Sidewinder Syndrome of "Crabwalking"

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Re: Sidewinder Syndrome of "Crabwalking"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 08:49

Oké dit klinkt misschien beetje zweverig maar je hebt hem al zo lang, soms zie je ook dat paarden zo erg spiegelen aan hun baasje dat ze dus ook dezelfde klachten kunnen krijgen als jij.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 10:49

Pandora2 schreef:
Romy1234 schreef:
Oké dit klinkt misschien beetje zweverig maar je hebt hem al zo lang, soms zie je ook dat paarden zo erg spiegelen aan hun baasje dat ze dus ook dezelfde klachten kunnen krijgen als jij.


>;)
Is dit serieus ? Nee toch .... :')

Ja dit is serieus, en nee ik ben geen penny meisje wat nog iets langer vakantie heeft.
Ik zeg ook niet dat dit in dit geval zo is maar ik heb het vaker gezien waaronder met mijn eigen paard.
Zijn niet voor niks workshops, therapieën, trainingen en dergelijke waar ze paarden voor gebruiken omdat ze zo kunnen spiegelen.

Jammer dat er gelijk zo knullig gereageerd word...

Anoniem

Re: Sidewinder Syndrome of "Crabwalking"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 11:04

Ik zeg niet dat dit de oorzaak is en dat ik daarvan overtuigd ben, alleen dat paarden ook “lichamelijke klachten” kunnen hebben omdat ze kunnen voelen dat hun baasje pijn heeft.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 12:13

Pandora2 schreef:
Een paard heeft een instinct. En is een prooidier.
Dus dat instinct zegt altijd zo lang mogelijk rechtop staan en lopen.
Vooral niet laten zien aan roofdieren dat je een probleem hebt, want dan ben je zeker de sjaak.

Dus of dat baasje daar nu ligt te creperen of niet, dat zal een paard botweg gezegd compleet worst wezen. :+

Mij prima, geloof wat je wilt geloven maar laat mij dan ook in mijn waarde als ik daar wel in geloof, hoef je niet zo over door te hameren.
Heb daar zo mijn redenen voor, maar heb daar geen behoefte aan om die op te noemen.
Zonde van mijn tijd aangezien ik niemand hoef te overtuigen en dat ook niet wil. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 15:29

ikkedus schreef:
Pandora2 schreef:
Een paard heeft een instinct. En is een prooidier.
Dus dat instinct zegt altijd zo lang mogelijk rechtop staan en lopen.
Vooral niet laten zien aan roofdieren dat je een probleem hebt, want dan ben je zeker de sjaak.

Dus of dat baasje daar nu ligt te creperen of niet, dat zal een paard botweg gezegd compleet worst wezen. :+

Mij prima, geloof wat je wilt geloven maar laat mij dan ook in mijn waarde als ik daar wel in geloof, hoef je niet zo over door te hameren.
Heb daar zo mijn redenen voor, maar heb daar geen behoefte aan om die op te noemen.
Zonde van mijn tijd aangezien ik niemand hoef te overtuigen en dat ook niet wil. :+


Ik vind het wel interessant eigenlijk. Er duiken af en toe dingen op die niet mainstream zijn. En wat “de boer” niet kent vreet ( gelooft) hij niet.[/quote]
Haha je mag mij altijd een Pb doen, maar heb niet zoveel behoefte (en ts geloof ik ook niet) dat hier in dit topic te vermelden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DWensink, EsmeeKKK, GrapeshotBot, inge_romeo, Mitch_Beauty, pol013, ritadelger, roxiie en 32 bezoekers