Opzoek naar Combinatie MS 2002

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
LadyDi006
Berichten: 16
Geregistreerd: 06-06-19

Opzoek naar Combinatie MS 2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-19 12:25

Hallo Bokkers,

Ik zoek Dhr of Mevr "S", die in 2002 vele wedstrijden dressuur paard heeft gereden, als combinatie MS, van Klasse B tot Klasse L2. De laatste wedstrijd was 29 september 2002, wedstrijd nummer 56097.

Ben of ken jij diegene? Of weet je hoe ik het kan achterhalen? Ik ben je eeuwig dankbaar als ik deze Heer of Mevrouw kan spreken.

Het paard heet Marsella. Geboren te 1994.
Ik ben opzoek naar haar eerdere ruiter.


LadyDi006
Berichten: 16
Geregistreerd: 06-06-19

Re: Opzoek naar Combinatie MS 2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-19 12:41

Ik ben dus opzoek naar COMBINATIE 321440 MS DRESSUUR IN 2002

LBLGypsyCobs
Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Re: Opzoek naar Combinatie MS 2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 12:46

Kun je zien waar er gestart is?

'Als het regent in mei, is april voorbij'

janouk
Blogger
Berichten: 17812
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 12:46


Meneer Anton M dressuur ZZ vaardigheid mennen
Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur
Madness, draver, 7 overwinningen, kilometer record 1.14.7
Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen

LBLGypsyCobs
Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Re: Opzoek naar Combinatie MS 2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 12:55


'Als het regent in mei, is april voorbij'

Lielle
Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Opzoek naar Combinatie MS 2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 12:55

heb je al een uitslagenlijst opgevraagd bijde KNHS?

Echwel
Berichten: 12439
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Re: Opzoek naar Combinatie MS 2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 13:38

Weet je wel zeker dat deze mevrouw gevonden wil worden na 17 jaar.
Soms moet je mensen hun privacy gunnen.

De wereld verandert door jouw voorbeeld, niet door jouw mening Paulo Coelho

LadyDi006
Berichten: 16
Geregistreerd: 06-06-19

Re: Opzoek naar Combinatie MS 2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-19 13:47

Ik weet de datums enzo en ik heb idd via knhs de resultaten.

LadyDi006
Berichten: 16
Geregistreerd: 06-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-19 13:48

Echwel schreef:
Weet je wel zeker dat deze mevrouw gevonden wil worden na 17 jaar.
Soms moet je mensen hun privacy gunnen.



Nee. Weet ik niet zeker.
Heeft niets met privacy gunnen te maken trouwens. Als hij of zij dat wilt, geen enkel probleem.

Echwel
Berichten: 12439
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Re: Opzoek naar Combinatie MS 2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 13:51

Soms moet je geen oude koeien uit sloten halen..
Het gaat over een paard van 25 jaar, wie weet wat er allemaal gebeurd is... laat het gaan.

De wereld verandert door jouw voorbeeld, niet door jouw mening Paulo Coelho

Flevolander
Berichten: 3833
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 13:57

Wat zou je precies willen weten dan? Het is tenslotte al ruim 17 jaar geleden dat deze dame met dit paard in de ring verscheen.. Ik vind het persoonlijk nogal brutaal om dit op die manier op bokt te knallen...

Oke, je zou kunnen zeggen het is maar een naam en het komt voort uit een database die nu ook al reeds online staat, maar ik zou er persoonlijk raar van op kijken als ik ineens mijn naam in een topic als deze terug zou vinden..

Doe je oordeel weg, en weg is je gevoel. Neem dat gevoel weg en weg is het nadeel zelf.
Marcus Aurelius

LadyDi006
Berichten: 16
Geregistreerd: 06-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-19 14:03

Flevolander schreef:
Wat zou je precies willen weten dan? Het is tenslotte al ruim 17 jaar geleden dat deze dame met dit paard in de ring verscheen.. Ik vind het persoonlijk nogal brutaal om dit op die manier op bokt te knallen...

Oke, je zou kunnen zeggen het is maar een naam en het komt voort uit een database die nu ook al reeds online staat, maar ik zou er persoonlijk raar van op kijken als ik ineens mijn naam in een topic als deze terug zou vinden..


hoezo brutaal, ik bedoel t goed ;) Ik vraag geen commentaar , vraag alleen naar de ruiter. Dit is voor mij belangrijk. En wat ik precies wil weten, vraag ik haar of hem wel. Daar heeft namelijk niemand anders een antwoord op.

LadyDi006
Berichten: 16
Geregistreerd: 06-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-19 14:05

LadyDi006 schreef:
Ik ben dus opzoek naar COMBINATIE 321440 MS DRESSUUR IN 2002



Moet zijn, 312440 MS

Echwel
Berichten: 12439
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Re: Opzoek naar Combinatie MS 2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 14:22

Niet voor niets mag de knhs deze info niet meer zomaar geven

De wereld verandert door jouw voorbeeld, niet door jouw mening Paulo Coelho

Flevolander
Berichten: 3833
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 14:23

Zo te lezen hanteer je de zelfde toonzetting als in je andere topic..

Je ontvangt graag informatie en hulp van derden, maar voor de rest mag er geen commentaar gegeven worden, geef je geen antwoord op vragen en moet het allemaal zo geheimzinnig mogelijk..

Succes met je zoektocht..

Doe je oordeel weg, en weg is je gevoel. Neem dat gevoel weg en weg is het nadeel zelf.
Marcus Aurelius

LadyDi006
Berichten: 16
Geregistreerd: 06-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-19 20:17

Flevolander schreef:
Zo te lezen hanteer je de zelfde toonzetting als in je andere topic..

Je ontvangt graag informatie en hulp van derden, maar voor de rest mag er geen commentaar gegeven worden, geef je geen antwoord op vragen en moet het allemaal zo geheimzinnig mogelijk..

Succes met je zoektocht..



Toonzetting? Ik denk dat via internet veel anders wordt opgevat dan dat het bedoeld is.

Geheimzinnig? Het is gewoon een ingewikkeld verhaal. Ik ken mijn eigen paard letterlijk 'niet' en dat vind ik vervelend. Misschien vervelender als anderen. Vandaar dat ondanks 17 jaar geleden, ik niet op wil geven.

Ze heeft een veulen gehad, dat heb ik nooit geweten. Maar het lijkt me alleen al leuk om een foto te zien van hem, Tuesday Night. Ze heeft van 1998 tot 2002 wedstrijden gelopen, dat is super! Daarom gaat ze natuurlijk zo gemakkelijk de trailer op. Maar ik wil gewoon ook daar eventueel foto's van, hoe knap is ze geweest als ze nu met 25 nóg zo knap is!

Heeft ze het goed gehad? Waarom is ze zoveel doorverkocht? En waarom is er vanaf 2002 onder haar echte naam, niks meer bekend. Ik heb een paspoort van 2006, het chipnummer klopt maar al het anderen niet.

Is ze uit de sport gegaan omdat ze eventueel wat heeft? Krijgt ze daarom dikke pezen als ik een rondje met haar werk? Of is ze altijd gewoon gezond, braaf en goed geweest..maar voor iemand toch te weinig om hogerop te komen?

Het is inderdaad geheimzinnig en krom. Dat een paard met zulke goede papieren, ergens in een ander deel van Nederland terecht komt zónder papieren. En als diegene niet gevonden wilt worden, door nare redenen of omstandigheden. Ook prima. Maar ik wil het boek kunnen sluiten, voor ze er niet meer is. Dan heb ík als baas, mijn best gedaan. Ik wil haar verleden gewoon kennen, eventueel foto's. Papa en mama heb ik al. Resultaten overzicht ook. Nu alleen nog de vorige eigenaren.

Het is een schat van een dier. Kan me niet voorstellen dat iemand niet wilt weten dat ze nog leeft.

Oehlala
Berichten: 4294
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: On my horse!

Re: Opzoek naar Combinatie MS 2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 22:19

de hele geschiedenis van een paard uitpluizen heeft echt helemaal niets te maken met of jij een goede baas bent of niet. vind dat een hele rare redenatie. verder lees ik vooral wat jij allemaal wilt wilt wilt en meent ook nog recht op die informatie te hebben. maar goed. veel succes met je zoektocht.

LadyDi006
Berichten: 16
Geregistreerd: 06-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-19 22:33

NenaC schreef:
de hele geschiedenis van een paard uitpluizen heeft echt helemaal niets te maken met of jij een goede baas bent of niet. vind dat een hele rare redenatie. verder lees ik vooral wat jij allemaal wilt wilt wilt en meent ook nog recht op die informatie te hebben. maar goed. veel succes met je zoektocht.



Het is ook zo vreemd dat ik WIL weten wie mijn paard is en haar verleden. Dat doet anders niemand!

Jeetje zeg. Je weet dus niks over haar, jammer. De rest heb ik niets mee te maken. Jammer dat je er zo over denkt. Dankjewel. Komt goed!


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70433
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Opzoek naar Combinatie MS 2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 10:02

Aangezien het niet is toegestaan om personen te zoeken op bokt plaats ik hier een slotje.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 8 bezoekers