Huid aandoening ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ShanaC_x

Berichten: 3
Geregistreerd: 15-05-19

Huid aandoening ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-20 10:58

Hallo bokkers ! Ik heb een vraag mijn paard zakte een tijdje in en heb eindelijk ( dacht ik ) de oorzaak gevonden ze had iets op haar rug als je erover komt met je vingers en beetje op duwt ze al inzakt dus laat staan met zadel en gewicht erop (64kg). Ik rij al 1 jaar met dat zadel dus kan zeker niet door het zadel komen is speciaal gepast erop , ik heb zaterdag de dierenarts laten komen en hij zegt het een ontsteking is hij heeft er iets in gespoten en ik moet duivelsklauw geven .. heeft iemand hier ervaring mee want hij zei die ontsteking nooit weg zal gaan ?

Zelf vind ik het wat op rainrot lijken komt etter en bloed soms uit maar de dierenarts zei het dat zeker niet dat was maar toch heb dit nog nooit gezien

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ShanaC_x op 20-01-20 11:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Huid aandoening ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 11:04

Het kan best van het zadel komen hoor. Ondanks dat het op maat gemaakt is etc. Het kan best dat je paard verandert is in de bespiering waardoor het zadel dus niet meer goef past. Mocht je recent nog hebben na laten kijken, ja dan kan dat idd niet.

Verder zou ik geen idee hebben waardoor het komt. En of het weggaat.

ShanaC_x

Berichten: 3
Geregistreerd: 15-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-20 11:06

Marije_1997 schreef:
Het kan best van het zadel komen hoor. Ondanks dat het op maat gemaakt is etc. Het kan best dat je paard verandert is in de bespiering waardoor het zadel dus niet meer goef past. Mocht je recent nog hebben na laten kijken, ja dan kan dat idd niet.

Verder zou ik geen idee hebben waardoor het komt. En of het weggaat.