Sidewinder Syndrome of "Crabwalking"

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Myfairytale
Berichten: 5367
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 19:29

Jeetje wat zul je geschrokken zijn toen je hem zo aantrof!
Vind het verschil met de laatste 2 filmpjes echt heel groot, daar lijkt hij weer beter in zijn vel te zitten.
Hoop dat hem nog een hele (fijne) tijd gegeven is en ga zeker volgen.


Myfairytale
Berichten: 5367
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 11:37

Wat ben jij toch een ontzettend goed baasje zeg. Echt respect voor wat je allemaal voor Chico doet! _/-\o_ _/-\o_
En fijn dat hij het zo goed doet, dankzij jou!

Myfairytale
Berichten: 5367
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 14:14

ElCamino schreef:
THNX Myfairytale, we doen ons best voor hem. Zolang hij blij is mag en kan alles!!!

32 en 3.....oudje brengt jongeman naar stal...
[ [url=m/8VmBFR.jpg]Afbeelding[/url] ]


En je doet er ook alles voor! _/-\o_ Waren er maar meer baasjes zoals jij.
Geweldig die foto. :D

Myfairytale
Berichten: 5367
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 15:14

De machteloosheid als je niet weet wat je dier mankeert is verschrikkelijk en heel soms zal je er misschien niet achter kunnen komen en in een enkel geval zal ik het dan ook wel begrijpen. :j En als het echt niet meer gaat of het dier wil niet meer, dan is het hier ook direct klaar. Dier gaat voor op mijn gevoelens. Maar toch wordt er i.m.o. best vaak te snel afscheid genomen, want kost teveel geld/moeite/tijd/etc. Zelfs hier op bokt verbaas ik me er wel eens over. Maar helaas kunnen we niet de hele wereld redden.

Hier ook een oudje, met aangepast voerschema, dekentje op/af/wisselen voor dikker/dunner, etc. Maar precies wat jij zegt: zolang hij het nog kan EN blij is (dat is het allerbelangrijkst voor mij) dan gaan we ervoor. <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appel_33, CarolinePro2, Facebook, IASCrawler, rocky_1995, tengeltje11 en 31 bezoekers