Jouw wedstrijddoel voor 2020!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
emma_evg
Berichten: 434
Geregistreerd: 08-08-15

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2020!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 14:22

Ik meld me ook weer!
Voor komend jaar heb ik met drie paarden wedstrijddoelen:

Jaganita (2014, nu M+3 springen en L2+1 dressuur): indoor M-springen oefenen, ze kan zelf het niveau wel aan maar ik ben merk dat ik ervaring mis en nog wel een rondje L vooraf nodig heb. Outdoor helemaal het M in en ook de selecties meerijden. Mijn doel is om dan om voor het einde van het jaar een keer Z te starten. Dressuur wil ik nu indoor het L2 uitrijden, van de zomer het M1 en hoop ergens in het M2 te zijn eind van het jaar. In training wil ik die vervelende wissels er op krijgen (in het parcours springt ze ze wel, maar in training bouwt ze snel veel spanning op) en verder doortrainen op Z-ZZ dressuur niveau.

Jochie (2014, nu L+5 spr en L2+1 dress): indoor meters maken in het L, outdoor eerst ook L en denk ook selecties, voor het indoorseizoen al een paar keer M meepakken. Doel is om eind van het jaar fijn rond te kunnen rijden in het M. Dressuur in ieder geval M1+ winst, dat kan ik zo starten als ik met Jaganita M1 geklasseerd ben. Verder kom ik er gewoonweg te weinig aan toe om veel dressuurwedstrijden mee te pakken, dus ik denk dat ik dan beter met Jaganita op de dressuurwedstrijden kan focussen. In training eind van het jaar Z dressuur niveau, grappig genoeg heeft deze de wissels er al wel op, dat snapte ze binnen een week :')

Dan heb ik nog een jonkie, Laganita (2016), onder het zadel, en die wil ik van de zomer in de B gaan starten. Geen concretere verdere doelen, gewoon kijken hoe het loopt. Lijkt een heel fijn dier te zijn maar heeft soms nog moeite om om te gaan met de spanning en wordt dan echt lastig.

Heel erg benieuwd wat komend jaar gaat brengen!

cijsalover
Berichten: 3368
Geregistreerd: 03-01-05

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2020!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 14:33

Na m'n bericht in het vorige topic meld ik me ook hier! Afgelopen jaar heb ik kennisgemaakt met het rijden van wedstrijden en wat was het leuk. We zijn de B en L1 doorgekomen en gaan nu trainen voor de klasse L2. In 2020 hoop ik die klaas door te rijden en een begin te maken aan de M1. Paardlief is opgeleid tot en met de L2, dus ik verwacht natuurlijk dat het daarna wat minder hard gaat. Ikzelf was vroeger altijd een recreatieruiter, daarna jaren niet gereden en nu sinds een jaar echt serieus aan het rijden. Ben benieuwd wat 2020 ons gaat brengen!

MisticRider

Berichten: 2756
Geregistreerd: 06-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 20:21

Altijd leuk om iedereen te volgen, tof dat er weer een nieuw topic is *\o/*
Even terug blik naar mijn doelen van 2019:

MisticRider schreef:
Wat leuk weer een nieuw topic! Ik stel graag doelen en om het hier vast te leggen maakt het alleen maar leuker.

Helaas heb ik na mijn laatste update weinig meer kunnen rijden gezien wat privé omstandigheden, hierdoor ben ik het laatste kwartaal ook niet echt meer gestart en zijn mijn laatst gestelde doelen ook niet helemaal gelukt.

Toch stel ik graag nieuwe doelen:
Voor Gio (de pony)
- Z1 start klaar (Nu net in het M2 begonnen)
- B springen nog meer bevestigen zodat hij safe en stabiel over 100 cm springt (verder betrouwbaar worden in het parcour)
- L start klaar SGW

Mijn focus wil ik vooral leggen op de SGW daar heb ik afgelopen jaar zoveel plezier met hem aan beleefd dat ik daar voor wil gaan in 2019 en de rest er dus een beetje omheen laten lopen.

Voor de grote:
- Eens een oefenparcourtje springen
- Een keer mee crossen
- Z start klaar (Nu M1)

Maar bovenal gaat natuurlijk met veel plezier en gezondheid genieten van mijn favoriete dieren en de sport *\o/*


We hebben een super tof jaar achter de rug! Gio heeft zich absoluut van zijn beste kant laten zien, echt een harde werker geweest <3

We hebben een tal van crossen gereden, echt een vol jaar voor hem, maar wel met super resultaten! We hebben zelfs al een keertje L gestart en hier echt van genoten.

Dressuurmatig was het echt wel even bikkelen, het jaar begon moeizaam, hij liep best fijn maar op wedstrijd bleven de resultaten uit. De M2 was een taaie klasse voor ons, maar ik kan inmiddels wel zeggen was! Mijn Z debuut staat gepland, dus dat start klaar is (als het goed is :') ) ook voor elkaar.

Op een enkel snippertje na heeft hij dit hele afgelopen jaar goed gesprongen, dus dat stabiel worden is ook gelukt. Zelfs nog een winstpuntje erbij gereden ookal heb ik maar erg weinig officieel gesprongen dit jaar (zo ontzettend veel eventing gereden dat de tijd/belastingsmogelijkheid een keer op is :+ ).

De grote heeft helaas te kampen gehad met een dosis blessures. Begin dit jaar verdraaide hij op een banketstaaf spring parcourtje zijn knie. Daarmee besloten dat we springen gewoon uit ons hoofd zetten; laten we eerlijk zijn, het gaat toch nooit een goede springer worden en dan laat ik hem liever heel. Crossen daarmee dus ook uit ons hoofd gezet.

Later het dressuurwerk op kunnen pakken en fijn kunnen rijden, echter stond hij van het najaar met een ontsteking weer een tijdje stil. Gelukkig hebben we ons doel min of meer wel behaald; we zijn halverwege de M2 en in de training loopt hij soort van op Z niveau. Tikje achter op wat ik had gehoopt, maar gezien de omstandigheden toch dik tevreden.

Ik kijk echt uit naar 2020, we hebben super gave plannen weer!

De doelen heb ik alsvolgt bedacht:
- Gio Z1 klasseren, doelstelling Z1+5
- Gio L eventing klasseren, kijken of we mee kunnen komen in het L (en dan niet alleen de dichtbij huis/simpelere locaties maar dus overal als het ware)
- Gio L springen start klaar, dit is wel een pittig doel want springen is eigenlijk niet zo mijn favo hobby, maar het raakt stiekem wel eens tijd vind ik zo.

Voor de reus gaan we gewoon lekker verder hoe we bezig zijn. Ik hoop dat we rond deze tijd bezig kunnen zijn met het Z2, dus dan zet ik ons doel op Z1 + 10.

Daarnaast heb ik nog wat wensen natuurlijk:
- Bovenal fit, gezond en een leuk jaar hebben voor iedereen!
- Weekje weg met Gio
- Een keer een endurance wedstrijd rijden
- Beide paarden een correcte wissel leren springen
- Kur op muziek rijden

Kom maar op met 2020 **\O/**

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 17:17

Wat een leuke doelen komen hier voorbij zeg!

Dit was mijn doel van 2019:
veertje99 schreef:
Mijn doel is om van de zomer M1 te starten en heel misschien M2 start gerechtig te zijn, maar dat ligt er allemaal aan hoe het M1 gaat uiteraard :) Ook is mijn doel dit jaar een BB parcour te kunnen springen op de clubwedstrijden.

Heel misschien dat ik de andere pony van stal wil uitbrengen op wedstrijd. (Ze heeft nog geen officiële wedstrijden gelopen alleen een keer onderling). Heb al eens met haar een B proefje gedaan en daar haalde we 196 punten :)

We gaan het zien wat dit jaar ons brengt :D


We zijn M1+4. M2 startgerechtig ging niet lukken helaas. Ook het BB parcours is niet gelukt. Mijn doel voor dit jaar is de Welsh Cup mee rijden in het M1 en misschien overstap naar het M2 maken. BB parcours springen, we hebben nu iedere donderdag spring les dus dat moet haalbaar zijn :D

De andere pony heb ik helaas door haar blessure niet uit kunnen brengen. We gaan haar volgende week weer rustig aan op pakken dus wie weet van het voorjaar of in de zomer dat ons debuut alsnog goed gaat komen :)

IlBuono
Berichten: 383
Geregistreerd: 15-01-13

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2020!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 17:33

Mijn doelen van 2019 heb ik semi gehaald :o Het doel was namelijk om fijn door de Young Riders proeven te rijden en ons te selecteren voor het BK (Belgisch, niet Brabants ;) ) & met het paard dat ik rijd gewoon wat fijne proeven neer te zetten ook in de YR.
Het is uiteindelijk door blessures en miscommunicatie (ik reed geen wedstrijden meer want ik dacht de criteria gehaald te hebben maar dat bleek niet zo te zijn) anders gelopen. Ik heb effectief het YR BK gereden maar met mijn bijrijdpaard, daar werden we 3x ruim laatste want mevrouw deed alles wat ze niet moest (gebotst bij het inrijden, 1x niet vooruit te branden, 1x zo hevig dat ik er niet aan kon komen en in de kür was ze zo hengstig maar deed top haar best, tot ik 2x dezelfde serie reed :+ ). Mijn eigen paard was ook mee en reed bij de senioren een rubriek op PSG, die ging ook vreselijk tot in de kür :D Daar werd ze uiteindelijk 12e (wel buiten wedstrijd helaas maar qua score) dus super tevreden met de laatste dag O:)
Dit jaar zijn de echt fijne proeven er dus ook niet van gekomen, reed wel af en toe een betere score maar we hadden toch veel net-niet proeven...

In 2020 hoop ik minder kleine blessures te hebben bij de paarden, elke keer even stil staan is niet leuk...
Mijn bijrijdpaard is momenteel nog herstellende en rijd ik in januari door examens niet... Die moet dus weer helemaal vanaf 0 opgebouwd maar ga ik misschien komend jaar nog starten in de PSG of de Inter 1 maar alles zonder verwachtingen of doelen en geen BK dit jaar :')
Mijn eigen merrie gaat momenteel supergoed, we hebben echt wel een klik gemaakt dus ik hoop dat dit zich in de wedstrijden ook gaat tonen. Zij mag dit jaar PSG lopen en hierin ook het BK meedoen. Ik hoop onze kür nog een paar keer te kunnen rijden want dat vonden we wel leuk! Als alles goed gaat en ze meerdere keren 65% loopt mag ze na de zomer naar de Inter I.Afbeelding
Afbeelding
Hierbij foto's van de dames, de grootste bles is mijn bijrijdpaard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 14:19

Ondanks dat hij nu met een flinke wond staat, hoop ik Z2+1 te zijn eind dit jaar. Enorm veel pech gehad in 2019 dus ik hoop dat 2020 ons jaar wordt.

Buxy

Berichten: 2309
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-20 15:33

Het is al weer even stil in het topic maar ik wil graag mijn doelen nog met jullie delen!

Op algemeen gebied hopen we natuurlijk een fijn en gezond jaar te krijgen, onze eigen stal afmaken en enkele fijne pensiongasten ontvangen!

Voor mijn wedstrijdpaard:
- Z1 startgerechtig aan het eind van het jaar.
- Een B parcours springen, voor Doran een makkie maar met mijn angst heel lastig.
- Wat crosslessen / oefencros rijden.

Voor mijn opa van 20 jaar hoop ik een jaar waarin hij gezond en fit is en we leuke dingen kunnen doen!

Onze 2 jarige hengst komt van het voorjaar uit de opfok thuis, we hopen dit jaar op een fijne basis opvoeding en heel veel nieuwe dingen zien :D

nessinator
Berichten: 1789
Geregistreerd: 02-08-13
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-20 20:12

nessinator schreef:
Op dit moment: dressuur B+5, endurance K0+0 (officiële debuut moet ik nog maken), springen BB (maar ook springen hebben we al een half jaar niet meer gedaan)
Mijn doel voor dit jaar: aan het eind van het jaar wil ik hengsten mogen starten. Dit kan door
- ofwel L2 +1
- ofwel Endurance klasse 2 +1
Daarnaast wil ik graag BB-90 springen.


Ik heb de kans gekregen een geweldige pony te rijden, en voor mijn paard gaat dressuur dit jaar op een laag pitje (we trainen wel maar niet meer richting wedstrijden). Doelen blijven eigenlijk hetzelfde, maar dan niet meer met 1 paard.

Madelief: L2+1 dressuur (nu B+0)
Stinky: endurance klasse 2 startgerechtigd (nu klasse 1 +0)

patricia2403
Berichten: 371
Geregistreerd: 28-10-09
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 08:32

Leuk topic *\o/*

Mijn doel is om mijn 4 jarige eind dit jaar B ready te hebben en vooral om hem concour ervaring te geven dus op vreemd terrein etc. Het is nogal een reus (1.80) dus het kost net even wat meer tijd m goed voor elkaar te krijgen. Maar ik hoop eind dit jaar mn eerste puntjes in de B bij elkaar te rijden, zodat ik 2021 van start kan gaan met wat parcourtjes als ie 5 is. :j Hij is tenslotte springgefokt. (numero uno x epilot) :D


Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 09:37

bobje26 schreef:
Ik eindig 2019 met L2 + 9 en hoop dan eind december 2020 misschien wel M2 + 4 punten te zijn.

Maaarrrrr, ik heb een jonge merrie en ze doet ontzettend haar best met alles dus wil vooral niet te snel gaan. Wil liever wat langzamer (spaarzamer) zijn dan nu vol erop en dan straks gas terug moeten nemen..


Ik heb ondertussen maar 2 keer gestart dit jaar :') Eerst paard verhuisd en toen kwam corona helaas.
Net ons M1 debuut gehad, ik verwacht dat ik niet opeens M2 ben aan het einde van dit jaar hahaha.

kimwilliam

Berichten: 1165
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2020!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 09:42

ik had begin het jaar voorgenomen om eind van dit jaar de l1 uit te kunnen. we waren toen l1+0
helaas door de corona veel wedstrijden niet kunnen rijden maar nu staan er weer veel gepland.
ik hoop nu einde van het jaar l1+5 te zijn, we staan helaas nog steeds op l1+0 maar hopelijk komt daar binnenkort verandering in!

dit zijn wij
Afbeelding

DorienA

Berichten: 489
Geregistreerd: 29-06-12
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 14:32

DorienA schreef:
Leuk topic! Ik ben benieuwd of iedereens doelen uit gaan komen dit jaar.

Ik ben dit jaar geëindigd in de F15 en heb ook de mazzel met een manegepony te mogen starten in de KNHS. 19 januari staat de eerste B wedstrijd gepland. *\o/*
Dit word de allereerste keer dat ik KNHS ga starten, dus ik ben heel benieuwd hoe dat uitpakt. :)

Mijn doel voor 2020 is om de B door te komen en (het liefst) een winstpunt in de L1 te halen !

Fotootje van ons :o

[ [url=m/6MsgZh.jpg]Afbeelding[/url] ]


Yes, ik heb mijn doel voor dit jaar bereikt want ik ben inmiddels L1 startgerechtigd. *\o/*
19 januari was mijn eerste en meteen laatste wedstrijd op de manege. :')
Daarna fanatiek meegedaan aan de online events en daar heb ik inmiddels mijn laatste puntje in de B behaald!
Inmiddels heb ik ook alweer twee L1 proeven opgestuurd en ik wacht nu (helaas) nog steeds op de uitslag. De KNHS heeft het volgens mij erg druk

Ik hoop dat het dit jaar lukt om de L1 uit te rijden en (misschien)wel een winstpunt in de L2 te halen!

hveen
Berichten: 44
Geregistreerd: 23-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 08:43

Mijn doel is om veel te rijden en eventueel wedstrijden.

SilviaKok

Berichten: 79
Geregistreerd: 10-08-11
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 09:06

Mijn doel voor dit jaar is van de Zomer nog punten in het M1. En als het ff mee zit indoor kampioenschappen Z1, heel ambitieus maar we gaan er voor!
Afbeelding
Deze topper mag dan mee!

nessinator
Berichten: 1789
Geregistreerd: 02-08-13
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 15:05

nessinator schreef:
Madelief: L2+1 dressuur (nu B+0)
Stinky: endurance klasse 2 startgerechtigd (nu klasse 1 +0)


Hoe gaat het met iedereen? Hoe veel last hebben jullie van de annuleringen, en zijn mensen hier online gestart?
Voor mij is alles stil komen te liggen, dus ik laat mijn doelen volledig los. De eerste klasse 1 endurance is in september, en Stinky is zijn conditie te veel kwijtgeraakt om dit jaar überhaupt nog te starten, laat staan nog 2 winstpunten (goed uitgereden wedstrijden) te halen.
Met Madelief heb ik ook lang niks gedaan, nou ja, in ieder geval niet gestart, dus L2+1 is ook wat vergezocht. Met haar wil ik wel nog proberen B+10 te halen dit jaar.

Muronia

Berichten: 19546
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 15:32

Muronia schreef:
Oh leuk, doelen stellen voor 2020! Wij zijn dit jaar begonnen met de wedstrijden en we zijn geëindigd met 1 winstpunt in de L1. In 2020 hoop ik de L1 uit te rijden en L2 met winst te hebben gereden. Daarnaast zou ik graag een BB parcours willen hebben gesprongen aan het eind van 2020. Dat is niet omdat ik spring-ambities heb maar om mezelf over mijn spring-angst heen te helpen. Ik ben heel benieuwd wat ervan gaat lukken allemaal!


Ik zag het topic opeens weer omhoog komen. Mijn doelen zijn ook nog niet bereikt. Ik heb een paar keer gestart dit jaar en de teller staat nu op 4. Of we de 10 gaan halen betwijfel ik, maar corona heeft er wel voor gezorgd dat ik er een ander doel bij heb gekregen. Ik heb mijn merrie namelijk laten dekken en we verwachten nu volgend voorjaar een veulentje. Tot die tijd doen we rustig aan en na die tijd gaan we weer actiever aan het starten.

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2020!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 15:51

Leuk topic, sinds april ben ik weer fanatiek aan het rijden. In juli vlogen we met online proefjes de L1 door na 9 jaar niet gestart te hebben. Nu hoop ik voor het eind van het jaar M1 startgerechtigd te zijn en goede 200+ proeven neer te kunnen zetten in het L2.

abbie_h
Berichten: 51
Geregistreerd: 24-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 16:23

abbie_h schreef:
Mijn doel voor 2020 is om met mijn spring pony het M door te rijden en te kijken of ik met haar nog in het Z kan rijden en met deze pony ook L eventing starten. Met mijn dressuurpony wil ik nog 8 winstpunten in het M1 halen en kijken of ze dan klaar is voor het M2. Voor de voltige moet ik met mijn duo maatje M starten dus dan is ons doel om op de hippiade te starten.

Hoop dat er weer veel mensen zijn die hun doelen in 2020 gaan bereiken


Ik ben ondertussen met mijn springpony in het springen M+9 en en in de eventing L+2 dus daar zijn we lekker op weg ook heb ik met haar de B dressuur doorgereden alleen moeten we nog even oefenen op het wijken en de aanleuning voor het L1. Met mijn dressuur pony sta ik ondertussen op M1+7. Voltige is er dit jaar nog niet van gekomen en de hippiade gaat niet door dus dat word dan maar volgend jaar.

Op zich niet heel veel last gehad van de corona. Wij hebben de paarden aan huis staan en ook online proefjes gereden.

KirstenHorse

Berichten: 1291
Geregistreerd: 16-02-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 16:27

KirstenHorse schreef:
Jaa, leuk! Ik heb zoveel zin in 2020 *\o/* Ik heb het geluk met een manegepony te mogen starten en we doen het helemaal niet onverdienstelijk tussen de paarden. We mogen alleen thuis starten dus ik heb 6 wedstrijden per jaar.

Wij sluiten dit jaar af met L2+2 en voor komend jaar hoop ik de punten binnen te hebben om M1 te mogen starten. Wie weet zelfs alvast een M1 proef proberen :o


Wij zijn inmiddels L2+11 en gaan morgen als oefening een M1 proefje filmen en insturen *\o/* Volgende week zaterdag is dan ons 'officiële' debuut in het M1.

MyWishMax

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2020!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 18:32

Ik hoop eind september weer voor het eerst te starten na een hoop blessureleed. We hebben nu 8 winst in de L2 en eigenlijk was de planning on m1 te gaan starten ( mag versneld promoveren) maar daar zijn we nog niet klaar voor.

Ik hoop voor het einde van het jaar dus M1 te kunnen starten met winst. Maar eerst weer 2 winst per proef in het L2 kunnen halen.

Kmbly
Berichten: 197
Geregistreerd: 09-06-19

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2020!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 18:49

Ik meld me ook Y;(

Dit jaar heb ik deze grote reus gekocht. Kort daarna zijn we in de B dressuur begonnen om de winstpunten te halen voor springen. En geslaagd waren we! B+2 . Nu maand geleden waren we begonnen in springen en hebben ong 3 wedstrijden erin gedaan. Elke keer een balk in eerste of tweede parcours, maar altijd wel een puntje.

Afbeelding

Mijn doel is om dit jaar te klasseren in het L of M. En bij Indoor Beukers te showen wat we hebben bereikt! En natuurlijk nog met wat geluk een kans maken op springen op jumping Amsterdam :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 23:42

Jorienn schreef:
Ondanks dat hij nu met een flinke wond staat, hoop ik Z2+1 te zijn eind dit jaar. Enorm veel pech gehad in 2019 dus ik hoop dat 2020 ons jaar wordt.

Het houdt maar niet op. |(
Helaas, paard 3 maanden enorm ziek geweest. Viel vorig jaar achteraf nog alles mee.... en nu ikzelf een gebroken voet. Weer geen succesvol Wedstrijdjaar, eerst alles geannuleerd door storm, Corona, toen een ziek paard drie maanden lang uit running geweest en nu een gebroken voet..... hopen op een fijne indoor.

Brenda66
Berichten: 60
Geregistreerd: 09-02-16
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 00:29

@jorienn dat is balen dat alles niet mee zit! Hopelijk is de gebroken voet het einde en kunnen jullie daarna weer gaan oppakken!

Ik had het doel begin dit jaar om l1 door te zijn en ergens in de l2 te zitten. Op dit moment 1 wedstrijd in de l1 kunnen rijden en 4 wp kunnen pakken. We zijn op dit moment weer aan het opbouwen na wat lichamelijke klachten van mij uit. Maar als we weer snel op de goede lijn zitten komt het goed en anders het doel even aanpassen :j

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 12:31

SpikkelFire schreef:
Leuk topic! Ik heb nu een half jaar mijn paard. Vanaf maart beginnen de wedstrijden weer op mijn stal, dus dan gaan we ons debuut maken! Echt zin in :D

Andere doelen: oefenen met trailerladen, springlesjes volgen en regelmatig buiten rijden. Allemaal nieuwe dingen voor ons samen!

Hier nog een pechvogel..

In februari dikke ontsteking in kies van paard, dus die moest eruit. Paard is daarna opgeknapt maar toen kwam Corona om de hoek kijken. En sinds eind april staat ze met een beenblessure...
Begin april heb ik heel even ingeschreven gestaan voor ons debuut en kort daarna afgemeld. Verder dan dit ben ik niet gekomen :+

Pluspunt: voor het eerst samen met de trailer op pad geweest naar de kliniek en dat doet ze braaf, dus het trailerladen oefenen kunnen we skippen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 13:20

Thanks Brenda!! Ik hoop het ook! Lief van je.

En jij ook sterkte Spikkelfire. Dat volgend jaar alle doelen maar uit mogen komen. Zien we dif jaar alles nog als oefenrondje als we nog wat mee kunnen pakken.