HC Starten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 13:56

xFanta schreef:
Ik heb ze geappt en ze negeren me..

Ik ga me denk ik maar uitschrijven want ik wordt er niet goed van dat ze dit weer doen vanwege mij..


Ga bellen, of ga er langs. Geen reactie op je appje betekent niet gelijk negeren. Misschien moet er overlegd worden of iets.


xFanta
Berichten: 24
Geregistreerd: 24-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-19 13:57

Marije_1997 schreef:
xFanta schreef:
Ik heb ze geappt en ze negeren me..

Ik ga me denk ik maar uitschrijven want ik wordt er niet goed van dat ze dit weer doen vanwege mij..


Ga bellen, of ga er langs. Geen reactie op je appje betekent niet gelijk negeren. Misschien moet er overlegd worden of iets.


Nee, had alleen gevraagd waarom iemand anders het dan niet hoefde.. Terwijl ze op het appje ervoor wel heeft gereageerd. Kan zijn dat ze later reageert maar dit is gewoon weer iets typisch van die stal..

Getup
Berichten: 8263
Geregistreerd: 27-01-07

Re: HC Starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 14:01

Hier hebben we ook n wintercompetitie, dressuur en springen. Je mag niet lager starten als je gedurende het seizoen gereden hebt. En anders hc. In jouw geval doe je het om vertrouwen op te bouwen, maar er zijn misschien ook mensen, die gewoon lager starten en dan prijzen wegkapen voor de mensen die echt 60 springen en niet meer. Dus wordt er 1 lijn getrokken en staat in het reglement: starten op je eigen wedstrijd niveau. Anders: HC :-)

xFanta
Berichten: 24
Geregistreerd: 24-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-19 14:04

Getup schreef:
Hier hebben we ook n wintercompetitie, dressuur en springen. Je mag niet lager starten als je gedurende het seizoen gereden hebt. En anders hc. In jouw geval doe je het om vertrouwen op te bouwen, maar er zijn misschien ook mensen, die gewoon lager starten en dan prijzen wegkapen voor de mensen die echt 60 springen en niet meer. Dus wordt er 1 lijn getrokken en staat in het reglement: starten op je eigen wedstrijd niveau. Anders: HC :-)


Bij ons is er geen reglement voor de onderlinge. Daarbij mag een volwassenene wel lager starten want die zo evenveel ervaring hebben als meiden van 14/16. Lijkt me sterk dat dat niet zo is.

En ik mag dan niet bij de 60 want ik heb dan wel meer ervaring. Erg apart vind ik dat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 14:19

xFanta schreef:
Getup schreef:
Hier hebben we ook n wintercompetitie, dressuur en springen. Je mag niet lager starten als je gedurende het seizoen gereden hebt. En anders hc. In jouw geval doe je het om vertrouwen op te bouwen, maar er zijn misschien ook mensen, die gewoon lager starten en dan prijzen wegkapen voor de mensen die echt 60 springen en niet meer. Dus wordt er 1 lijn getrokken en staat in het reglement: starten op je eigen wedstrijd niveau. Anders: HC :-)


Bij ons is er geen reglement voor de onderlinge. Daarbij mag een volwassenene wel lager starten want die zo evenveel ervaring hebben als meiden van 14/16. Lijkt me sterk dat dat niet zo is.

En ik mag dan niet bij de 60 want ik heb dan wel meer ervaring. Erg apart vind ik dat



Niet zo gek hoor. Als jij al vaker 80 hebt gesprongen en de rest niet tot nauwelijks is het logisch dat jij in de 60 hc moet starten.

xFanta
Berichten: 24
Geregistreerd: 24-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-19 14:20

Niet zo gek hoor. Als jij al vaker 80 hebt gesprongen en de rest niet tot nauwelijks is het logisch dat jij in de 60 hc moet starten.[/quote]

Nee dat is niet logisch. De regel geldt alleen voor
Mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 14:39

xFanta schreef:
Niet zo gek hoor. Als jij al vaker 80 hebt gesprongen en de rest niet tot nauwelijks is het logisch dat jij in de 60 hc moet starten.


Nee dat is niet logisch. De regel geldt alleen voor
Mij[/quote]


Ik denk dat je je er iets veel van aantrekt. En anders start je toch alsnog 80? Als je alleen voor prijzen mee doet kun je beter stoppen met wedstrijden rijden. Wss geld het niet alleen voor jou. En ik denk ook niet dat ze jou treiteren.

_mexx_lady_
Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: HC Starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 14:48

Ergens gaf je aan dat het niet jou eigen paard is. Als ik, als eigenaar, zou weten dat het jou meer om de prijs gaat, als de ervaring en lol, dan was je snel klaar met rijden met mijn paard.
Dit terzijde.

Wij kunnen vanuit hier niet weten of ze jou treiteren of niet.
Volg de tips op die gegeven zijn. Zoek uit of er een intern reglement is waarin zij deze dingen vastleggen. Zo niet, dan heb je een poot om op te staan en kan je in gesprek gaan dat je gewoon die 60 wil springen en daar volgens het reglement recht op hebt.
Staat het intern, ben je uitgepraat en start je HC. Dan vraag je wel om verduidelijking (aka doe of je blond bent) en dus niet snapt waarom persoon X dan WEL 60 mag springen, en dan niet vanuit HC.
En vraag er ook bij via welke weg jij dat kan ook mag, en dat je het dan graag zo wil doen.

Staaf je gesprek met feiten.


cobiie
Berichten: 7302
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Re: HC Starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 21:34

Als je het gesprek ingaat met de houding dat ze jouw treiteren, zal het gesprek waarschijnlijk niet prettig verlopen.
Zoals reeds aangegeven is, vraag vriendelijk wat de reden is voor de hc.

Ik vind het niet raar dat combinaties die hoger gereden hebben hc starten op een lager niveau bij onderlinge wedstrijdje.

Bij onderlinge wedstrijden mag de organisatie hun eigen regels bepalen dus hier op bokt vragen heeft totaal geen zin.

Bevalt de uitkomst je niet dan meldt je je gewoon af.

Ik zou het als een mooi oefen rondje zien om weer wat vertrouwen op te doen en niet zo focussen op het wel of niet mee doen voor de prijzen.

[o]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FleurSandro, Trendiction en 60 bezoekers