Sidewinder Syndrome of "Crabwalking"

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

neetoch
Berichten: 1030
Geregistreerd: 16-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 07:53

Ik ga je hier ook volgen, goed uitgelegd en duidelijk topic El Camino.

Blijf het toch apart vinden dat Chico wel zo recht uit kan draven als de stap en stilstand er zo dramatisch uitziet. Maar goed dat is met de ataxie (heeft niets met elkaar te maken dat weet ik) van die van mij ook zo apart; daar zie ik het in stap duidelijker bij dan in draf.

En dat vastbijten en blijven knokken voor hem, echt hoor! mijn complimenten. _/-\o_ <3

Oh en Morganlefay; Chico wordt niets maar dan helemaal niets onthouden, ook geen pijnstilling. Ik vind je opmerking dan ook vreemd overkomen, als je zelf kunt lezen dat hij het heeft gekregen nota bene.


neetoch
Berichten: 1030
Geregistreerd: 16-06-19

Re: Sidewinder Syndrome of "Crabwalking"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 12:42

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet helemaal begrijp waarom men in een topic zoals dit moet gaan melden dat zij hem hadden laten inslapen of geen pijnstilling hadden onthouden (dat was helemaal dikke bullshit opmerking trouwens als je dan niet eens wilt lezen dat hij dat allemaal gehad heeft).

Bokt is al jaren niet meer wat het was; een super informatie topic, waar je dus veel kon leren over de meest aparte dingen met betrekking tot paarden. En nu stapt ElCamino in die dikke hoop stront en neemt toch die moeite om ons te informeren over deze onbekende aandoening, hou het dan ook een beetje prettig, zodat ze ons blijft informeren.

neetoch
Berichten: 1030
Geregistreerd: 16-06-19

Re: Sidewinder Syndrome of "Crabwalking"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 13:49

Ja ik reageer dan wel nooit, maar ook ik volg het nog steeds. En ik vind je een topbazin! Ik had het je geloof ik niet nagedaan...

neetoch
Berichten: 1030
Geregistreerd: 16-06-19

Re: Sidewinder Syndrome of "Crabwalking"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 13:27

Ik lees nog steeds mee, zoals je weet zelf flink aan het zoeken geweest hier. Maar het zou toch wel heel bijzonder zijn als die vitamine B het nou gewoon nou zou doen ook zeg!

neetoch
Berichten: 1030
Geregistreerd: 16-06-19

Re: Sidewinder Syndrome of "Crabwalking"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 09:27

:') :D Sorry, maar ik vind je nog keurig!! De schrik was idd duidelijk en zeer begrijpelijk hoorbaar. Ik ben blij dat hij geen last heeft gehad erna. En ik vind het zo geweldig voor jullie dat je dit toch weer kunt doen... :+: <3

neetoch
Berichten: 1030
Geregistreerd: 16-06-19

Re: Sidewinder Syndrome of "Crabwalking"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 10:04

:') _/-\o_ . En wat moet dat toch een heerlijk gevoel zijn voor je!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Freekfuchs, Trendiction en 25 bezoekers