Kissing spines jong paard, wat nu?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Berichten: 110483
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 16:47

Ik reageerde op ChangeX3, niet op jou. Heb je ook nergens veroordeeld dus jammer dat je precies mijn reactie er uit pikt.
Maar dat maakt niet uit. Ik snap je frustratie hoor.
Hopelijk komt het goed met je paard! :)
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 22-01-20 16:57, in het totaal 2 keer bewerkt

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert


IlBuono
Berichten: 383
Geregistreerd: 15-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 16:48

Cayenne schreef:
Even beter lezen.
Ik reageerde op iemand boven mij en trek zelf geen conclusies (behalve dan wat al eerder was genoemd en dat is idd niet van toepassing op verder verloop van dit topic :) )

Ik zeg niet dat je zelf conclusies trekt of dat jij erover begonnen bent. Ik wou gewoon even op jouw reactie verder omdat het voor mij een samenvatting was van de reacties voor je. Het was niet op jou persoonlijk bedoeld.
Laatst bijgewerkt door IlBuono op 22-01-20 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Il Buono 25j- luxe grasmaaier en mijn beste vriendje - op pensioen- eindstand: niveau 1+16
Ebony (v. Aga Kahn (v. Ferro)) - 17jaar - Young Riders gereden, nu lichte tour
Delilah -18j - was niet van mij, YR mee gereden

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Berichten: 110483
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 16:49

IlBuono schreef:
Cayenne schreef:
Even beter lezen.
Ik reageerde op iemand boven mij en trek zelf geen conclusies (behalve dan wat al eerder was genoemd en dat is idd niet van toepassing op verder verloop van dit topic :) )

Ik zeg niet dat je zelf conclusies trekt of dat jij erover begonnen bent. Ik wou gewoon even op jouw reactie verder omdat het voor mij een samenvatting was van de reacties voor je. Het was niet op jouw persoonlijk bedoeld.


Dan bedoelen we hetzelfde idd! :j Bedankt voor de verduidelijking! +:)+

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 16:55

Ja natuurlijk kunnen sommige dingen wat tactischer en vriendelijker gebracht worden. Aan de andere kant: iedereen kan volgen wat er met jouw paard aan de hand is en wat ermee gebeurt Feline. Een ander is misschien de mening toegedaan dat het niet de moeite is om dit traject in te slaan, omdat er geen garantie is dat het goed gaat komen. En wat is daar erg aan? Ieder schat zijn kansen in en beoordeeld dan of het de moeite is of niet. Ik heb mijn jonge paardje ook laten behandelen aan artrose aan het SI-gewricht, velen verklaarden me voor gek, maar ik wilde het proberen. Het is niet gelukt om hem zover te krijgen dat hij iets van werk aankan. Men heeft ook al meer dan eens gezegd: laat dat dier gaan. Hij loopt hier bij mij in de wei en lijkt gelukkig. Maar ik snap het commentaar van anderen ook: het diertje verveelt zich soms en weet niet of er een morgen is of niet. Dus inslapen is een reële optie. En nee, dat is niet leuk, maar ik snap de meningen van anderen wel. Waarom maak jij je zo druk wat een ander vindt? Het is jouw paard, jouw keuze.

BigOne
Berichten: 38038
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Kissing spines jong paard, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 18:00

En van ts horen we niets! Die zou toch het meeste belang bij alle zienswijzen hebben en er haar voordeel mee kunnen doen .

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Daphara
Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 21:21

bigone schreef:
En van ts horen we niets! Die zou toch het meeste belang bij alle zienswijzen hebben en er haar voordeel mee kunnen doen .


TS kan toch prima meelezen en volgens mij heeft ze een pagina terug dit al aangegeven:

Cuvee schreef:
Nou idd ik stop met reageren.


Neem ik haar niet kwalijk met alles dat ze in dit topic naar haar hoofd geslingerd heeft gekregen en nog steeds krijgt. TS doet er voor zichzelf goed aan om hier niet meer te reageren.

Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram

petraaken
Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Re: Kissing spines jong paard, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 08:21

Moderatoropmerking:
Ondanks meerdere aansturing vanuit het Team is dit topic nog steeds aan het ontsporen. Daarom is besloten om dit topic definitief te sluiten.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, callass en 25 bezoekers