden is best ok maar als ik de trainingvideo’s zie vraag ik me wel af of een wat meer ervaren paard niet een betere keuze geweest was. Maar nogmaals, erg weinig beeldmateriaal dus misschien zit ik ernaast.
1 advies heb ik wel voor je. Laat echt nooit een paard rennen of vrijspringen in een modderbak. Het is zwaar en glad en daarom het ultieme recept voor een blessure.
@janderegelaa Het is zand met tapijtvlokken, geen modderbak. Had wel verwacht dat je, met jouw scherpe onderzoek naar mijn rijden op mijn Tiktok, dat óók wel zou kunnen zien.
Gebruikers op dit forum: _RobinA_, EvelienKiss, Sjafrane, Solistar, wiifke, Yubine en 45 bezoekers