Sidewinder Syndrome of "Crabwalking"

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Willekes
Berichten: 957
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 08:59

Interessant om te volgen. Succes met het vervolg. Hij ziet er patent uit! :D

Straks als het weideseizoen is afgelopen, hoe gaat het dan verder? Is dan die 2x 2u genoeg buitengang of is dat juist genoeg? Ik zag een mooi betonnen pad met wat grasjes links en rechts. Is dat geen optie voor de winter voor paar uurtjes bv?

Happy Horse en interessante casus. Fijn dat je het wil delen. :j Dat hij nog maar even mag blijven onder ons, zonder pijn, maar dat monitoren jullie goed met zo'n achterban. {:}


Willekes
Berichten: 957
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 09:00

:(:) Ik zou inderdaad dan nu nog niet afbouwen, maar op korte termijn even aankijken. Als het dit weer blijft, staat hij misschien ook sneller op stal, zeg maar. Zou het een optie zijn om dan te kijken wat afbouwen doet of met een week of twee/drie? Wat zou het effect zijn als je er nog iets langer op deze dosis mee door blijft gaan?

Geen kritiek hoor, puur interesse enzo. :j Hij ziet er verder fit uit, dus ik zou het zo blijven monitoren als je nu doet. Wel balen van die capsules. Dat soort dingen blijven lastig. Misschien juist met straks op stal dat het consequenter gaat. Geef je de capsules dan alsnog op de dag of sla je 24/7 over (net als de pil vergeten, denk ik dan).


Willekes
Berichten: 957
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 13:02

Wat een fijne update en dat met dit weer *\o/* *\o/* *\o/* Elk momentje is er een. :j Genieten dus. {:}


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, afkepieteke, boemel, monsera, oblix, Poety, Purkii, valonka en 81 bezoekers