Chiropractor of osteopaat bij blokkades, ben de weg kwijt.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 08:48

IsabelleN schreef:
Zou Emmeloord/Wolvega doen, maar sowieso eerst naar goede arts in plaats van hoefsmid. Het ziet ernaar uit dat je niet te lang moet wachten als ik de foto zo bekijk. Sterkte en beterschap voor je paard!

De foto is een voorbeeld foto,niet het paard vd ts he.


IsabelleN
Berichten: 623
Geregistreerd: 05-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 08:51

Oh Sorry, dacht echt dat het haar paard was :o

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-19 11:15

Haha nee gelukkig niet. Nee dan was het gisteren al gebeurd!

Ga contact opnemen met Emmeloord. Het is zeg maar gek genoeg niet direct dat die zo staat. Op sommige momenten staat die zo maar gister bijvoorbeeld minder. Na het hoeven uitkrabben. Dan wil hij zijn linker voor hoef zo snel mogelijk neerzetten. Zag wel dat de achterhoeven echt slecht zijn. Komt door de vorige hoefsmid. Heb nu een hoefsmid van paardenkliniek Emmeloord maar die kon toen nog niks doen omdat de vorige hoefsmid ze veel te kort had bekapt (na de laatste keer bekappen van mijn vorige hoefsmid kon ik na 1,5 of eigenlijk ma 3 dagen alweer een hoefsmid bellen voor een diepe scheur in de hoefwand. Ik heb toen een andere hoefsmid gevonden). Zie dat rechts achter links van de straal ook breder is dan rechts.

IsabelleN
Berichten: 623
Geregistreerd: 05-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 11:17

heel benieuwd wat het is TS.... sowieso beterschap voor je paard!

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: Chiropractor of osteopaat bij blokkades, ben de weg kwijt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-19 08:49

Ik heb er trouwens gisteren mijn dierenarts en tevens osteopaat bij gehad. En hij is sowieso niet niet hoefbevangen. Het komt echt vanuit de rug zoals zij het direct kon zien. Heb hem meteen maar laten behandelen. Nu is moet hij zich 4 dagen koest houden (wat op zich niet heel slecht uitkomt met het voorspelde weer :')) en elke dat aan de hand half uur recht uit stappen. En daarna mag ik er op. En hij moet ook gewoon meer kracht krijgen. Zijn rug was al sterk verbeterd zij ze (kwam door een verkeerd zadel, terwijl mij gezegd was dat die juist wel goed lag).. En dat merkte ik ook wel echt met rijden.

Elco
Berichten: 2066
Geregistreerd: 20-08-06

Re: Chiropractor of osteopaat bij blokkades, ben de weg kwijt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 13:32

Ik zou mij niet blind staren op wat Fennela van Doesburg zegt, heb daar minder leuke ervaringen mee.
o.a verkeerde diagnose en advies..Zitten er ook rug foto's bij en zijn die beoordeeld door een goede kliniek
bij aankoop.?

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-19 16:21

Elco schreef:
Ik zou mij niet blind staren op wat Fennela van Doesburg zegt, heb daar minder leuke ervaringen mee.
o.a verkeerde diagnose en advies..Zitten er ook rug foto's bij en zijn die beoordeeld door een goede kliniek
bij aankoop.?


Hallo, ja heb voor alles een foto laten maken in Wolvega. Hun conclusies was dat hij heel mooi op de foto stond. Ook rug en hals. Links voor mogelijk een mini hoornzuiltje in de hoef maar niet voor rekening vatbaar. De rest van de foOto's vonden ze heel mooi.

Als iemand een filmpje wil zien kan ik die sturen :)
Laatst bijgewerkt door C_arola op 28-06-19 09:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, dit kan met de wijzig knop


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 13 bezoekers