Startpas aanvragen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Startpas aanvragen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-20 16:30

Hoi Bokkers,
Ik probeer een startpas aan te vragen maar kan nergens vinden waar dat moet? Ik heb een lidmaatschap aangevraagd wat dus blijkbaar helemaal niet hoefde en waar ik voor betaald heb. Kan ook nergens wat vinden, ik maak er echt een potje van :')

Waar kun je nu dat startpas aanvragen? Snap niks van die hele knhs site.
Normaal werd dit voor mij gedaan maar door omstandigheden kan dat even niet.
Helppppp 8)7

Anoniem

Re: Startpas aanvragen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 16:31

Knhs even bellen om te vragen of ze je kunnen helpen :)

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-20 16:32

Marije_1997 schreef:
Knhs even bellen om te vragen of ze je kunnen helpen :)


Pff hahaha nog niet aan gedacht. Zal ik is proberen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 16:33

Deempjexxx schreef:
Marije_1997 schreef:
Knhs even bellen om te vragen of ze je kunnen helpen :)


Pff hahaha nog niet aan gedacht. Zal ik is proberen


En anders wil de vereniging waar je bij zit je vast ook wel helpen.
Heb verder zelf dit nog nooit gedaan. En zou gewoon knhs bellen om me er door heen te loodsen. Is wel zo handig.

_Nelleke_

Berichten: 8059
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 16:33

Je moet eerst een mijnKNHS account aanmaken en daarop inloggen. Als je bent ingelogd heb je wel degelijk een lidmaatschap bij een vereniging nodig om een startpas te kunnen aanvragen. De vereniging meld jou als het goed is aan bij de KNHS.

Als dat gebeurt is kan je inloggen op mijn KNHS en daar een startkaart aanvragen.

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-20 16:36

En anders wil de vereniging waar je bij zit je vast ook wel helpen.
Heb verder zelf dit nog nooit gedaan. En zou gewoon knhs bellen om me er door heen te loodsen. Is wel zo handig.[/quote]

Dit doen ze normaal ook alleen is de beheerder net terug uit het zh. En er is volgende week een wedstrijd waar ik graag aan mee zou willen doen. Ze vertelden mij dat ik het ook zelf kon doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 16:42

Deempjexxx schreef:
En anders wil de vereniging waar je bij zit je vast ook wel helpen.
Heb verder zelf dit nog nooit gedaan. En zou gewoon knhs bellen om me er door heen te loodsen. Is wel zo handig.


Dit doen ze normaal ook alleen is de beheerder net terug uit het zh. En er is volgende week een wedstrijd waar ik graag aan mee zou willen doen. Ze vertelden mij dat ik het ook zelf kon doen?[/quote]

Oohhh ja dan werkt het niet.

Je kunt het idd zelf doen dacht ik. Maar de knhs kan je vast ook goed helpen.

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-20 16:43

Marije_1997 schreef:
Deempjexxx schreef:
En anders wil de vereniging waar je bij zit je vast ook wel helpen.
Heb verder zelf dit nog nooit gedaan. En zou gewoon knhs bellen om me er door heen te loodsen. Is wel zo handig.


Dit doen ze normaal ook alleen is de beheerder net terug uit het zh. En er is volgende week een wedstrijd waar ik graag aan mee zou willen doen. Ze vertelden mij dat ik het ook zelf kon doen?


Oohhh ja dan werkt het niet.

Je kunt het idd zelf doen dacht ik. Maar de knhs kan je vast ook goed helpen.[/quote]

Ja heb gebeld, moet echt via de vereniging |(
Even kijken hoe ik dit dan ga oplossen...

Anoniem

Re: Startpas aanvragen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 16:44

Ohhh dat is niet handig.

Misschien iemand anders bij de vereniging die je wil helpen van de commissie?

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-20 16:46

Marije_1997 schreef:
Ohhh dat is niet handig.

Misschien iemand anders bij de vereniging die je wil helpen van de commissie?


Ik kan het proberen maar zij is eigenlijk de enige die dat doet en die daar verstand van heeft. Dat maakt het nog moeilijker haha

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6638
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 16:46

Als jij lid bent van de vereniging, dan kun je het inderdaad gewoon zelf doen. Je moet dan een account aanmaken op MijnKNHS en via daar kun je online een startpas aanvragen.

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-20 16:48

NadjaNadja schreef:
Als jij lid bent van de vereniging, dan kun je het inderdaad gewoon zelf doen. Je moet dan een account aanmaken op MijnKNHS en via daar kun je online een startpas aanvragen.


Ja klopt, ik heb een account enz. Heb al meerdere startpassen gehad. Alleen moet de vereniging iets doen zodat ik een startpas kan aanvragen.
Gelukkig kan die individuele lidmaatschap blijven staan en hoef ik dus niet dubbel te betalen.

estell__

Berichten: 952
Geregistreerd: 31-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 16:50

Als je al lid bent van de vereniging stelt t echt niets voor. Je logt in op mijnknhs en dan ga je naar startpassen en staat er vanzelf “nieuwe startpas aanvragen”. Maar als je nog niet lid bent van de vereniging zal dat eerst geregeld moeten worden

Bij mij heeft nog nooit een vereniging m’n startpas aangevraagd

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-20 16:53

estell__ schreef:
Als je al lid bent van de vereniging stelt t echt niets voor. Je logt in op mijnknhs en dan ga je naar startpassen en staat er vanzelf “nieuwe startpas aanvragen”. Maar als je nog niet lid bent van de vereniging zal dat eerst geregeld moeten worden

Bij mij heeft nog nooit een vereniging m’n startpas aangevraagd


Ja ik moet dus waarschijnlijk nog lid worden van de vereniging.. :')
Bij mij wel altijd, lekker makkelijk weet ik zeker dat het goed komt haha en dat zie je nu ik het zelf doen wil hahaha

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 19:26

Deempjexxx schreef:
Ja heb gebeld, moet echt via de vereniging |(
Even kijken hoe ik dit dan ga oplossen...


Heb je een mijn KNHS account (gemaakt)?
Zo ja: dan kun je zelf een startpas aanvragen. Dit kan alleen via de desktop versie en niet via de telefoon.

Zo niet, maak dat aan. Als het goed is zie je dan ook staan waar je lid bent en per wanneer en tot wanneer (31-12-2020, dit wordt automatisch verlengt als jij niet opzegt voor het einde van het jaar). Lukt dat niet,dan heeft de vereniging je nog niet aangemeld bij de KNHS.


Afbeelding
Hier zie je dan je lidmaatschap staan welke je hebt. Ik ben dubbel lid omdat ik in het bestuur zit van de vereniging.


Afbeelding

Rechts boven kies je paarden en startpassen.


Afbeelding
Hier kun je startpas aanvragen. Als het paard nog nooit is aangemeld bij de KNHS moet je die gegevens invullen zoals chip, naam etc. Als het paard al eens gestart is kun je gelijk aanvraag startpas doen.
Stelt echt niks voor. Onze leden doen dit altijd zelf. Sinds 5-9 jaar ofzo kunnen mensen dat zelf doen. Weet dat dat vroeger anders ging en het via de vereniging moest. Nu al lang niet meer. Enige wat iemand van de vereniging moet doen is jou aanmelden bij de vereniging. Als jij je relatienummer (staat ook in mijnknhs) doorgeeft hebben ze in 2 minuten jou aangemeld bij de vereniging.

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-20 00:20

suikermeisje schreef:
Deempjexxx schreef:
Ja heb gebeld, moet echt via de vereniging |(
Even kijken hoe ik dit dan ga oplossen...


Heb je een mijn KNHS account (gemaakt)?
Zo ja: dan kun je zelf een startpas aanvragen. Dit kan alleen via de desktop versie en niet via de telefoon.

Zo niet, maak dat aan. Als het goed is zie je dan ook staan waar je lid bent en per wanneer en tot wanneer (31-12-2020, dit wordt automatisch verlengt als jij niet opzegt voor het einde van het jaar). Lukt dat niet,dan heeft de vereniging je nog niet aangemeld bij de KNHS.


[ [url=m/MGLsVQ.png]Afbeelding[/url] ]
Hier zie je dan je lidmaatschap staan welke je hebt. Ik ben dubbel lid omdat ik in het bestuur zit van de vereniging.


[ [url=m/Mi9GHy.png]Afbeelding[/url] ]

Rechts boven kies je paarden en startpassen.


[ [url=m/d197is.png]Afbeelding[/url] ]
Hier kun je startpas aanvragen. Als het paard nog nooit is aangemeld bij de KNHS moet je die gegevens invullen zoals chip, naam etc. Als het paard al eens gestart is kun je gelijk aanvraag startpas doen.
Stelt echt niks voor. Onze leden doen dit altijd zelf. Sinds 5-9 jaar ofzo kunnen mensen dat zelf doen. Weet dat dat vroeger anders ging en het via de vereniging moest. Nu al lang niet meer. Enige wat iemand van de vereniging moet doen is jou aanmelden bij de vereniging. Als jij je relatienummer (staat ook in mijnknhs) doorgeeft hebben ze in 2 minuten jou aangemeld bij de vereniging.


Thanks het is me gelukt!! Duidelijke uitleg :+:

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Startpas aanvragen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 07:38

Fijn!