HC Starten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
xFanta
Berichten: 24
Geregistreerd: 24-03-19

HC Starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-19 10:43

Hi allemaal,

Ik heb zondag 29 december springwedstrijd en aangezien ik normaal in de 80 centimeter mee doe, maar nu al 5x heel hard ben gevallen met springen waarvan 1 cap kapot is gegaan, en dat was een dure Samshield dus daar baal ik van.. gelukkig is mijn hoofd nog heel. Maar je kan dus begrijpen waarom ik had besloten aankomende zondag 2x 60 te doen.

De startlijst is eergisteren upgeload, maar ik vraag me nu al de hele tijd of wat de stal heeft gedaan mag.

Wat hebben ze gedaan? Zonder enig overleg hebben zij besloten dat ik HC start. Het is onderlinge wedstrijd. Niet officieel. Waarom dan HC?

Ik vraag me echt af of dat mag, want iemand anders reed eerst met haar paard 110, die start nu in de 80 en dat mag wel. Sterker nog, die heeft al eerder de overgang TERUG naar de 80 gesprongen. Alleen hoeft zij niet HC te starten. Ik vind dat erg apart.

Mag dit?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen want deze actie vind ik niet erg leuk en zeer oneerlijk..

Kijk ik start nu natuurlijk wel in een lagere klasse, maar het is onofficiƫle wedstrijd, en ik wil gewoon weer even vertrouwen opbouwen. Ik betaal hartstikke veel startgeld eigenlijk, waarvan alles naar de prijzen gaat.

En dan maak ik geen eens kans op de prijzen. Waarom moet ik dan wel betalen?

Ik vind het gewoon erg oneerlijk, omdat dit geen officiƫle wedstrijd is..

Maar mag het? Wat ze hebben gedaan? Lijkt me een erg oneerlijke behandeling..


Apple
Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: HC Starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 10:50

Dubbel topic :-)

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991 en 12 bezoekers