Wedstrijden in België

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XEquestrianx
Berichten: 13
Geregistreerd: 31-08-19

Wedstrijden in België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 21:50

Hey allemaal,
Het gaat nog niet zo snel gebeuren maar binnen een jaar if twee zou ik wel wedstrijden willen rijden (ik weet dat het nogal snel is aangezien ik volgend jaar pas een pony kreeg maar ben gewoon benieuwd hoe het werkt) Ik woon dus in België en heb geen idee hoe wedstrijden hier werken en hoe je je kan inschrijven. Kan je je gewoon inschrijven en naar daar gaan en hoe werken de niveau’s? Ik heb het opgezocht maar vond het niet echt duidelijk, ik vond dingen over aansluiten bij een ponyclub enzo.. Hopelijk is er iemand hier die weet hoe het in België werkt en misschien al wel ervaring heeft :)
Xx



Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 21:56

Je moet lid zijn van een club, VLP of LRV.

Bij VLP moet je een B-brevet bezitten eer je op wedstrijd mag. Je wordt dan lid van een club, lid van VLP en moet een licentie nemen die past bij wat je wil doen. Je paard of pony moet geïmmatriculeerd worden of zijn en in orde met entingen, chip en paspoort.
Inschrijven kan nadat je je licentienummer hebt gekregen via equibel.

Lrv is soortgelijk: je dient je lid te maken van een club en als je jonger bent dan 16 dien je een brevet te behalen eer je wedstrijd mag rijden.
Entingen, paspoort en chip moet ook in orde zijn. Inschrijven voor wedstrijd gaat via de verantwoordelijke van de club.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 bezoekers